abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:32:41 #221
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89525099
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:18 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik kreeg ze voor een review. Waarschijnlijk krijg je er ook als je als referer wordt ingevuld?
Jup. Als referer krijg je ook coins.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand Chinese speakers? Ik verwacht geen topkwaliteit natuurlijk, maar zolang ze niet irritant schrillig worden bij ~100db vind ik het goed.

Gewoon met een 3,5mm of 2,5mm aansluiting trouwens
Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoekt :P Let wel even op dat je niet de ALLERgoedkoopste neemt, maar net een klasse hoger. Dan zal het ook net 35 euro zijn ofzo.

En voor mensen gaan haten op Trust... de speakers die hier staan zijn inmiddels al zo'n 15 jaar oud (en dus van Trust), en ik mis zelfs een van de speakers (heb alleen nog de rechterspeaker en de subwoofer) en toch gaan mensen elke keer weer zoeken waar dat geluid vandaan komt als ze hier zijn, omdat ze niet geloven dat het uit die speakertjes komt. Fantastische dingen, het hele huis bonkt als ik ze op max zet :D
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:35:55 #222
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89525195
Niks mis met trust inderdaad :P maar ze moeten wel portable zijn, in ieder geval zonder externe voeding. En 35 euro vind ik ook weer net te veel :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:36:08 #223
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89525204
;( Trust. Ja, daarmee krijg je me echt 'hating'. :P

Als je niet-portable speakers zoekt gewoon voor Logitec gaan (of als je geld hebt JBL of BOSE).
(Speakersetje van mij, van de ALDI was trouwens nog geen 15 euro)
(En die FiiO S9 is volgens the gadeteer ook 'maar' 80dB ;) )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89525520
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:32 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Jup. Als referer krijg je ook coins.

[..]

Haal gewoon een setje Trust-speakers (met subwoofer) bij de computerzaak als je niet-portable speakers zoekt :P Let wel even op dat je niet de ALLERgoedkoopste neemt, maar net een klasse hoger. Dan zal het ook net 35 euro zijn ofzo.

En voor mensen gaan haten op Trust... de speakers die hier staan zijn inmiddels al zo'n 15 jaar oud (en dus van Trust), en ik mis zelfs een van de speakers (heb alleen nog de rechterspeaker en de subwoofer) en toch gaan mensen elke keer weer zoeken waar dat geluid vandaan komt als ze hier zijn, omdat ze niet geloven dat het uit die speakertjes komt. Fantastische dingen, het hele huis bonkt als ik ze op max zet :D
Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:51:08 #225
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89525674
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:36 schreef shiznuts het volgende:
;( Trust. Ja, daarmee krijg je me echt 'hating'. :P

Als je niet-portable speakers zoekt gewoon voor Logitec gaan (of als je geld hebt JBL of BOSE).
(Speakersetje van mij, van de ALDI was trouwens nog geen 15 euro)
(En die FiiO S9 is volgens the gadeteer ook 'maar' 80dB ;) )
Logitech :') Die zooi van Logitech houdt het bij mij nog geen 6 maanden vol, ongeacht wat het is :')
EDIT: Aanvullende info... 7 dagen per week heb ik op zijn minst 12 uur per dag de muziek op heel hoog volume aanstaan, en dat voor de afgelopen... 9 jaar? Daarvoor was hij van m'n opa (waarvan ik ze gratis heb gekregen) en stonden ze ongeveer... 6 uur per dag aan op hoog volume, 7 dagen per week... gedurende zo'n 6 jaar :P Dus hij heeft al aardig wat uurtjes gemaakt...

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dus je luistert mono? Lijkt me niet prettig...
Mwa, het went... :P
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_89527214
http://mp4nation.net/cata(...)9_10&products_id=221
Misschien bestel ik 'm, ziet er tof uit.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_89527793
Heeft er hier iemand toevallig ook de RM-8S
sleutelhanger-afstandsbediening van Chunghop?

Ik snap totaal niet hoe ik hem in moet
stellen op mijn tv...
Disana is the best !!!!!!!!
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:03:59 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89528279
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig ook de RM-8S
sleutelhanger-afstandsbediening van Chunghop?

Ik snap totaal niet hoe ik hem in moet
stellen op mijn tv...
Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89529469
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo simpel als volg de instructies lijkt me, tenzij je televisie niet compatible is met de modellen die op de RM-8S staan.
Dat dacht ik ook :) Volgens de instructies moet het lampje aan blijven, maar zodra ik de
'volume up' toets indruk gaat het lampje weer uit......
Disana is the best !!!!!!!!
pi_89529493
http://www.focalprice.com(...)igure_Plush_Toy.html

vandaag deze ontvangen, 2 week geleden besteld, ben tevreden!
toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')