zoals ik al melde ; tjoos = 10 %quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef larry_flynt het volgende:
Jammer
Weet iemand de coupon voor Lighttake?
quote:Maar 1 varkentje?
je hebt er 5 voor ¤0,76 met wholesale en coupon tjoos
http://www.lightake.com/d(...)0_Included%29_-24679
Vorige was idd ook 15 dagen shippingquote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef larry_flynt het volgende:
Dat is snel... Ik heb de mijne na twee weken nog neit binnen...
Waar haalt iedereen toch vandaan dat die dingen eerst naar Nederland gaan en dan terug naar China?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef bularax het volgende:
Dus dat gaat zo, die chineese kleding, China->Nederland->China. Tof.
SanRenMu of Enlan messen van EXduct.com. Vooral de SRM730 en Enlan M09.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat was nou het beste (legale) mes uit China?
okquote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen toch vandaan dat die dingen eerst naar Nederland gaan en dan terug naar China?![]()
Die fabriek draait gewoon wat extra uurtjes...
Je had toch tijdje geleden van die messen besteld? Wat was volgens jou de beste.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn nazi aansteker is binnen, mooi hoor![]()
Voelt goed zwaar aan en brons is echt een mooie kleur in het echt![]()
Ook nog wat batterijen ontvangen van BIC, mijn Chinese horloges stonden ineens stil
Welk modelquote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Deze post is tevens geplaatst met een Chinese mobiel
nee is geen neppe iphone. Is namaak vd HTC snap maar dit is niet 1:1 dus niet zon vaag nep menu. heb hem gekocht bij pandawill maar hij is er nu af was de k688.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:14 schreef forsho het volgende:
Toch geen airphone heh?
neem dan een kiphone
Dit heb je ook getypt op dat ding?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
nee is geen neppe iphone. Is namaak vd HTC snap maar dit is niet 1:1 dus niet zon vaag nep menu. heb hem gekocht bij pandawill maar hij is er nu af was de k688.
goedkoper bij de blokker... http://www.blokker.nl/blo(...)html#/spreadview/20/quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Net wat gekocht bij Dealextreme![]()
1x
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2877
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn nazi aansteker is binnen, mooi hoor![]()
Voelt goed zwaar aan en brons is echt een mooie kleur in het echt![]()
Gisteravond ook inderdaad pakketje gekregen, en was bij ons ook al veel later als normaal...quote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef keesos het volgende:
[..]
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingen
Het lijken van die vieze cheapo geel metalen dingen op de foto. Ik vind het vaak zo raar dat ze zulke slechte foto's plaatsen voor producten die zo mooi zijn. Ik vind vooral de zwarte waas op het metaal mooi gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 10:32 schreef keesos het volgende:
[..]
toevallig ook gisteren gekregen! 's avonds pas, postbode zij dat ie 280 pakketjes had en smoordruk. (normaal is die er tussen 10:00~15:00) Ik had de hele set besteld, supermooie geschenkdoos eromheen! bijna te mooi om te gebruiken die dingen
Lol!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het lijken van die vieze cheapo geel metalen dingen op de foto. Ik vind het vaak zo raar dat ze zulke slechte foto's plaatsen voor producten die zo mooi zijn. Ik vind vooral de zwarte waas op het metaal mooi gedaan
Nazi aanstekers, nep van Gogh's, varkens, lasers en masturbatie-eieren.... Chinees shoppen op zijn best![]()
Helemaal niet!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
In het originele bericht( #34) doet de link het ook; en daar stond ook de korting code
Binnenkort kom jij in een noodsituatie zoals een hevige brand in een donker gebouw. Je zult zo'n spijt hebben dat je geen varken in je broekzak hebt terwijl je krokant wordt gebakken in de dikke rookquote:Op donderdag 2 december 2010 12:02 schreef larry_flynt het volgende:
Maar van het kopen van varkentjes afgezien. Wat moet ik er eigenlijk mee...
Binnenkort kom jij in een noodsituatie zoals een hevige brand in een donker gebouw. Je zult zo'n spijt hebben dat je geen varken in je broekzak hebt terwijl je krokant wordt gebakken in de dikke rookquote:
Het beste voor wat? Beetje suffe vraagquote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je had toch tijdje geleden van die messen besteld? Wat was volgens jou de beste.
Deze post is tevens geplaatst met een Chinese mobiel
Beste prijs/kwaliteit verhoudingquote:[b] Op donderdag 2 december 2010 12:14
[..]
Het beste voor wat? Beetje suffe vraag![]()
Kort antwoord, deze valt op qua kwaliteit en bruikbaarheid.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18259
je hebt t zelf gequote nog draak.. of beter gezegt 'varkentje'quote:
Ik weet ook niet wat ik met die rotzooi moetquote:Op donderdag 2 december 2010 13:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
je hebt t zelf gequote nog draak.. of beter gezegt 'varkentje'![]()
zo heb ik t trouwens ook; ook ik wou de varkens bestellen maargoed ik heb er hier thuis al een paar en ik heb eigenlijk geen idee wat ik er nog met meer moet![]()
majaa goedkoopheid lokt de Nederlander altijd
Omdat ik belangrijk benquote:
Ja goed, ik kan er ook 1 aanwijzen van 7 dollar die een tikkie minder isquote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Beste prijs/kwaliteit verhouding
Kloptquote:
1 2 3 | Van bedrag ¤0,78 EUR Naar bedrag $0.99 USD Wisselkoers: 1 EUR = 1.26923 USD |
"Efficacy: Make the attackers tears immediately, keep cough ,hard for eyes to open and loss of the attacking ability to protect yourself"quote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef UncleSam het volgende:
Gift for pretty lady
http://www.lightake.com/d(...)etty_Girl_S01_-21744
Nee tochquote:Op donderdag 2 december 2010 14:06 schreef wimbo het volgende:
Zo, vijf vakentjesledflashlights besteld.
De "aanbieding van" Post #34 in dit topic.
Lightake Link & coupon tjoos
Helaas is de wisselkoers nu anders.
Ik heb ¤0.78 betaald ipv ¤0.76...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |