Ja mijn vader had nog wat liggen, problem solvedquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, je kunt een wereldstekker (o.i.d.) gebruiken.
Vuile oplichters dat het zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Bij mij zat er gewoon een oplader bij voor in het nederlandse stopcontact
Gewoon deze adapter bestellen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:30 schreef forsho het volgende:
[..]
Volgens mij kon je vorige week die dingen voor 0.01$ kopen, maarja
Heb zojuist mijn ePad 7" binnen gekregen.
Dat ding werkt een stuk sneller dan ik had verwacht alleen past die oplader niet op mijn stopcontact en zit er niets bij. Was eigenlijk ook wel te verwachten.
Wie heeft ook deze gekocht en zijn probleem opgelost?
Hoe is de kwaliteit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:18 schreef ElmoFan het volgende:
Fuck yeahh, die namaak Bose oortjes zijn geniaal, briljant en de verpakking is volgens mij gewoon uit dezelfde fabriek. Heel netjes allemaal.
Tof, echt goed. En na 10 uur worden ze nog beter hoorde ik. Ik zal vanavond even een filmpje maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit?
Zal ik misschien ook ff wat bestellen.
Ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Iemand91 het volgende:
Als ik dit zo lees heeft iedereen sinterklaascadeau's binnengekregen!
Van de oortjes? De buitenkant is heel mooi afgewerkt, het zou het origineel kunnen zijn, geluid is ok, maar niet superquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef forsho het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit?
Zal ik misschien ook ff wat bestellen.
bij mij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Bij mij zat er gewoon een oplader bij voor in het nederlandse stopcontact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |