Vergelijken is wel funest ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en mezelf vooral niet vergelijk met anderen!) zijn de meeste van die gevoelens gewoon weg en voel ik me stukken gelukkiger. Er zijn toekomstplannen, ik zit best lekker in mijn vel en het leven is mooi![]()
Sinterklaas is langs geweest en heeft halve tegels mee genomen om door ramen te kunnen gooienquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Er liggen allemaal halve tegels in mijn tuin, en ik snap er niks van
Doe ik!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maak je een foto als hij af is? ben benieuwd
Misschien?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas is langs geweest en heeft halve tegels mee genomen om door ramen te kunnen gooien
Spannend johquote:
Nou ja!?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Er liggen allemaal halve tegels in mijn tuin, en ik snap er niks van
Neuj!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Mis je ook ergens halve tegels?? of dat niet?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef TAV74 het volgende:
Nu ben ik echt helemaal total loss en heb ik koppijn, en ik vrees dat het vandaag niet meer goed komt.
Ga zo de trein halenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
Meneer weet ook van niks!
De man heeft op eigen initiatief tegels gezaagd of zo
![]()
Meneer heeft gebeld. De tegelverkoper zorgt voor nieuwe tegels (en zand) en de stratenmaker legt ze er in!
En hij had het nummer niet meer, maar hij dacht:"als ik die tegels er neer leg, dan bel je vanzelf"![]()
Het werkt welquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef LieLie het volgende:
En hij had het nummer niet meer, maar hij dacht:"als ik die tegels er neer leg, dan bel je vanzelf"![]()
Kiprolladequote:
lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
KiprolladeMet aardappeltjes voor Thijs en stukjes koolraap voor mij + een simpele salade met romatomaatjes, komkommer en een beetje feta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |