Jup. Als referer krijg je ook coins.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.
Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jup. Als referer krijg je ook coins.
[..]
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoektLet wel even op dat je niet de ALLERgoedkoopste neemt, maar net een klasse hoger. Dan zal het ook net 35 euro zijn ofzo.
En voor mensen gaan haten op Trust... de speakers die hier staan zijn inmiddels al zo'n 15 jaar oud (en dus van Trust), en ik mis zelfs een van de speakers (heb alleen nog de rechterspeaker en de subwoofer) en toch gaan mensen elke keer weer zoeken waar dat geluid vandaan komt als ze hier zijn, omdat ze niet geloven dat het uit die speakertjes komt. Fantastische dingen, het hele huis bonkt als ik ze op max zet
Logitechquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Trust. Ja, daarmee krijg je me echt 'hating'.
Als je niet-portable speakers zoekt gewoon voor Logitec gaan (of als je geld hebt JBL of BOSE).
(Speakersetje van mij, van de ALDI was trouwens nog geen 15 euro)
(En die FiiO S9 is volgens the gadeteer ook 'maar' 80dB)
Mwa, het went...quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig ook de RM-8S
sleutelhanger-afstandsbediening van Chunghop?
Ik snap totaal niet hoe ik hem in moet
stellen op mijn tv...
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |