abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:34:33 #126
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4653244
Liefjes, ik kan niets anders doen dan jullie ontzettend veel sterkte te wensen en de moed erin te houden.

Een hele dikke kusszzz van mij en ik blijf dit meelezen.

speciaal voor ET.
voor Swets voor al je liefde en ondersteuning.

hofleverancier van sterretjes :)
  woensdag 19 juni 2002 @ 15:23:11 #127
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4656128
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:34 schreef spookvrouw het volgende:
Liefjes, ik kan niets anders doen dan jullie ontzettend veel sterkte te wensen en de moed erin te houden.
Inderdaad, meer kunnen we (helaas!) niet doen

Sterkte, beitjes.....

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4656173
Allebei heel veel sterkte gewenst.

*knuffie* voor ET en Swets

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 juni 2002 @ 15:52:19 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4656803
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen heeft E.T. een afspraak met de huisarts.
Het wordt allemaal een beetje teveel voor mijn lieffie
heb een paar -pammen gekregen.. eentje om er voor te zorgen dat ik ook echt uitrust als ik slaap.. (wordt nu vaak net zo moe wakker als dat ik ging slapen) en een -pam om me weer een beetje op de rails te krijgen als ik er echt ff doorheen zit. (zoals gisteravond)
Voorlopig maar alleen innemen als ik het echt nodig heb.. (vind dat altijd een beetje 'enge' medicijnen)

Ik zou vanmiddag naar m'n vader gaan, maar ik belde nog even vlak voor ik weg zou rijden en het bleek dat hij nog lang niet goed bij was uit de narcose. Hij sliep de hele tijd en de momenten dat hij 'bij' was, ijlde hij. Heb dus besloten om morgen dan maar heen te gaan. Daar hebben we allebei meer aan. Het afstellen van die pomp kunnen ze ook alleen maar doen als hij goed wakker is, dus had nu nog geen zin.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4657351
van mij alle sterkte die je nodig hebt.

dit verhaal *touched* mij ook heel erg, omdat er vandaag slecht nieuws was voor mijn vader.

zijn blaas moet eruit (aangetast door kanker) en moet vervangen worden door een stuk darm.

het is nog niet zeker hoe goed of hoe slecht alles eruit ziet voor hem, aangezien mijn opa, en mijn tante (beide van mn vader's kant) er ook al aan zijn dood gegaan (mijn opa heb ik er niet door gekent)

bij mijn tante was het pas oktober 2001 bekent, en in mei overleed ze eraan

mijn vader is al een paar jaar onder behandeling voor het bestreiden van kleine poliepjes in zn blaas.
vorige week moest er weer geopereerd worden, om die weer weg te halen.

maar vandaag werd er dus gebeld.

morgen moeten mn vader en moeder in het ziekenhuis komen voor gesprek...

woensdag 19 juni 2002 @ 16:25:00 #131
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_4657492
Veel sterkte en kracht toegewenst met dit vreselijke nieuws. Ik hoop dat je nog veel quality time met elkaar kan doorbrengen en 1 advies/tip: geniet nog van de momenten samen met elkaar. Het blijft je altijd bij! Ik spreek uit ervaring, mijn vader is er niet meer...

Nogmaals sterkte toegewenst!!!!!!!

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_4658785
Heeftie nu zijn heup gebroken door naast zijn bed te gaan staan? ET: ga jij maar aan de -pammetjes hoor, zolang je er maar accuut mee stopt als de zware crisis voorbij is *ook altijd eng vindt* Heeeeel veel succes en pa: er WEL bij zijn hee, bij de bruiloft!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 19 juni 2002 @ 18:11:37 #133
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4659204
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 17:35 schreef Catootje het volgende:
Heeftie nu zijn heup gebroken door naast zijn bed te gaan staan? ET: ga jij maar aan de -pammetjes hoor, zolang je er maar accuut mee stopt als de zware crisis voorbij is *ook altijd eng vindt* Heeeeel veel succes en pa: er WEL bij zijn hee, bij de bruiloft!!!
Nee, de breuk in zijn heup heeft hij waarschijnlijk al eerder opgelopen. Het staan hierop heeft geen schade toegebracht. (gelukkig)
de breuklijn in zijn heup is ook aangetast door kanker, een aanwijzing dat die breuk er al een tijdje zit. Het zal komen doordat zijn botten zo week en versponsd zijn dat er maar een klein tikje nodig is om ze te breken. (en dan een keer waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 juni 2002 @ 01:31:07 #134
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4666428
Wat naar zeg

Wel goed dat je jezelf iig zodanig bij elkaar hebt weten te rapen dat je je dingen hier weer een btje kan spuien. Lijkt me beter dan opgesloten zitten in jezelf

Sterkte, ik denk aan je

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  donderdag 20 juni 2002 @ 01:39:00 #135
19284 B
van benbenieuwd
pi_4666513
B slikt

sterkte

donderdag 20 juni 2002 @ 01:46:24 #136
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_4666569
*aai**knuffel*
Sterkte gurly
Jesus coming, look busy!
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:14:27 #137
21708 bruceLEE
ok ik ben wakker, wat nu?
pi_4666710
heel veel sterkte!

ik ben lee en bruce ken ik nie!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2002 @ 23:04:53 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4680933
Permanente ruggeprik is geplaatst en goed gegaan.

Hij was vandaag erg helder en opgewekt, en vrijwel pijnloos. Hij kon zelfs enigzins rechtop zitten.

We kunnen alleen maar hopen dat hij over een week ook zo'n goede dag heeft

pi_4681130
Sterkte!!

Deze spreuk kreeg ik op 1 van de kaarten vorige week, ik vind hem erg mooi ook al heb je er niets aan:

"De mooiste bloem wordt altijd als eerste geplukt"

There can be no triumph without loss
pi_4681273
Ik weet steeds niet zo goed wat ik moet zeggen, woorden schieten zo vaak te kort helaas.

Toch nog maar een keer veel sterkte. Zorg goed voor jezelf E.T.

Swets ook natuurlijk.

pi_4683061

Jeetje... ik wordt hier gewoon echt gewoon stil van...
echt super veel sterkte hoor!!!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 08:51:05 #142
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4683095
Ik wil zoveel zeggen maar het lukt gewoon niet. Heel veel sterkte en kracht voor jullie ! Ik denk aan jullie.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 23 juni 2002 @ 13:02:49 #143
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_4712792
Ik volg dit met een brok in mijn keel.

Er is al zoveel gezegd, maar ook namens ons hier heel veel sterkte de komende tijd.

To Know Me Is To Love Me
  zondag 23 juni 2002 @ 14:22:44 #144
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_4713657
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:02 schreef Ellen het volgende:
Ik volg dit met een brok in mijn keel.

Er is al zoveel gezegd, maar ook namens ons hier heel veel sterkte de komende tijd.

Heb er eigelijk weinig aan toe te voegen.

Ik denk aan jullie, Swets en ET!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 23 juni 2002 @ 14:35:03 #145
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4713797
Lieve Eloise en Jeroen,

Met tranen en gevoelens van boosheid en onmacht jullie verhaal gelezen. Het is niet eerlijk wanneer je dat gebeurd en je zoveel van iemand houdt.

Gebruik de tijd die er is en probeer er zelf niet aan onderdoor te gaan. Streel je vader, kruip in z'n armen, hou van hem, wees beretrots op hem. Ook nu nog, hoe groot je ook bent, blijf je z'n kleine meisje. Geloof me, hij zal je nooit anders, kunnen, zien.

Heel erg fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Koester dat en wees er dankbaar voor. Het is knokken tegen de bierkaai ik weet het maar wees er trots op dat je dat doet en je het (nog) gegeven is het te mogen doen.

Bedenk dat jullie zijn wat hij voor jullie betekend.

Onthoud dat, schrijf het op, maak foto's, video's, het maakt niet uit wat. Wat er ook mag gebeuren "you will always be together".

Heb het nu zelf te kwaad, herinneringen aan verliezen komen boven.

Kus en hugs....

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_4767157
Dag Eloise en Jeroen

ik wil jullie vast een geweldig fijne dag wensen morgen. Ik hoop dat alles helemaal zo zal gaan als jullie dat wensen.

Alvast gefeliciteerd!

Duch & Juup©

#geen
  woensdag 26 juni 2002 @ 19:17:04 #147
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4767895
Ook van mij feli alvast, morgen hebben jullie vast wat anders te doen dan fok lezen

Het wordt vast een fantastische dag die jullie nooit meer zullen vergeten.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2002 @ 19:19:34 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4767923
Lieve E.T. en Swets,

Ook ik wens jullie een mooie en gedenkwaardige dag toe morgen Geniet ervan met iedereen die je lief is

Renée

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4770242
Alvast een fijne dag morgen.
En gefeliciteerd.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:04:10 #150
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4770282
Maak er een fijne dag van en alvast gefeliciteerd
Ik ben weer terug !!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: