Vergelijken is wel funest ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en mezelf vooral niet vergelijk met anderen!) zijn de meeste van die gevoelens gewoon weg en voel ik me stukken gelukkiger. Er zijn toekomstplannen, ik zit best lekker in mijn vel en het leven is mooi![]()
Sinterklaas is langs geweest en heeft halve tegels mee genomen om door ramen te kunnen gooienquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Er liggen allemaal halve tegels in mijn tuin, en ik snap er niks van
Doe ik!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maak je een foto als hij af is? ben benieuwd
Misschien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas is langs geweest en heeft halve tegels mee genomen om door ramen te kunnen gooien
Spannend johquote:
Nou ja!?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Er liggen allemaal halve tegels in mijn tuin, en ik snap er niks van
Neuj!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Mis je ook ergens halve tegels?? of dat niet?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef TAV74 het volgende:
Nu ben ik echt helemaal total loss en heb ik koppijn, en ik vrees dat het vandaag niet meer goed komt.
Ga zo de trein halenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Meneer weet ook van niks!
De man heeft op eigen initiatief tegels gezaagd of zo
![]()
Meneer heeft gebeld. De tegelverkoper zorgt voor nieuwe tegels (en zand) en de stratenmaker legt ze er in!
En hij had het nummer niet meer, maar hij dacht:"als ik die tegels er neer leg, dan bel je vanzelf"![]()
Het werkt welquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
En hij had het nummer niet meer, maar hij dacht:"als ik die tegels er neer leg, dan bel je vanzelf"![]()
Kiprolladequote:
lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
KiprolladeMet aardappeltjes voor Thijs en stukjes koolraap voor mij + een simpele salade met romatomaatjes, komkommer en een beetje feta.
Kijk. Dat kunnen we waarderen. Eigen initiatief.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Meneer weet ook van niks!
De man heeft op eigen initiatief tegels gezaagd of zo
![]()
Meneer heeft gebeld. De tegelverkoper zorgt voor nieuwe tegels (en zand) en de stratenmaker legt ze er in!
Jeey!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een voldoende voor de adviesnota![]()
Maar een 6,5, maar goed
Danoontje Powerrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, vanochtend in bed een spier in mijn rug verrekt, met sporten wel wat last maar ging ok. Nu als nog pijnlijk![]()
Ohja, om mijn bui van vanochtend te compenseren: ik heb wel nog steeds in ontwikkeling zijnde spierballen in mijn armen gelukkigde kipfilets zijn niet terug gekeerd ineens of zo
![]()
Jij hebt geen kipfilets? Dan mag je al helemaal niet zeurenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, vanochtend in bed een spier in mijn rug verrekt, met sporten wel wat last maar ging ok. Nu als nog pijnlijk![]()
Ohja, om mijn bui van vanochtend te compenseren: ik heb wel nog steeds in ontwikkeling zijnde spierballen in mijn armen gelukkigde kipfilets zijn niet terug gekeerd ineens of zo
![]()
Wat staat er in de advies nota minister ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een voldoende voor de adviesnota![]()
Maar een 6,5, maar goed
Nee, ze zei toch al dat ze een kiprollade hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Jij hebt geen kipfilets? Dan mag je al helemaal niet zeuren
Dat is een stuk beterquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze zei toch al dat ze een kiprollade had![]()
Euh, een adviesquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat er in de advies nota minister ?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij hebt geen kipfilets? Dan mag je al helemaal niet zeuren
Mooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee! Die verdwenen als sneeuw voor de zon!! Mag nog wel een ietsje strakker (uiteraard
) maar het hangt en lubbert nauwelijks meer
Wehehehe zo voel ik me vandaag wel een beetje jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ze zei toch al dat ze een kiprollade had![]()
Op geheel eigen initiatief nog een lekkere scheut wijn in de ovenschaal gegooid om de kip en de groente nog wat meer smaak te geven. Hij is bijna klaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef Duderella het volgende:
Wat een lekkere kippies eten jullie.![]()
Leuk. Zal je enig staan:quote:En straks gaat de kapper me krullen geven.
Wat goed op mijn hoofd gephotoshopt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Op geheel eigen initiatief nog een lekkere scheut wijn in de ovenschaal gegooid om de kip en de groente nog wat meer smaak te geven. Hij is bijna klaar.
[..]
Leuk. Zal je enig staan:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:xtG0XINL_zEP9M:http://i228.photobucket.c(...)l.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat doet me aan een kinderboek denkenquote:
Mij aan lessen journalistiekquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doet me aan een kinderboek denken
Maar kan niet meer herinneren hoe het heet.......(het ging over Pasen, duh...)
Je maakt er weer een zootje van, dat snap ik er vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hi chickies van meIk wilde naar IKEA maar ik ga dus niet
Volgens mij heb ik nl. een misrekening gemaakt en ga ik eerst ff wat opmeten voor ik een berg zooi ga kopen. Maar om op te meten heb ik mijn rolmaat nodig die ergens op mijn bureau ligt
En die moet ik eerst opruimen want het bureau ligt vol zooi
Snappen jullie het nog?
Het is de hand van God en hij zegt: HO!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
Hi chickies van meIk wilde naar IKEA maar ik ga dus niet
Volgens mij heb ik nl. een misrekening gemaakt en ga ik eerst ff wat opmeten voor ik een berg zooi ga kopen. Maar om op te meten heb ik mijn rolmaat nodig die ergens op mijn bureau ligt
En die moet ik eerst opruimen want het bureau ligt vol zooi
Snappen jullie het nog?
is ook niet zo lastig te snappenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je maakt er weer een zootje van, dat snap ik er van
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is de hand van God en hij zegt: HO!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar dankzij jouw gemopper he
Ben ik nu van plan mijn hele kast na te gaan lopen en misschien wel te gaan verbouwen
Allemaal JOUW schuld
Ja. Moet ik nou ook weerquote:
Later zul je me dankbaar zijn. Als er tientallen vrouwen bij je aanbellen (naakt) omdat ze gehoord hebben dat je zo'n mooie kast hebt. En ze willen allemaal met je huwen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nou ook weer![]()
Weet niet of ik je wel zo aardig vind hoor.....weet je hoeveel werk het leeghalen en verschuiven van die kast is
Hmmmmm.... hopen dat daar ook mijn droomvrouw bij zitquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Later zul je me dankbaar zijn. Als er tientallen vrouwen bij je aanbellen (naakt) omdat ze gehoord hebben dat je zo'n mooie kast hebt. En ze willen allemaal met je huwen.
Vreetzakquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:46 schreef LieLie het volgende:
En ik heb een tweepersoons zak soep op
Uhm....zouden ze morgen niet nog een keer komen denk je?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Lig ik in pak, mis ik mijn pakketje van de Hunkemoller![]()
Briefje in de brievenbus maar zonder mededeling of en wanneer ze weer terugkomen![]()
Dag kerstjurkje
Ze hebben hier vandaag bij beide buren een pakje van ons bezorgd. Ideaal zo'n dorpquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Lig ik in pak, mis ik mijn pakketje van de Hunkemoller![]()
Briefje in de brievenbus maar zonder mededeling of en wanneer ze weer terugkomen![]()
Dag kerstjurkje
Hier ook! En als de buren er niet zijn brengen ze het wel bij het tankstation hier tegenoverquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze hebben hier vandaag bij beide buren een pakje van ons bezorgd. Ideaal zo'n dorp
Was het niet dat jurkje dat ik je al heb laten zien? zonder mij erin natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm....zouden ze morgen niet nog een keer komen denk je?Enneh...kerstjurkjes moeten wel gekeurd worden he
Het is een pyamajurkjequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Tezz het volgende:
Sara jij bent echt jurkjesverslaafd zeg!![]()
Jawelquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het is een pyamajurkje
Dus ook niet zo geschikt om in de SC te plaatsen
Veel plezier bij de buuv/exgolfer/golferzoon-verjaardag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Dude why in the name of Afro neem je krullen![]()
![]()
Review van het recept : Zelf een rollade met vulling en kruiden in elkaar flansen, géén warme bleekselderij maar venkel en de rest vd groentjes was lekker mits meer gekruid
Straks nog ff een verjaarskoffie halen bij de buuv/exgolfer hopelijk is de golferzoon er ook nog ff
We hebben alleen geen kado
Wij hebben ook pm-boxen, mail en msn hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is een pyamajurkje
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is een pyamajurkje
Flesje wijn uit de voorraadkast pakken met een leuk papiertje er om?quote:
Wat zij zegt!quote:
Drinkt niet.quote:
Zo is mijn broer vanmorgen nog nooit zo snel van VAlkenswaard naar Haarlem gereden. Geen kip op de weg! En de wegen mooi sneeuwvrij.... Raar eigenlijk! Hij was wel bewust pas tegen 10-en weggereden hier uit Braboland, maar toch!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Ik ga mij aan de naans wagen, deeg is uitgerezen en de mr is bijna thuis (hij had echt geluk, nauwelijks files)
Ja! Doos chocola of bijvoorbeeld allerlei sint-snoepgoed in een leuk mandje?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Drinkt niet.
Bloemen halen...nope, mss ff bij de AH langs voor een lekker luxe chocolaatje of zo
Eerst maar ff een half uurtje legguh en fatsoenlijke kleren aan
Chocolaatje is een goed ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Drinkt niet.
Bloemen halen...nope, mss ff bij de AH langs voor een lekker luxe chocolaatje of zo
Eerst maar ff een half uurtje legguh en fatsoenlijke kleren aan
Die had ik heul niet gezien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Ach zo kan het ook welik ben het toch niet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Ach zo kan het ook welik ben het toch niet
[ afbeelding ]
Dat soort jurkjes zijn bedoeld voor vrouwen die problemen hebben om hun vriend mee naar bed te krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
whoei!!
Alleen de functie van het jurkje ontgaat me![]()
nja, het is misschien iets indirecter, maar het effect is hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben dus niet zo van de pyama's die mij warm houden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort jurkjes zijn bedoeld voor vrouwen die problemen hebben om hun vriend mee naar bed te krijgenOm te slapen natuurlijk
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja, het is misschien iets indirecter, maar het effect is hetzelfde toch?![]()
Kom op...dat stadium zijn we al gepasseerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat dus
deze jurkjes zijn echt alleen voor de leuk Sun
En P een fotoshoot...........eerst iets met meer kleren
Joh?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat dus
deze jurkjes zijn echt alleen voor de leuk Sun
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
Maar wel weer een tentamen gehaald.
Vegaworsten.... wat klinkt dat..... rrrrillll.... brrr.... Maar het zal vast lekker zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
Ook weer thuis! Allemaal blije mensen en leuke jurkjes hier zie ik!
Drukke weken deze paar maanden, van koken komt niets meer hier![]()
Stokbrood met vegaworsten vanavond![]()
Maar wel weer een tentamen gehaald.
Goed excuus om ijs te etenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom op...dat stadium zijn we al gepasseerd![]()
quote:
quote:
THX!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
Oh! En een tentamen gehaald Rijst! Feli!
Ajoh, mijn 6,5 was ook niet best.. Maar gehaald is gehaald zeggen wij studenten dan toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een 6
Normaal niet iets om trots op te zijn, maar voor dit vak toch wel een beetje
Het is redelijk te eten. Maar je moet iets. Het assortiment vegetarische studentengerechten (lees: kant-en-klaarmaaltijden) is namelijk niet echt grootquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vegaworsten.... wat klinkt dat..... rrrrillll.... brrr.... Maar het zal vast lekker zijn?
"Als ik slingers bij me had, had ik ze opgehangen" was vandaag mijn reactiequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ajoh, mijn 6,5 was ook niet best.. Maar gehaald is gehaald zeggen wij studenten dan toch?
Ik eet het ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, streng zijn P!
Juistemquote:
Als je zo graag foto's van schaars geklede dames wil, heb ik nog wel een paar internetsites voor je, hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JuistemDus wanneer?
Ik heb de week tussen 19 en 24 december wel een gaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
De 11equote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JuistemDus wanneer?
Ik heb de week tussen 19 en 24 december wel een gaatje
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je zo graag foto's van schaars geklede dames wil, heb ik nog wel een paar internetsites voor je, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig weet Sarabi wie het zegt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Een paar jaar geleden zou ik nog wel van die foto's op Fok! geplaatst hebben maar gelukkig zit ik niet meer in die onzekere periodequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het KOUD buitenSara, leuk jurkje! Ik zou denk ik net als jij geen foto van mezelf in dat jurkje posten geloof ik
Maar voor in bed kan je toch beter een flanellen pyjama dragen? Warmte-technisch gezien?
Gelukkig voor jou, jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zou ik nog wel van die foto's op Fok! geplaatst hebben maar gelukkig zit ik niet meer in die onzekere periode
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mij ja
Maar wie weet mag P nog wel een mooie shoot maken als cadeautje voor mijn vriend
Als er 5 cm ijs op de Friese Wateren ligt. Toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Wat denken jullie, wanneer is de Elfstedentocht?
Zo te voelen overmorgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Wat denken jullie, wanneer is de Elfstedentocht?
15, lees ik op de site van de Friese Elfstedenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als er 5 cm ijs op de Friese Wateren ligt. Toch?
Dat duurt ook meestal 4 weken toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
DamnWeer wat verkocht via BOL
Het gaat echt lekker
Alleen heeft mijn eerste verkoop nog niet betaald
En dat is al bijna een maand geleden
Thanksquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Onzekere periodes die afgelopen zijn, daar is een smiley voor uitgevonden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm..zou kunnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat duurt ook meestal 4 weken toch?
Niemand heeft iets te vertellen, dat is het hele fundament van dit topic :pquote:
Oja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niemand heeft iets te vertellen, dat is het hele fundament van dit topic :p
Het weer hebben we al gehad, politiek is zo saai.. Dat Barcelona heeft gewonnen weet iedereen ook wel inmiddels..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja.
Maar ik heb wel zin om te kletsen, maar ik weet niet waarover
Ik had een studiedag van de medezeggenschapsraadquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het weer hebben we al gehad, politiek is zo saai.. Dat Barcelona heeft gewonnen weet iedereen ook wel inmiddels..
Tsja.. blijft maar 1 ding over.
Wat heb je vandaag gedaan?
zozoquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had een studiedag van de medezeggenschapsraad
Ja, dat is het. Ik heb nog bijna een buikschuiver gemaakt tegen een prullenbak aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behoorlijkik mag over een half uurtje weer proberen te rijden......kijken of het erg glad is
Ja hey dat wil ik niet horenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Ik heb nog bijna een buikschuiver gemaakt tegen een prullenbak aan
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het Instituut waar ik naar school ga
Ja, dat zou natuurlijk zonde zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik almaar dan werd het zo'n kort gesprek
Jawel, want dan ga je tenminste oppassen en gebeuren er geen ongelukkenquote:
Dat heeft meer uitleg nodigquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef rijsttafel het volgende:
Jaja, goed bezig.
M'n ex die eigenlijk bij mij terugwil en die ik nog ergens ver weg wel leuk vind 'afgewezen' vandaag, jajaja. Doe je goed, rijst![]()
Rijst >< Rijst
1ex (in sam) oud-, gewezen: ex-ministerquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heeft meer uitleg nodig
Vertel
Heerlijke droogklootquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
1ex (in sam) oud-, gewezen: ex-minister
2ex de; m,v -en vroegere partner
af·wij·zen wees -, h -gewezen 1 niet toelaten 2 vd hand wijzen; weigeren
rijst de; m 1 een graansoort 2 het graan of koren: een handvol ~
de juicy details schatquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
1ex (in sam) oud-, gewezen: ex-minister
2ex de; m,v -en vroegere partner
af·wij·zen wees -, h -gewezen 1 niet toelaten 2 vd hand wijzen; weigeren
rijst de; m 1 een graansoort 2 het graan of koren: een handvol ~
Ja, dat gedicht, dat moet ik ook nog afmaken..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
De muis is af!
Hij behoeft alleen nog een staart. Morgen op school even kijken of we ergens een bolletje grijze wol hebben liggen
![]()
Dan nog bedenken hoe ik de muis en de cadeautjes (die pasten er natuurlijk niet in of zo) ga samenvoegen tot 1 pakket.. Ik denk gewoon een soort plateau met de cadeaus er in en de muis daar op. En dan het beloofde fototje.
![]()
![]()
Rest me alleen nog een gedicht!
Ik dacht ik start een interessant onderwerp, maar eigenlijk.. tsja, wat valt er te vertellen?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
De muis is af!
Hij behoeft alleen nog een staart. Morgen op school even kijken of we ergens een bolletje grijze wol hebben liggen
![]()
Dan nog bedenken hoe ik de muis en de cadeautjes (die pasten er natuurlijk niet in of zo) ga samenvoegen tot 1 pakket.. Ik denk gewoon een soort plateau met de cadeaus er in en de muis daar op. En dan het beloofde fototje.
![]()
![]()
Rest me alleen nog een gedicht!
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik dacht ik start een interessant onderwerp, maar eigenlijk.. tsja, wat valt er te vertellen.![]()
Een ex is niet voor niets je ex
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat kan je dus op 2 manieren opvatten
Glijzequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:16 schreef Sarabi het volgende:
ik ga maar eens proberen te rijden
Fijne avond nog allemaal
Vind ze beiden even voor de hand liggen eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Doe maar de meest voor de hand liggende manier![]()
Maarja ik heb het nu over het algemeen beter naar m'n zin als toen ik nog met haar was (terwijl dat geen drama en alles was ofzo), dus dat zegt al genoeg eigenlijk.
Je flikkert gewoon alles op de grond?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij heb ik een plan voor de nieuwe kastEn gaat het goedkoper worden dan mijn eerste idee
Nopequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je flikkert gewoon alles op de grond?
KOrtom meer whisky in huize P voor die 100equote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeIk heb nog wat hoekelementen in de kelder staan. Die worden hergebruikt. En na inventarisatie van hetgeen er is blijkt dat ik slechts 7 planken extra hoef in te slaan bij IKEA
Scheelt me iets van 100 EUR
Neh...whisky heb ik echt wel ff genoeg hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
KOrtom meer whisky in huize P voor die 100e
Ja een prima meid hoor, alleen bepaalde acties apprecieer ik niet zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ze beiden even voor de hand liggen eigenlijk![]()
Je ex is je ex omdat het een leuke meid is maar ook omdat je niet goed matcht
Ja, stel je voor!! Moet je je plan weer omgooien om die flessen ook kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...whisky heb ik echt wel ff genoeg hoor
Dat wordt al krappies hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, stel je voor!! Moet je je plan weer omgooien om die flessen ook kwijt te kunnen
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:34 schreef rijsttafel het volgende:
CD's in 2 rijen achterelkaar. Heb ik ook gedaan, werkt prima.
Behang je muur ermee danquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeAlle CD's moeten goed zichtbaar zijn. Ik besteed er toch niet voor niks een fortuin aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
O dat is wel naar ja!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
grappig! Ouders van oud leerlingen van me in Opgelicht (als opgelichte, niet de oplichters gelukkig..) wel sneu dus eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
Keelpijn.![]()
Geen krullen.![]()
Maar wel highlights.![]()
En de kapster vond me lijken op Georgina Verbaan. Nou heb ik dat nog wel eens eerder gehoord, maar zij zei erachteraan: maar dan de oudere versie.![]()
* Whep whep whep wheeeeeeeeeeee *
Ze hebben hun caravan aan een tussenpersoon gegeven om te verkopen en nooit geld gezien..quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is wel naar ja!
Watskeburt?
Te lang haar voor wat ik wilde (slagen onderin). Dat zakt er dan binnen twee weken weer uut. En ik wil het niet korter, dus tja. Kiezen of delen mevrouwtje.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze hebben hun caravan aan een tussenpersoon gegeven om te verkopen en nooit geld gezien..
Ja, sneu ook vooral in dit geval..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh.Ik vind dat soort dingen altijd wat tragikomisch.
Foto! anders geloof ik het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Te lang haar voor wat ik wilde (slagen onderin). Dat zakt er dan binnen twee weken weer uut. En ik wil het niet korter, dus tja. Kiezen of delen mevrouwtje.
Maar mijn highlights staan ook enorm Puerto Rico, dus ik ben wel tevreden.
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, sneu ook vooral in dit geval..
Ja absoluut! "hij zag er zo betrouwbaar uit, leek me allemaal wel in orde." hoorde ik net een mevrouw zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar ik ben nu een paar keer bij opnamen van Opgelicht geweest (=excursie school) en dan zie je toch ook wel echt een hoop naïviteit bij elkaar hoor, in de studio.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Te lang haar voor wat ik wilde (slagen onderin). Dat zakt er dan binnen twee weken weer uut. En ik wil het niet korter, dus tja. Kiezen of delen mevrouwtje.
Maar mijn highlights staan ook enorm Puerto Rico, dus ik ben wel tevreden.
Studio 60?quote:
Ziet er wel overzichtelijk uit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Dude, kan deze kastindeling ( http://www.peterdehoog.nl/web/fok/various/scan0001.jpg ) je goedkeuring weg hebben?
Twee-en-een-half.quote:
Dat zeg je toch ook niet tegen God, of wel dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Foto! anders geloof ik het niet
quote:
Ik laat het eindresultaat wel zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ziet er wel overzichtelijk uit.Maar ik vind het wel lastig beoordelen van een schets! Maar jij mot er happy mee zijn Pee.
Rossigquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef Tezz het volgende:
Hoi!![]()
Wat is een bubbelbad toch een geniale uitvinding.![]()
Ik ben flink doorgestoomd en rossig nu.
Als je jezelf met god gaat vergelijken, word ik al helemaal benieuwdquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
Dat zeg je toch ook niet tegen God, of wel dan?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Duderella het volgende:
Keelpijn.![]()
Geen krullen.![]()
Maar wel highlights.![]()
En de kapster vond me lijken op Georgina Verbaan. Nou heb ik dat nog wel eens eerder gehoord, maar zij zei erachteraan: maar dan de oudere versie.![]()
* Whep whep whep wheeeeeeeeeeee *
Self confidence, I has it.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je jezelf met god gaat vergelijken, word ik al helemaal benieuwd
Netjes je 'plicht' gedaan toch? Aardig dat jullie even zijn gegaan. Kort maar krachtig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
Even door de poolnacht gelopen naar mijn ex-vrouw die ca. 120 meter verderop woont, maar die ik normaal gesproken haast nooit spreek of zie.
Maar ze was jarig vandaag en vroeg ons voor een bakje koffie en mijn zoon was er ook, dus dat alleen was al een reden te gaan.
Jammer alleen dat haar broer en schoonzus, die ik vroeger al niet kon uitstaan, er ook zaten.
Het bezoekje is dus beperkt gebleven tot een half uur en dat vonden we lang zat.
Nu lekker verder cocoonen hier.
/dagboek
Hoe voelde het nou.. om een wereld te schapen?quote:
Heet water, lang blijven liggen en dan in een dampende badkamer afdrogen. Dan krijg je wel rode blosjes op je wangen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
RossigHoe krijg je dat voor elkaar in een bubbelbad
En een heel bijzonder kado meegenomenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef Duderella het volgende:
Netjes je 'plicht' gedaan toch? Aardig dat jullie even zijn gegaan. Kort maar krachtig.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En een heel bijzonder kado meegenomen
La opengetrokken, pak volkorenbroodmeel van de molen ingepakt, balonnenkaartje met bereidingswijze erin geschreven klaar
Ach je moet maar zo denken: je hebt je zoon gezien en dat heeft alleen maar een doos chocolade een pak bloem gekost!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef golfer het volgende:
Even door de poolnacht gelopen naar mijn ex-vrouw die ca. 120 meter verderop woont, maar die ik normaal gesproken haast nooit spreek of zie.
Maar ze was jarig vandaag en vroeg ons voor een bakje koffie en mijn zoon was er ook, dus dat alleen was al een reden te gaan.
Jammer alleen dat haar broer en schoonzus, die ik vroeger al niet kon uitstaan, er ook zaten.
Het bezoekje is dus beperkt gebleven tot een half uur en dat vonden we lang zat.
Nu lekker verder cocoonen hier.
/dagboek
[..]
La opengetrokken, pak volkorenbroodmeel van de molen ingepakt, balonnenkaartje met bereidingswijze erin geschreven klaar
[..]
Ja, spontaan 2.0 Je mot wat als ze geen rosé lust, want daar hebben we nog steeds 3 flessen van staanquote:
Ja, ff lekker geknuffeld en gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Tezz het volgende:
Ach je moet maar zo denken: je hebt je zoon gezien en dat heeft alleen maar een doos chocolade een pak bloem gekost!
na die werkweek ben ik meteen parttimer geworden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoe voelde het nou.. om een wereld te schapen?
Niks, maar het danste niet Bluezz!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:30 schreef Bluezz het volgende:
@ dude, georgina verbaan![]()
Clarice v Houten
En wats mis met je gewone haar
Wat een goed idee!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor vrijwilligerswerk ja. Ik zie mezelf dat niet lopen of fietsen hoor, die afstandquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, wat ga je precies doen? Vrijwilligerswerk?
Enneh, die schets is dat nou je huiskamert of wat?
Oh ja je studioquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb me opgegeven voor vrijwilligerswerk ja. Ik zie mezelf dat niet lopen of fietsen hoor, die afstandEn die schets is mijn computerhok cq. werkkamer. Dat grote vlak links is mijn bureau. Die L-vorm is mijn nieuwe boekenkast.
Ja he!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat is dat Puberruil toch een briljant programma!!
Ik vind het fantastisch!! Eigenlijk zou dit verplichte kost moeten zijn bij maatschappijleer op middelbare scholenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja he!
Vind ik ook altijd leuk om te kijken. Mijn man heeft echter de afstandbediening en kijkt naar een stomme horrorfilm.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch!! Eigenlijk zou dit verplichte kost moeten zijn bij maatschappijleer op middelbare scholen
Ja idd. Die cultuurshocks die die kids krijgen..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het fantastisch!! Eigenlijk zou dit verplichte kost moeten zijn bij maatschappijleer op middelbare scholen
Ja eens.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja idd. Die cultuurshocks die die kids krijgen..
moooooi liedjequote:
Ik ben de gitaarsolo naar mondharmonica aan het omschrijven (nouja dat is eigenlijk al af). Nu nog proberen tegelijk te spelenquote:
Wow!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben de gitaarsolo naar mondharmonica aan het omschrijven en dan proberen tegelijk te spelen
Ja nu weet ik precies hoe het moet gaan klinken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
Voor degenen die mondharmonica spelenDit heb ik ervan gemaakt:
Harmonica in G
A B D D D E E D E F#
4D>5B 6B 6B 6B 6D 6D 6B 6D 7D
D F# A A B B A
6B 7D 8D 8D>8B 8B 8D
E F# G F# E D E F# F# F# E D
6D 7D 7B 7D 6D 6B>6D 7D 7D 7D 6D 6B
B A B+ D D E E E D B
5B 4D>5B+6B 6B 6D 6D 6D 6B 5B
F# G G G G F# F# F# F# F#
7D 7B 7B 7B 7B 7D 7D 7D 7D 7D
E D E E D B
6D 6B 6D 6D 6B 5B
Oe! Ik zie mogelijkheden voor mijn tapasmenu zaterdag! (ja, ik zou risotto maken en rattatouille, maar ben gezwicht voor een tafeltje vol tapas)quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Phoei!! Klein stukje sambalkaas geproefd, maar dat is écht pittig zeg!![]()
Wel lekkerVallen leuke dingen mee te doen denk ik zo
Hmm ja kan wel wat lekkers mee gemaakt worden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Ik zie mogelijkheden voor mijn tapasmenu zaterdag! (ja, ik zou risotto maken en rattatouille, maar ben gezwicht voor een tafeltje vol tapas)
Toet toet pep pepquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu weet ik precies hoe het moet gaan klinken!
Jep! Heb net drie schoentjes gevuld dus ik heb lekker pepernoten !quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:20 schreef DarkElf het volgende:
Hi Liefjens, alles wel hier?
Zo eens 'avatar' verder kijken
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep! Heb net drie schoentjes gevuld dus ik heb lekker pepernoten !
Dochter heeft onze schoenen er ook bij gezet, en ik heb heel gemeen een grote chocoladepiet in mijn schoen gedaan en een grote chocoladesint in de schoen van mijn man.... In haar schoen een mini-cadeautje en een handje pepernoten. Ben benieuwd wat ze zegt morgenvroeg!
Ik hoor het in mijn hoofd, Toetsquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef rijsttafel het volgende:
Voor degenen die mondharmonica spelenDit heb ik ervan gemaakt:
Harmonica in G
A B D D D E E D E F#
4D>5B 6B 6B 6B 6D 6D 6B 6D 7D
D F# A A B B A
6B 7D 8D 8D>8B 8B 8D
E F# G F# E D E F# F# F# E D
6D 7D 7B 7D 6D 6B>6D 7D 7D 7D 6D 6B
B A B+ D D E E E D B
5B 4D>5B+6B 6B 6D 6D 6D 6B 5B
F# G G G G F# F# F# F# F#
7D 7B 7B 7B 7B 7D 7D 7D 7D 7D
E D E E D B
6D 6B 6D 6D 6B 5B
Ja, wij waren heeeel lief!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
wehehe pappa en mamma zijn zeker heeeel lief geweest
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, wij waren heeeel lief!
En haar slimme opmerking eerder vandaag ("maar je moet ook blij zijn als je iets kleins krijgt! Want Sint houdt toch van iedereen!") kan ik morgenvroeg meteen even toetsen op waarheid!
[..]
En haar slimme opmerking eerder vandaag ("maar je moet ook blij zijn als je iets kleins krijgt! Want Sint houdt toch van iedereen!") kan ik morgenvroeg meteen even toetsen op waarheid!
[..]
Zei ik toch alquote:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef rijsttafel het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat is een ouwe.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef rijsttafel het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Wat is dat voor afschúwelijk dingquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
Doet iemand hier wat met Pocket Dragons btw?
[ afbeelding ]
Ik heb deze en ik wil er vanaf
Dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is dat voor afschúwelijk ding
DAT is een Pocket Dragon en nog een restantje van mijn relatie lang lang geledenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat is dat voor afschúwelijk ding
quote:Voorafgaand aan de test:
- Vanaf 2 dagen vóór het onderzoek is het gebruik van de volgende middelen niet
toegestaan:
- erwten, bonen, kapucijners, linzen en andere peulvruchten
- alle koolsoorten, ook spruiten, zuurkool en bloemkool
- uien, knoflook, prei, paprika, radijs, asperges, taugé en champignons
- voedingsmiddelen met een hoog gehalte aan vezels, zoals granen, zemelen, volle
tarwe, bruinbrood, noten, maïs en popcorn.
- melk, vla, yoghurt, kwark, zure room, kaas, ijs en andere zuivelproducten.
- Neem de avond voor het onderzoek een licht verteerbare maaltijd zoals witbrood, witte
rijst, kip, eieren, visfilet, magere vleeswaren.
- De dag voor het onderzoek mag u vanaf 23.00 uur s avonds niet eten en alleen water
drinken. Ook mag u vanaf 23.00 uur geen kauwgom meer nemen en niet meer roken.
De dag waarop de test plaatsvindt:
- Indien u een kunstgebit hebt mag u op de dag van het onderzoek geen kleefpasta
gebruiken.
- Drink s ochtends een glas warm water. U mag niet ontbijten.
- U meldt zich nuchter bij de balie van het laboratorium.
- Neem iets te eten mee (bijvoorbeeld een boterham) voor als de test is afgelopen. U bent
op die ochtend namelijk ongeveer drie uur nuchter.
Wow! Ze sluiten wel veel uit hequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Leuk die test die ik vrijdagochtend onderga in het lab, maar funest voor het lekker eten de komende dagen:
[..]
Dat wordt twee dagen niet zoenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lactose & Gluten vermijden he
En meur uit je bek w.s.
Poehee, dat valt niet mee om dan nog wat lekkers te eten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lactose & Gluten vermijden he
En meur uit je bek w.s.
Liever nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Tezz het volgende:
Poehee, dat valt niet mee om dan nog wat lekkers te eten!
En waarom meur uit je bek? Mag je ook niet tandenpoetsen? Of mis ik nu iets....
Oh, dus je wilt nog geld hebben voor dat drakerige ding ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DAT is een Pocket Dragon en nog een restantje van mijn relatie lang lang geledenDie dingen zijn genummerd en inmiddels zeldzaam aan het worden geloof ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pocket_Dragons
Het is een ademtest. (Naast allerlei bloedonderzoeken).quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:19 schreef Tezz het volgende:
Poehee, dat valt niet mee om dan nog wat lekkers te eten!
En waarom meur uit je bek? Mag je ook niet tandenpoetsen? Of mis ik nu iets....
Ja! Duhquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt nog geld hebben voor dat drakerige ding ook![]()
Ja, we gaan de komende 2 dagen gewoon lekker creatief lekkere maaltjes bedenken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, daar moet toch wel wat op te bedenken zijn? Rijst met kip en groente en een sojasausje?
Verkoop 'm dan aan je exquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja! DuhDan hou ik tenminste nog iets over aan die relatie
Ah zooooo..........quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liever niet
En gasvorming moet tegengegaan worden... het is een H2 ademtest, je bent dan de hele ochtend aan het blazen enzo...
Witlofstamppot met zalmquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we gaan de komende 2 dagen gewoon lekker creatief lekkere maaltjes bedenken.
Ja joh, dat is toch ook niet het allerergste of zo, alleen je moet erg nadenken bij wat je normaal gesproken zonder nadenken koopt & eet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef Tezz het volgende:
Ah zooooo..........
Nou ja, het is zo weer vrijdagmiddag!
Mijn ex heeft de rest van die rotzooi al verkochtquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verkoop 'm dan aan je exVertel eens, wat is het volgens jou dan waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |