quote:
Op zaterdag 4 december 2010 12:44 schreef mtchel112 het volgende:[..]
geef me is ongelijk?
BIC en velen versturen het in een paar dagen (meestal zelfs 1 dag) en DX is gewoon zo tering slecht voor haar klanten.
En jij vloekt verder nooit ?
jij ziet mensen die vloeken gelijk aan als tokkies? dan vraag ik me af waar JIJ staat in de sociale ladder, ik denk bij de categorie: ik ben nooit buiten, ik heb geen vrienden
Ik heb geen ongelijk, dus kan ik die ook niet aan
jou geven.
En ja, ik vloek heus wel, maar die gasten dan spleetogen noemen als het even tegenzit, ach. Schelden is een beetje een teken van onmacht in mijn ogen, en als je dat zelf online al moet doen uit frustratie.. Ik zeg ook nergens dat je een tokkie bent of wat dan ook, ik vroeg mij gewoon openlijk af wat iemand drijft op mensen te gaan zitten schelden die het niet eens kunnen lezen..

Wel aardig overigens dat je conclusies kan trekken of iemand vrienden heeft of niet op basis van 1 post, je reageert ook een beetje primair, zegt misschien wat meer over jouw wereldbeeld en jouw sociale contacten dan de mijne? Maar goed, nuff said.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?