abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:28:11 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4402489
In navolging op Dad dem, wat is dit moeilijk

17 mei, Pa moest naar de reumatoloog i.v.m. vermeende jicht. Hij had al maanden vreselijk veel pijn en wij geloofden er niet meer in dat dit alleen nog maar jicht was. Reumatoloog was kort: "dit is geen reuma of jicht meneer. Er is wel wat, maar wat weet ik niet"

27 mei kon hij al terecht voor nog veel meer onderzoeken en scans. De reumatoloog had het idee dat dit toch wel iets heel ernstigs zou kunnen zijn.
Na afgelopen maandag diverse echo's, scans en weet ik 't allemaal meer ondergaan te hebben, werd hij 's middag door 't ziekenhuis opgebeld. Of hij zich de volgende ochtend om 9.00 uur wilde melden met een koffertje voor opname.

Dinsdag 28 mei, 12.45 uur. Het moment dat mijn leven even instortte. Pa aan de telefoon: "Tis fout meid. Ik heb kanker in mijn longen en in mijn botten" Ik heb een kwartier zitten huilen voordat ik aan mijn collega's uit leggen wat er aan de hand was.. en veel meer dan "snik, mijn vader, snik, huil, longkanker" kon ik niet uitbrengen. Ik kon nog net een restje kracht vinden om Jeroen te bellen om te vragen of hij meteen naar me toe kwam.
Eerst even naar huis (wat moest ik daar in godsnaam doen?) en toen meteen naar 't ziekenhuis. M'n vader en ik allebei dikke tranen, elkaar even vasthouden.
Woensdag zouden we een gesprek met de arts hebben maar terwijl Jeroen en ik onderweg waren werd ik gebeld door Pa, er moest iets in een ander ziekenhuis gedaan worden en 't gesprek zou naar vijf uur verplaatst worden. Naar m'n zus gegaan en daar zitten wachten tot we eindelijk naar 't ziekenhuis mochten. 's Middags weer telefoon vanuit 't ziekenhuis.. Pa werd met spoed geopereerd, om een uur of zes zou hij weer op z'n kamer komen..
We zagen er enig licht in, als ze dan toch gingen opereren zullen ze er nog wel een gat in zien. Dus toch ietwat, enigszins opgewekt richting ziekenhuis.
Op de gang zit zijn vriendin in dikke tranen op ons te wachten. "snik, uitzaaiingen, snik, erg"
*schrik* We snappen er weinig meer van.
Dan worden we bij de arts geroepen die ondertussen klaar is met opereren.
Er zitten tumoren in vijf van zijn ruggewervels, beide longen zijn aangetast, zijn botten zijn zo zacht als boter.. Een tumor hebben ze nu deels verwijderd, hij stond op 't punt een dwarsleasie te krijgen door zenuwen die kapotgedrukt werden..

WAAROM??? In mijn ogen de meest gezonde man die er in nederland rondloopt. Hij at meer groente dan Jeroen en ik in een week.. hij rookte niet.. WAAROM???

Mijn vraag aan de arts over ons a.s. huwelijk op 27 september.. Zijn antwoord was dat vier maanden nog heel erg lang is...

Hij kwam bij op IC, hij was zo vreselijk opgewekt.. Ik kon (en kan nog steeds niet) bevatten dat al die gruwelijke dingen over hem gaan. Hij ligt grapjes te maken.. Ik snap er echt helemaal niks van. Ik was helemaal kapot toen we thuiskwamen.

En nog steeds. Jeroen en ik rijden elke dag heen en weer naar Hoorn.. Ik wil gewoon lekker in m'n eigen bed liggen en m'n eigen bedoening om me heen hebben..
Ik zie dat m'n vader 't erg prettig vind om z'n kinderen om zich heen te hebben. Daar trekt ie zich aan op, hij wordt er wat opgewekter van. Ik op mijn beurt vind 't zo geweldig om te zien dat iemand die gister zijn doodvonnis heeft gehoord zich er mentaal zo goed doorheen kan slepen, dat geeft mij weer een vreselijke opkikker.

Onze bruiloft? Die staat op losse schroeven. Ik ben een echt vaderskindje en ik wil er echt alles aan doen om Pa bij mijn trouwen te hebben. De ondertrouw is naar voren getrokken, zodat we over twee weken bijna per dag kunnen beslissen waar en wanneer. 't zal een dag met een zwart randje blijven, hoe je 't ook wendt of keert..

Mijn kinderen (die zo vreselijk gewenst zijn) zullen nooit hun Opa van mijn kant kennen.. En dit heeft me al zo vreselijk veel tranen gekost... Ik dacht dat ik geen tranen meer over had.. maar ze zijn er weer.

Ik weet 't ff niet meer..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:30:15 #2
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4402510

*slik*
Heel veel sterkte...
-
  † In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 22:30:41 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4402512
*stil*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_4402532
Lieve, lieve meis...

Ik kan hier geen woorden voor vinden, zit te huilen om je verhaal.
Trouw alsjeblieft zo snel mogelijk, zodat je papa er nog bij kan zijn!
Verder weet ik even niets te zeggen.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4402548
En dan besef je (juist) hoe waardevol het leven wel niet is..

Het kan iedereen elk moment overkomen

Sterkte

vrijdag 31 mei 2002 @ 22:38:39 #6
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4402573
Heel erg veel sterkte

Ik weet even niets te zeggen.. ik weet hoe klote het is

vrijdag 31 mei 2002 @ 22:40:01 #7
3011 E.T.
pi_4402585
Nog even een aanvulling:

Lieve, lieve Jeroen..

Ik zou niet weten hoe ik de afgelopen week zonder jou door had moeten komen.

Ik hou zo van je. Je zit nu met een mentaal wrak en toch.. je sleurt me er doorheen..

En nu is 't echt ff op..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:40:17 #8
18231 Mr_Rammstein
..Traumhaft..
pi_4402588
Sja.. ik ken het.. Mijn vader heeft een asbest long (maar wel een goedaardig gezwel). In ieder geval sterkte in deze moeilijke tijd
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:42:24 #9
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4402604
Ik ben er stil van.

Sterkte.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 31 mei 2002 @ 22:45:23 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4402621
Kan de juiste woorden niet zo goed vinden.....
Alleen maar heel ontzettend veel sterkte en wijsheid en een welgemeende

voor jullie beiden....

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 31-05-2002 22:50]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 mei 2002 @ 22:45:44 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4402626
Eloise, vaders kleine meid.

Ik zie de pijn in je ogen, en voel me zo machteloos.
De weg die we gaan volgen is de weg die JOU hart je ingeeft.

Ik hou van je, en ben er voor je

pi_4402683
Jemig wat een verhaal...
Krijg er zelf ook gewoon tranen van in m'n ogen uit onmacht/woede dat mensen dit soort dingen moet overkomen.

Waarom kunnen we niet allemaal gewoon 100 worden en dat er dan gewoon een knopje uitgaat, zonder al die nare ziektes en al dat andere leed.

In ieder geval heel veel sterkte!

Hmmzz....
  † In Memoriam † vrijdag 31 mei 2002 @ 22:59:41 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_4402713
Soms raakt een verhaal je zo hard, dat je er vrijwel geen droge ogen bij kunt houden. Voor mij is dit er zo een. Misschien omdat jij het zo duidelijk beschrijft. Misschien ook omdat ik zelf iemand verloren heb.

Pak elke seconde mee die je nog samen kunt krijgen. Ik weet hoe belangrijk dat is...

Heel, heel veel sterkte de komende dag, weken, maanden!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_4402736
Damn... Precies weer één van die mensen die zo sterk is... Erg knap dat hij toch nog de "bright side" ziet van het leven, dat maakt het toch wat draagzamer (iets... Niet veel..).

Sterkte!

Admin vrijdag 31 mei 2002 @ 23:03:44 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4402755
Lieve Eloise en Jeroen,

Sprakeloos, tranen in m'n ogen tijdens het lezen van dit enorme verdriet en liefde.

Je vader is een machtige vent E.T !!
Ik geloof dat ik dat al vaak tegen je gezegd heb.

En wat jullie nu doormaken is zo enorm dat dat bijna niet voor te stellen is.
Ben er iig voor elkaar, maar jullie een heel klein beetje kennede weet ik dat dat wel goed zit.
Wat je nu allemaal mee moet maken is niet mis, het is een van de ergste dingen uit je leven, een ziekbed meemaken van iemand die je zeer dierbaar is.

We hebben het er hier ook al vaak over gehad sinds het bericht kwam, we kunnen niet veel doen, maar als jullie de behoefte hebben om er heel even uit te zijn, de deur staat altijd voor jullie open.

Jeroen, zorg goed voor dat wijffie van je!!

Eloise, ik kan alleen maar zeggen, ik denk aan je en wens je alle sterkte van deze wereld toe!

voor beiden!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4402774
ik ben hier echt helemaal stil van..
maar al te goed herinner ik me je topic over jicht en later over het wachten op de reumatoloog.
en dan uiteindelijk zo'n uitslag

heel veel sterkte de komende tijd!

Milf vrijdag 31 mei 2002 @ 23:10:44 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_4402836
veel sterkte ET en ik hoop dat je vader nog op je bruiloft kan zijn zodat hij je kan weggeven aan je toekomstige man..
ik hoop het beste voor jou en je pa .....succes
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_4402872
ET.... jemig wat moet je meer zeggen. Ben blij dat je Jeroen hebt.

Ik weet echt niets te zeggen, niet meer dan "sterkte"...

vrijdag 31 mei 2002 @ 23:21:35 #19
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4402933
't klinkt hol, maar het is gemeend. 'k zal voor jou en je vader bidden.

m'n moeder is er aan gestorven, maar ik bid dat jouw vader mag leven

Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
pi_4402938
wat een verhaal zeg, verschrikkelijk. Ik hoop dat je nog een goede tijd met 'm hebt, en ik zou zoveel mogelijk foto's/video/geluidsopnames van 'm maken zolang hij nog goed is. Zo heb je straks altijd nog wat om op 'm terug te kijken
Sterkte!!
pi_4403064
Ik wou dat ik troostende woorden voor jullie had,
maar die zijn er eigenlijk niet.

Ik schrik er van,en kan alleen maar zeggen dat ik jullie heel veel kracht en sterkte toewens voor de tijd die komt.

Het leven kan soms zo oneerlijk zijn.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4403066
Heel veel sterkte in de komende tijd.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 23:39:05 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4403107
In zon geval schieten woorden vaak tekort maar ik wilde je toch even zeggen dat ik erg onder de indruk ben van je verhaal. Het klinkt me allemaal heel erg bekend in de oren. Gelukkig heb ik het zelf nog nooit meegemaakt, zoiets ergs. Maar ik maak het helaas wel vaak van de andere kant mee...(ik werk namelijk op een oncologische afdeling in het ziekenhuis) Ik zie regelmatig families die afscheid moeten nemen van een dierbare en het gaat vaak veel te snel. Diegene wil nog veel te veel doen en moeten ineens zijn hele leven aanpassen.....

wat ik zou willen zeggen, probeer de laatste tijd met je vader nog optimaal te benutten en hoop voor je dat je met een goed gevoel afscheid kunt nemen....

en denk eraan *(ik ben zelf niet gelovig maar ik geloof het zelfs) ooit zul je hem terugzien

Liefs

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 31 mei 2002 @ 23:39:18 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4403112
*even stil*

Herinneringen komen boven, heb het ook mee moeten maken.

ET en Swets, steun elkaar en heel veel sterkte en geduld.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin vrijdag 31 mei 2002 @ 23:40:13 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_4403121

Jemig..

Erg moeilijk dit, dus heel veel sterkte allebei...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_4403175
ik krijg het er koud van...het enige wat ik kan zeggen is veel sterkte..

vrijdag 31 mei 2002 @ 23:49:11 #27
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4403198
meer dan jullie "sterkte" toewensen kan ik niet doen...
probeer door het verdriet heen toch nog te genieten van de tijd die rest Eloise, want de tijd gaat soms sneller dan je zou willen... Jeroen, jouw onvermoeibare schouder zal ze nodig hebben
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_4403234
sterkte!
pi_4403440
Damn.. ik word er echt van ... !

Heel veel sterkte hoor.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4403492
Niks van wat ik zeg zal het jullie makkelijker maken de komende tijd maar ik wens jullie toch alle sterkte. Dit gun je niemand
pi_4403503
* stil is *
* vochtige oogjes heeft *

Sterkte ET en Swets

Op dit soort momenten besef je pas goed hoe waardevol het leven is.

pi_4404227
's mooi klote

veel sterkte, lui

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_4404277
Neeeeeeeeeee!

Mijn eerste reactie: Dit kan toch niet waar zijn?
Ik schrik heel erg en zit met tranen in mijn ogen.

Woorden schieten te kort.

Meissie toch, wat vind ik dit erg voor je

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, woorden lijken zo hol, zo leeg, zo nutteloos.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je zoveel pijn hebt, zoveel verdriet.

Ik ben wel blij dat die lieve Jeroen jou zo goed kan steunen.

Lief meisje, héél erg veel sterkte gewenst. Ik zou willen dat ik meer kon zeggen maar ik voel me gigantisch tekortschieten. Wat erg allemaal voor je

In gedachten geef ik je een dikke knuffel.

Duch

#geen
  zaterdag 1 juni 2002 @ 08:15:44 #35
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_4404893
Sterkte meissie.........
Alles wat ik doe is toch wel leuk
pi_4404911
*zit met tranen in ogen*

Het is allemaal zo oneerlijk

Wat een verdriet
Wat een pijn

En alles wat ik kan doen is je sterkte wensen.

Sterkte meiske

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4404917

sterkte meid.. en jij ook jeroen, het zal jou dubbel pijn doen, vanwege je schoonvader natuurlijk maar ook vanwege het verdriet wat je in eloise ziet en waar je zo machteloos tegenover staat..

het laat weer eens zien hoe breekbaar en klein wij zijn:
dit keer kanker, het had ook een van de talloze kleine bloedvaatjes in je hersenen kunnen zijn, het had ook een stuurfout van een tegenligger kunnen zijn.
maar hij heeft geleefd!
die kanker heeft hem nu vrijwel inwendig uitgehold, maar al die tijd heeft hij er niets van gemerkt, heeft hij gewoon doorgeleefd.
zijn jaren zijn in ieder geval niet vergiftigd met talloze behandelingen met al hun negatieve bij-effecten, met een geleidelijke wrede afbraak door een kanker dat zich wellicht toch niet liet zou hebben laten stoppen

hij deed ook dit op zijn manier: pas toen hij letterlijk bijna instortte, gaf zijn lichaam zijn geheim prijs.
maar voor die tijd heeft hij zich niet laten kisten!

verder kan ik alleen maar beamen wat yvonne ook al zei: jullie zijn hier altijd welkom!

Jubileum moderator zaterdag 1 juni 2002 @ 09:26:38 #38
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4404964
Lieve Eloise en Jeroen,

De tranen schieten in mijn ogen bij dit verhaal en de woorden die ik zeggen wil blijven in mijn keel steken.

Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen, steun op elkaar, huil met elkaar en vooral geniet van de laatste dagen, weken, maanden met je vader.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 juni 2002 @ 09:30:07 #39
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4404969
Ook al zal je er niet zoveel aan hebben om de pijn te verzachten, ik wens je alles sterkte....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4404974
E.T. en Swets, heel veel sterkte toegewenst
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Moderator zaterdag 1 juni 2002 @ 10:17:45 #41
5428 crew  miss_sly
pi_4405128
Heel veel sterkte!
je hebt de kans om afscheid te nemen, doe dit zo bewust mogelijk, ook al is dat pijnlijk en verdrietig: het is ook o zo kostbaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 1 juni 2002 @ 10:26:43 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4405156
Heel veel sterkte toegewenst
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:34:06 #43
3744 Kleintje
op en top!
pi_4405480
*brok in keel*

Sterkte ET, dit moet zo verschrikkelijk moeilijk zijn.
Woorden schieten te kort!
Geniet van je vader nu het nog kan. Haal mooie herinneringen op en blijf hem herinneren zoals hij is. Lach, huil en praat veel samen.

Swets, ook voor jou veel sterkte. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen!

pi_4405516
*is er helemaal stil van....

meer als jullie heel veel sterkte wensen kan ik helaas niet doen. dus: heeeeel veeeeeel sterkte de komende periode!

Kleur buiten de lijntjes.
pi_4405519
sterkte meis
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:42:47 #46
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4405521
*heel stil is...

Sterkte ermee...

zaterdag 1 juni 2002 @ 11:42:47 #47
29568 karinswets
mama van anouk
pi_4405522
Lieve Eloise en Jeroen, ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen met dit vreselijke bericht.Ik weet precies hoe je je nu voelt , machteloos je wil zoveel doen maar je kan niks doen.....
Als je erover wilt praten of een schouder nodig hebt dan ben ik er voor jullie....!!

Ik hou van jullie ........

Dikke knuffel van....

Karin jullie schoonzus.....

zaterdag 1 juni 2002 @ 11:43:28 #48
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_4405524
ELoise en Jeroen heel veel sterkte de komende moeilijke tijden.
To Know Me Is To Love Me
  zaterdag 1 juni 2002 @ 12:07:15 #49
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4405654
Wat erg...
zit bijna te huilen, bij mijn oma ging het ook zo snel, de ene week is er niets en de volgende week was elke dag er één

Sterkte Eloïse en Jeroen natuurlijk ook

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_4405709
Jezus zeg, wat een ongelooflijke klote ziekte is het ook.

Ik hoop voor jullie dat je vader nog bij jullie bruiloft kan zijn en dat je nog veel goede momenten met elkaar hebt.

Sterkte.

pi_4405775
.......................................

sterkte

ik heb ook mijn vader verloren aan kanker, en dit soort topics halen alles weer naar boven

pi_4405785
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 1 juni 2002 @ 16:03:25 #53
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4407392
Jeetje, wat een gruwelijk verhaal

Neem de tijd die je nog met je vader hebt... Geniet ervan... Het is verschrikkelijk zwaar en moeilijk, maar ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om het te kunnen.

Liefs,
prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  FOK!fossiel zaterdag 1 juni 2002 @ 16:21:10 #54
2628 Karin
pi_4407529
Lieve Eloise en Jeroen,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte

pi_4407536
heel veel sterkte
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 1 juni 2002 @ 17:08:46 #56
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4407986

Sterkte allebei..

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:11:25 #57
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4410074
Ik kan niet meer zeggen, dan heel veel sterkte en succes ermee! ik hoop voor jou dat hij er bij is bij je trouwdag!
STERKTE!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4410209
Ik weet helemaal niets te zeggen, behalve heel veel sterkte!!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:34:12 #59
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_4410276
Jeetje..................
woorden schieten tekort. tranen vloeien..........

Heel veel sterkte allebei.

pi_4410936
Sterkte...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zaterdag 1 juni 2002 @ 22:28:46 #61
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_4410973
sterkte meid!
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
pi_4411158
er IS hier gewoon niks om op te zeggen behalve:

Sterkte, zoek steun bij elkaar (de hele familie), je gaat elkaar nodig hebben.

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 2 juni 2002 @ 00:31:23 #63
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4412281
Ik heb hier geen woorden voor. Lieve Eloise en Jeroen, alle sterkte en kracht voor jullie die jullie nodig zullen hebben de komende tijd ! Ik ben in gedachten heel dicht bij jullie !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 2 juni 2002 @ 00:37:33 #64
22259 Fogerty
slapende account
pi_4412344
Jee, wat vreselijk....
Heel veel sterkte gewenst!
Hieperdepiep hoera!
  zondag 2 juni 2002 @ 00:53:18 #65
24895 proppie
also known as Donja
pi_4412528
E.T.....wat vreselijk voor je.
Ik weet waar je doorheen gaat. Ik heb mijn vader aan dezelfde ziekte (op dezelfde plekken ) verloren. 1 1/2 jaar geleden.
Ik ken de pijn, de leegte die je nu voelt, dat onwerkelijke gevoel..... Onmacht, woede, verslagenheid.
Het is erg moeilijk. Het enige dat ik je kan meegeven, is dat je vanaf nu (voor zover je dat al niet deed) zoveel mogelijk tijd met je vader zou moeten doorbrengen.
Zeg hem alles wat je wil zeggen. Knuffel met hem, praat met hem, lach en huil met hem. Haal herinneringen met hem op. Deze tijd die je nog met hem hebt, is heel erg moeilijk en verdrietig, maar maak er voor later (hoe raar het ook klinkt nu) een bijzondere herinnering van.Zoek steun bij diegenen die van je houden. En verbaas je niet over mensen die afstand van je nemen omdat ze niet weten hoe ze hiermee om moeten gaan en met jouw verdriet.

Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe.

Liefs,
Proppie

telkens als ik tegen de lamp loop, neem ik een stukje licht mee....
pi_4412810
*stil*
  zondag 2 juni 2002 @ 02:02:23 #67
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_4413137
Gos meid wat erg, wat zwaar en wat oneerlijk!

Veel zinnigs kan ik niet schrijven, alleen dat ik jullie allebei heel erg veel kracht toewens.

Manon

zondag 2 juni 2002 @ 12:34:01 #68
3011 E.T.
pi_4414778
Gisteravond een avondje weg geweest. Even er helemaal tussenuit en even proberen Pa wat naar de achtergrond te schuiven. Redelijk gelukt. Erg vermoeiend, maar ik had 't even nodig en heb nu weer 't idee dat ik er weer even tegenaan kan. (Natuurlijk had ik pa wel ff gebeld)

Gister was nog een uitslag van z'n bot-scan binnengekomen. Z'n botten zijn vreselijk broos door de kanker. Dit heeft er al voor gezorgd dat z'n heupgewricht gescheurd is (vandaar de pijn die hij daar steeds had) en ook diverse andere botten scheurtjes vertonen.

Morgen gaan alle doktoren met elkaar vergaderen, ze gaan alle uitslagen van scans, echo's, foto's en kweek bij elkaar optellen en dan kunnen ze misschien vertellen hoe ze zijn resterende tijd zo aangenaam mogelijk kunnen maken. Ze kunnen dan zien om wat voor soort kanker het gaat. Ze weten wel al dat chemo geen optie is, ze zijn wel al aan 't bestralen in de hoop dat de tumoren in z'n ruggewervels krimpen.
We krijgen dan een gesprek met de artsen, en alle vragen die naar boven komen zullen dan beantwoord worden.

Gelukkig hebben we de ondertrouw alvast naar voren kunnen trekken. Dat gaat nu morgen gebeuren. We kunnen dan (over 2 weken) op zeer korte termijn beslissen wanneer en waar. Natuurlijk in overleg met de arts, 't mooiste zou zijn natuurlijk als hij weer een beetje mobiel is en met zo weinig mogelijk pijn.
Ook de vakantie wordt een vraag voor de artsen. Is 't verantwoord om op vakantie te gaan..

M'n avondje weg van gisteravond heeft me goed gedaan. Ik heb nu weer wat emotionele veerkracht zodat de klap morgen wat makkelijker op te vangen is. Want het zal vast nog wel een klap zijn...

zondag 2 juni 2002 @ 13:11:46 #69
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4415090
Lieve E.T. en Swets,

Ik word hier helemaal koud van. God, wat zou ik jullie graag behoeden toch zoiets vreselijks. Maar helaas het gebeurt en mijn woorden kunnen niet helpen.
Ik weet als geen ander hoe het voelt om je vader te verliezen. Ik denk dat iedere vrouw altijd wel papa's kleine meisje zal blijven. Hij is die grote sterke man die je optilde als je was gevallen, je tranen wegveegde als je verliefdheid niet beantwoord werd. (en in mijn geval ook de stop eruit draaide als ik de muziek te hard had staan )
Nu zijn de rollen bij jullie omgedraaid. Ik weet dat het zo ontzettend moeilijk is om sterk te blijven, maar je zult kracht vinden.
Jullie bruiloft zal nu een extra dimensie krijgen, het is iets om daarom des te meer te koesteren. Maar je weet waarom je het doet en ook dit maakt je sterker.
Wees open naar elkaar toe, zeg tegen je vader hoe je je voelt, spreek alles uit. Geniet van elke seconde dat hij nog bij je in de buurt is. Grijp het leven vast met alle handen die je daarvoor nodig hebt.
Ik hoop zo dat je vader jullie bruiloft nog meemaakt. Ik zal hem moeten missen en dat is zelfs na 10 jaar nog erg.

Een hele dikke voor jullie allemaal. Ik hoop dat deze woorden jullie ook maar iets aan sterken.

Dutchie

Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 juni 2002 @ 13:36:16 #70
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4415298
Lieve Eloise en Jeroen,

ik kan jullie alleen maar een dikke knuffel geven, want woorden schieten altijd tekort.

hofleverancier van sterretjes :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 juni 2002 @ 15:49:56 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4416350
Lieve E.T. en Swets,

Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Wat afschuwelijk allemaal... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve: geniet van de tijd die je nog hebt met je vader. Praat zoveel mogelijk met hem, leg zoveel mogelijk vast (op papier, op foto's) en wees er voor hem als hij je nodig heeft. Hij zal er ook voor jou zijn, nu en na zijn dood. Want je verliest wel zijn lichaam, maar niet zijn wezen. Ehm, dat klinkt wat zweverig maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Heel veel sterkte!

Liefs, Renée en een dikke kus van Christan!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4416561
Lieve Eloise en Jeroen,

ik wil zo graag iets tegen jullie zeggen, maar weet niet wat. Ik leef zo ontzettend met jullie mee!

Nou ja, dan zeg ik maar wat al zo vaak gezegd is: geniet nog zo veel mogelijk van je (schoon-)vader. Lach, huil, praat en knuffel met hem. Doe de dingen samen met hem die je altijd nog had willen doen (voor zover mogelijk). Misschien nog een mooie foto van hem maken?

Bij dit soort dingen kan ik me bijna nooit voorstellen dat de wereld gewoon doordraait. Ik weet niet of jullie dit gevoel kennen. Het is ongelooflijk, kan niet, mag niet...

Nogmaals ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen en opvangen.

Ik blijf dit topic volgen.

Duch

#geen
  maandag 3 juni 2002 @ 00:31:52 #73
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_4422461
Ik wens jullie heel veel sterkte.

Take care.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  Admin maandag 3 juni 2002 @ 00:37:28 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4422518
Wat moet morgen een vreemde dag zijn.
Uitslag arts, ondertrouw,
met wat voor gemengde gevoelens moet je zo'n dag ingaan

Heel veel sterkte morgen!!
En ook bedenken dat de ondertrouw een bevestiging van jullie liefde voor elkaar is.

Veel sterkte en veel geluk

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 3 juni 2002 @ 08:43:38 #75
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_4424174
Heb hier weinig woorden voor...
Het enige dat ik jullie wil zeggen, probeer te genieten van de tijd samen met hem, dat zal heel moeilijk zijn, maar deze tijd is zo ontzettend belangrijk...

Heel veel liefs

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_4424899
Wat een dag...

Heel veel sterkte.
Ondanks jullie grote verdriet toch gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_4424962
Heel veel sterkte gewenst.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 3 juni 2002 @ 13:58:04 #78
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4427645
Afschuwlijk, wat moet dit zwaar zijn. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

* Barb huilt met ET en Swets mee en wenst ze veel kracht toe.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 3 juni 2002 @ 18:35:27 #79
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4431966
Sterkte!
  maandag 3 juni 2002 @ 20:25:18 #80
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_4433858
Ik wens je ontzettend veel sterkte!!
En ik hoop voor jullie dat hij op de bruiloft aanwezig kan zijn!

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_4434170
Owwwwwwww....SJIT!!!!!!!!!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 juni 2002 @ 20:49:14 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4434341
Helaas zijn vandaag nog steeds niet alle uitslagen binnen.
De kweek van de tumor is nog niet binnen, en zonder die uitslag is het voor de doktoren niet te bepalen met welk soort ze te maken hebben. En juist op dat laatste stukje informatie staat of valt een eventuele prognose/behandelplan.
Nog steeds geen absolute zekerheid dus.

Ondertrouw leverde inderdaad niet de glimlach op naar elkaar toe, welke in een normale situatie wel zichtbaar was geweest, maar gelukkig hebben we kunnen regelen dat we vanaf 17 Juni eigenlijk op elk moment op stel en sprong kunnen trouwen.

maandag 3 juni 2002 @ 20:57:43 #83
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4434487
Sjezus E.T wat ontzettend zwaar is dit...

Je omschreef jezelf als een vaderskindje; ik kreeg daar tranen van in m'n ogen omdat ik dat ook gezegd zou kunnen hebben.

Hoe volwassen je ook bent je hebt verdomme gewoon je vader nodig. Je bent zijn meisje, zijn dochter en als je zo'n goede band met je vader hebt voelt dat zelfs nog zo als je 50 bent.

Hoeveel steun je ook ontvangt van je (zo te merken heel erg lieve) a.s man, de band met je vader blijft van een bijzondere, heel andere orde.

Heel erg veel sterkte meissie!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_4434578
Dat is het enige wat ik kan zeggen... Dit is zo moeilijk, ik heb het zelf gelukkig nog niet hoeven meemaken, maar ooit komt ook de dag dat ik er aan moet geloven.

Heel erg veel sterkte in ieder geval.

Protected by Witchcraft
  maandag 3 juni 2002 @ 22:02:40 #85
3011 E.T.
pi_4435599
Ik heb vanavond voor tranen van ontroering bij hem gezorgd.

Ik vertelde dat we vandaag in ondertrouw waren gegaan en dat we trouwen in Hoorn (waar hij woont en in 't ziekenhuis ligt). Hij vondt 't echt helemaal geweldig.

We hebben samen nog even naar de mooie bliksems gekeken, zoals we vroeger zo vaak samen deden als ik wakker werd van onweer.
We hadden vandaag echt even zo'n 'vader-dochter' uurtje.

En ondanks dat er nog veel onzekerheid is en we weten dat 't zowieso fout afloopt heb ik de hele weg naar huis zitten zingen in de auto

pi_4436255
Mooi... dat er toch nog zulke mooie momenten kunnen zijn bij zoveel tegenslag
  Nerd met benen maandag 3 juni 2002 @ 22:46:11 #87
18073 miss_bleu
pi_4436408
sorry ben even sprakenloos en heb een traan weg moeten wrijven..

succes beide is deze tijd

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:13:22 #88
11102 knep
Mountainfreak
pi_4438004
Sterkte
  dinsdag 4 juni 2002 @ 19:03:48 #89
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4447726
* Qarinx dweil pakt

Jeetje, wat een ongelofelijk verhaal..ben er idd stil van..

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_4449818
quote:
Op maandag 03 juni 2002 22:02 schreef E.T. het volgende:

Ik vertelde dat we vandaag in ondertrouw waren gegaan en dat we trouwen in Hoorn (waar hij woont en in 't ziekenhuis ligt). Hij vondt 't echt helemaal geweldig.

We hebben samen nog even naar de mooie bliksems gekeken, zoals we vroeger zo vaak samen deden als ik wakker werd van onweer.

En ondanks dat er nog veel onzekerheid is en we weten dat 't zowieso fout afloopt heb ik de hele weg naar huis zitten zingen in de auto

Fijn dat dit soort momenten er nog zijn. Ik hoop dat er nog veel zullen volgen!

#geen
  dinsdag 4 juni 2002 @ 21:37:24 #91
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4449844
....
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_4449928
quote:
Op maandag 03 juni 2002 22:02 schreef E.T. het volgende:

*ontroerd is*

Ben blij voor je dat je zo'n mooi moment weer heb mogen meemaken.

*Hoopt zo dat er nog vele zullen volgend!!*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4457434
Tjee....woorden schieten me eigenlijk te kort, maar daar heb je weinig aan...
T enigste wat ik je kan geven in mijn absolute sterkte, en ik hoop dat je wens toch nog uitkomt...
Liefs starlight
love starlight
pi_4459658
heel veel sterkte gewenst !

*stil is... *

pi_4549279
*slik*
Lees het met tranen in mijn ogen.
Afschuwlijk.

Heeel erg veel sterkte komende tijd.

dinsdag 11 juni 2002 @ 21:42:30 #96
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4549318
Hoe is het nu met hem?

prrrrrr

pi_4549360
Echt Veel Sterkte!!!!!
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:00:45 #98
3011 E.T.
pi_4549667
Ja, tijd voor een update.

Vanmorgen is Pa verhuisd naar een andere locatie van t ziekenhuis om op de longafdeling te liggen. (hij lag op orthopeadie i.v.m. die operatie aan z'n rug)

Morgen begint hij met een chemokuur.

Hij kon kiezen tussen een chemokuur om z'n laatste weken nog draaglijk te maken en wellicht de uitzaaiingen nog wat te remmen, of niets doen en alleen pijnbestijding.

Geen moeilijke keus dachten wij.

Verder gaat hij nu elke dag even z'n bed uit. Hij heeft een speciaal corset aangemeten gekregen om z'n ruggegraat te ontlasten. Hiermee kan hij op goede dagen nu ongeveer een uur uit bed. Hij kan dan een paar meter lopen en in een hoge stoel zitten. Dan zelf z'n eten opeten of op een po-stoel.. Dat geeft 'm weer zo'n geweldige oppepper! 't is alleen wel schrikken om 'm rechtop te zien. Dan kun je zo goed zien dat ie ruim 20 kilo afgevallen is en hoe diep z'n ogen liggen... Maar hij krijgt nu als aanvulling op z'n normale eten, een soort van drinkspul met superveel calorieen om weer een beetje aan te sterken.

En verder.. tja,.. gelukkig heeft ie nu bijna geen pijn (hij ligt continue aan de morfine) en dat houdt 'm redelijk opgewekt. Wel al de eerste familieruzie meegemaakt. Mijn zus was 't er niet mee eens wie wat regelde (ofzo). Ze vond dat de vriendin van m'n vader teveel voor 'm deed en te bemoeizuchtig was. Volgens mij heeft zusje 't niet helemaal goed begrepen en m'n vader is dan ook een paar dagen goed kwaad op 'r geweest.

We hebben wel ondertussen ons trouwen naar voren kunnen schuiven en de artsen doen er alles aan om Pa er in de beste conditie bij te hebben. Dus over 2 weken (ruim) ben ik al getrouwd *bibber*

Verder ben ik vast nog wel e.e.a. vergeten.. (er gebeurt zoveel, maar toch ook eigenlijk weer niet..) Morgen ga ik weer naar 'm toe (ben al twee dagen niet geweest.. en dat vind ik lang.. ) Ik vul wel weer aan.

Gelukkig ben ik zelf ook wel weer een beetje opgewekt. Ik kan weer goed slapen enzo.. Ben alleen nog steeds de hele tijd vreselijk moe. Om een uur of twee 's middags kan ik gewoon echt niet meer. Dan is 't echt tijd voor een tukkie op de bank. En daarna ben ik er wel weer totdat ik naar bed ga.

pi_4549929
Oh God ET, wat verschrikkelijk. Sorry dat ik niet eerder reageerde, ik lees je verhaal nu pas.
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet zeggen, net als anderen. Noodlot kan zo toeslaan, we staan er niet elke dag bij stil, maar het is gewoon wel zo.
Wat zou het toch mooi zijn als je vader bij jullie trouwerij is. Ik hoop samen met heel veel anderen dat dat jullie gegund is.
Heel veel sterkte voor jullie, met z'n allen. Dat lijken van die woorden die zo gemakkelijk gezegd zijn, maar ik meen het natuurlijk wel van harte.

O ja, en ik zou zeggen, schroom niet om je huisarts bijvoorbeeld te vragen om iets van een rustgevend middel voor 's nachts, mocht je weer moeite hebben met slapen of zo. Toen wij tot over onze oren in de (negatieve) stress zaten, vond ik het een geruststellend idee dat ik een paar pilletjes (valium geloof ik) in mijn nachtkastje had liggen, voor het geval ik echt niet kon slapen. Ik heb er een stuk of 3 gehad geloof ik, ben er dus echt niet aan verslaafd geraakt, maar het heeft voorkomen dat ik door alles heen ook nog eens totaal oververmoeid was geraakt. En jouw trouwdag komt er ook nog eens aan! (Dus niet bedoeld om je aan de pillen te praten hoor, maar het kan - mits verstandig gebruikt natuurlijk - een tijdelijk hulpmiddel zijn.)

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 11-06-2002 22:21]

pi_4550210
Ey das echt klote
Ik heb medelijden met je

Ik heb me vader ook verloren aan kanker Dat was toen ik nog heel klein was

Ik ben vaak gespest ook door een meester en juf op de basischool Omdat ik een makkelijk doel was......

Die meester kan ik wel vermoorden tis een mishandelaar Mij opdrukken tegen muren enz Ik walg van die meester

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:40:13 #101
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4550407
Fijn dat hij geen pijn meer heeft. Lang leve de morfine. In dit soort gevallen de beste oplossing. Sterkte jullie, je pa, z.n vriendin, je zus etc.
Laat het je huwelijk niet te veel overschaduwen. Maar ik begrijp het. Baal nog steeds dat m'n moeder onze jongste nooit heeft gezien. Zelfde oorzaak.
Sterkte.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 22:47:22 #102
3011 E.T.
pi_4550523
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:40 schreef H-Ahli het volgende:
Fijn dat hij geen pijn meer heeft. Lang leve de morfine. In dit soort gevallen de beste oplossing. Sterkte jullie, je pa, z.n vriendin, je zus etc.
Laat het je huwelijk niet te veel overschaduwen. Maar ik begrijp het. Baal nog steeds dat m'n moeder onze jongste nooit heeft gezien. Zelfde oorzaak.
Sterkte.
Tnx, we proberen er toch een 'zo normaal mogelijke' dag van te maken.
Na 't trouwen dus gewoon in 'n restaurant koffie, bruidstaart, borrel, eten etc.
Ik denk dat hij na het officiele gedeelte wel afhaakt, maar laat er naast dat zwarte randje van die dag dan ook maar een gouden randje aanzitten.

't is me zowieso al heel veel waard dat hij erbij is

pi_4551056
Jemig ET, wat een verhaal. Ik ben er stil van. Op zo'n moment als dit realiseer ik me hoe belangrijk de simpele dingen in het leven zijn.

Pak nog zoveel mogelijk leuke momenten mee en maak er een dag van om nooit te vergeten.
Ik wens jullie allebei heel veel geluk en sterkte toe.

Sorry miss... for loving me, the is no cure...
pi_4553362
Heel veel sterkte en ik wens juliie een fijne bruiloft toe. Het wordt waarschijnlijk wel even slikken, want je trouwt toch om een dubbele bodem, maar probeer van deze dag jullie dag te maken (trouwen doe je tenslotte meestal maar 1x......) en ik hoop dat je vader zal genieten van deze mooie dag!!!

Een hele mooie dag gewenst...

pi_4571850
Jeetje wat heavy allemaal ET!! Ik hoopd at hij het nog redt tot DE dag, en dat je nog wat mooie herinneringen aan hem hebt...misschien is zusje ook wel over haar toeren en spanningen doen rare dingen met een mens...heel veel succes.
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 juni 2002 @ 14:09:27 #106
13151 crew  Rewimo
pi_4606308
Lieve E.T. en Swets, probeer heel erg te genieten van jullie trouwdag en er ondanks alles een feest van te maken. Ondanks de donkere ondertoon. Hoe mooier de dag, des te meer kunnen jullie straks dankbaar zijn dat je vader hem mee heeft kunnen maken! Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte en een fijne, gedenkwaardige trouwdag.

Liefs, Renée en Christan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 juni 2002 @ 23:13:33 #107
3011 E.T.
pi_4614042
Ik denk dat de trouwdag wel gaat lukken
Hij leeft er zo erg naartoe. Maar ik vrees wel dat 't daarna hard achteruit zal gaan.

Hij heeft van de week (woensdag) zijn eerste chemo gehad. Gelukkig niet ziek van geworden, alleen een algeheel *bleh*gevoel. En vrijdag en gister waren echt off-dagen. Gister had hij heel veel pijn in z'n operatiewond. We denken misschien een spiertje verrekt ofzo want vandaag viel dat alweer reuze mee en had hij weer praatjes .

Ik had hem gister verteld dat 't geld wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen goed besteedt gaat worden; ik laat er een ring voor maken. Witgoud met plooien in de vorm van onze voorletters. (toevallig is de eerste letter van zijn naam dezelfde als die van Swets z'n voornaam). Zijn letter staat dan dus ook dubbel symbolisch voor het afscheid van hem en het nieuwe leven van mij met Swets. Hij was daar zo door ontroerd dat hij het volgens mij tegen iedereen heeft verteld. Hij vond 't echt geweldig dat ik dat geld heb besteed aan een blijvende herrinnering aan hem.

Morgen komt de aneastesist bij hem kijken of hij wat kan doen tegen de pijn in z'n schouder en heup (daar zitten vreselijk verrotte kanker-plekken) om hem zodoende wat acceptabeler leven te geven, voor de tijd die rest.

De arts is nu met de verklaring bezig voor onze annuleringsverzekering. Onze reis naar IJsland hebben we tot nader order (volgend jaar) uitgesteld. Ik kan dat nu gewoon niet.

Verder probeer ik zo vaak mogelijk (4 a 5 keer per week) naar hem toe te gaan. Hij kijkt er zo naar uit om me te zien.

Vanmiddag nog even in zijn huis geweest. En dat was toch behoorlijk slikken. Hij heeft er 15 jaar gewoond, ik heb er vijf jaar gewoond. Het hele huis straalt zo vreselijk veel 'pa' uit. Ik ben op m'n gemakkie even rustig boven rond gaan lopen.. mijn oude slaapkamertje, zijn slaapkamer.. Nog een keer alles goed in me op nemen. Nog een keer voorstellen hoe hij daar vaak aan tafel zat.. Zijn pronkstukje, zijn tuin, bekijken (en zien dat er onkruid staat ) Bedenken hoe hij die tuin had willen veranderen, hoe die voliere gestaan zou hebben die hij van plan was te maken..

voorlopig leven we met z'n allen naar onze trouwdag toe. Hoe hij er bij zal zijn weten we nog niet (zal waarschijnlijk toch in een bed zijn) maar dat hij erbij is.. dat weten we toch wel bijna zeker. Iedereen doet daar zijn uiterste best voor (ook de artsen, die er alles aan doen om hem er zo optimaal mogelijk bij te laten zijn). In ieder geval het officiele gedeelte waar hij, als mijn getuige, zijn handtekening moet zetten.. Ik verwacht niet dat hij daarna nog bij de bruidstaart en de bbq aanwezig is helaas.

Het wordt een memorabele dag.. in alle opzichten..

pi_4614069
Hoop dat ondanks al het verdriet jullie trouwdag toch gevuld mag worden met de mooiste herinneringen en liefdevolste momenten.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 16 juni 2002 @ 23:16:07 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4614089
Ik vind je er heel volwassen en goed mee omgaan E.T. en ik weet zeker dat je Pa beretrots op jou (en Swets) is.

Nogmaals: hou je taai en sterkte de komende dagen/weken.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juni 2002 @ 23:18:06 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4614127
quote:
Op zondag 16 juni 2002 23:13 schreef E.T. het volgende:
pi_4615262
Ietietje...

Ik hoop zo dat jullie trouwdag precies zo zal zijn als jullie hopen. Ik vind dat je heel goed met de situatie omgaat en heb daar veel bewondering voor - je lijkt zo sterk in deze verschrikkelijk moeilijke tijd!

Ik hoop ook dat je nog heel veel van je vader kunt genieten en dat je op jouw manier afscheid zal kunnen nemen. Ik hoop dat je vader nu, ondanks alles, toch nog gelukkig en tevreden kan zijn met hetgeen hij heeft, met zo'n fijne dochter als jij. Ik ben blij dat hij medicatie heeft tegen de ondraaglijke pijn.

Ik wens je heel veel sterkte en ik denk vaak aan jou.

Ik blijf je volgen.

voor jou en Jeroen.

#geen
  maandag 17 juni 2002 @ 00:38:10 #112
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_4615296
ouch

*stil*

sterkte

en maak er wat van!

[b]
Fok!Forum
[/b]
  maandag 17 juni 2002 @ 12:17:49 #113
3011 E.T.
pi_4618709
Ik voel me zo *bleh*
Ik heb niet geslapen (lig de hele tijd te malen) krijg lichamelijke klachten..

Ik zou zo graag een weekje 'niks' willen. Geen zorgen, geen verdriet, geen gestress... gewoon zoals 't was..

Zit hier een beetje als een zombie op m'n werk, m'n verdriet te verbijten, m'n zere maag te vergoeilijken..
Heb daarnet besloten datik van de week toch maar ff naar een huisarts ga (mijn eigen arts is natuurlijk weer 'ns op vakantie ). Ik hou dit niet nog weken vol. Ik begin een beetje 'op' te raken.

Pluspuntje van vandaag: Pa belde daarnet.. Hij was zo blij, hij moest 't gewoon ff kwijt.. Hij had weer naast z'n bed gestaan Ik zat er gewoon van te janken..

pi_4618762
quote:
Op maandag 17 juni 2002 12:17 schreef E.T. het volgende:
Ik voel me zo *bleh*

Ik zou zo graag een weekje 'niks' willen. Geen zorgen, geen verdriet, geen gestress... gewoon zoals 't was..

Zit hier een beetje als een zombie op m'n werk, m'n verdriet te verbijten, m'n zere maag te vergoeilijken..
Heb daarnet besloten datik van de week toch maar ff naar een huisarts ga (mijn eigen arts is natuurlijk weer 'ns op vakantie ). Ik hou dit niet nog weken vol. Ik begin een beetje 'op' te raken.

Pluspuntje van vandaag: Pa belde daarnet.. Hij was zo blij, hij moest 't gewoon ff kwijt.. Hij had weer naast z'n bed gestaan Ik zat er gewoon van te janken..

Zorg goed voor jezelf Ietietje. Niemand heeft er iets aan wanneer jij instort, je vader al helemaal niet.

Wat een goed nieuws dat je vader uit bed is geweest en heeft gestaan!!! Toch een grote overwinning.

#geen
  maandag 17 juni 2002 @ 12:24:04 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4618799
quote:
Goed zo, ook nog wel aan jezelf denken.
quote:
Pluspuntje???
Da's hardstikke goed!
Fijn dat er wat goed nieuws is.
Jullie trouwdag wordt gewoon keigaaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 17 juni 2002 @ 12:31:39 #116
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4618877
quote:
Ik voel me zo *bleh*

Hee wijffie,
telkens als ik dit allen lees krijg ik traantjes in mijn ogen,wou dat ik je een irl knuf kon geven!

sterkte..ook voor Jeroen! bolletje
(partner in legging crime)

doei
pi_4623557
quote:
Ik voel me zo *bleh*
Eej je moet wel aan jezelf denken. Sinds mijn vader plotseling overleed 1,5 week geleden heb ik slaappillen en ik verbaas me erover hoe goed die krengen helpen.

Ik lag ook steeds te malen de eerste dagen. Het is echt niet raar hoor om die dingen te vragen bij de dokter. Ze kunnen ook geen kwaad (zijn niet verslavend ofzo).

Ik voel me (uiteraard) ook zo *bleh* zoals je zegt maar slapen is wel erg belangrijk voor je eigen lichaam.

Kom op he, sterkte en geniet van je vader zolang het nog kan en zorg dat je mooi afscheid neemt (iets wat ik helaas niet gehad heb)

There can be no triumph without loss
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2002 @ 21:28:45 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4645208
Vandaag minder leuk nieuws.
Vanmorgen is zijn morfine dosis verdubbeld naar aanleiding van pijn in zijn heup.
Zijn ook direkt foto's gemaakt en hij blijkt een gebroken heup te hebben.
Langs de breuklijn is het bot ook daar al aangetast.

Zijn vriendin werd vandaag aangesproken door de Orthopedist. Een ontzettend aardige, maar zeer reële arts. Deze vertelde dat hij er weer van geschrokken was hoe snel het gaat...

Morgen wordt er een morfinepompje rechtstreeks in zijn rug geplaatst, waardaar hij in staat wordt zelf te doseren.

-edit-
Morgen heeft E.T. een afspraak met de huisarts.
Het wordt allemaal een beetje teveel voor mijn lieffie

Jubileum moderator dinsdag 18 juni 2002 @ 21:31:52 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4645264
Ow jongens wat is dat toch weer schrikken.

Heel veel sterkte!

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 juni 2002 @ 21:35:25 #120
13151 crew  Rewimo
pi_4645343
Hè ja, dat kan er ook nog wel bij... En gisteren stond ie nog wel naast zijn bed! Ik heb bewondering voor je vader, E.T. Wat een sterke man Goed dat je naar de huisarts gaat trouwens. Een beetje hulp bij het slapen en zo kun je best gebruiken. Dikke voor jullie allemaal!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 21:53:20 #121
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4645630
quote:
Op zondag 16 juni 2002 23:13 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat de trouwdag wel gaat lukken
Hij leeft er zo erg naartoe. Maar ik vrees wel dat 't daarna hard achteruit zal gaan.
-knip-
Hij vond 't echt geweldig dat ik dat geld heb besteed aan een blijvende herrinnering aan hem.

-knip-

quote:
Ik voel me zo *bleh*
-knip-

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen is zijn morfine dosis verdubbeld naar aanleiding van pijn in zijn heup.

Zijn vriendin werd vandaag aangesproken door de Orthopedist. Een ontzettend aardige, maar zeer reële arts. Deze vertelde dat hij er weer van geschrokken was hoe snel het gaat...

Morgen wordt er een morfinepompje rechtstreeks in zijn rug geplaatst, waardaar hij in staat wordt zelf te doseren.

-edit-

Heel veel sterkte allebij. Blijf aan jullie denken.
pi_4647615
quote:

-edit-

Oh mijn god Wat triest! Wat een vreselijke tegenslag!

Zorg goed voor elkaar jullie twee.

Sterkte, wij denken aan jullie.

#geen
  dinsdag 18 juni 2002 @ 23:58:28 #123
26685 d0z
fear the truth !
pi_4647744
* d0z feels sad..

sterkte

we dont know the truth, because we cant handle it...
  woensdag 19 juni 2002 @ 00:01:14 #124
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4647787
Ik zit dit te lezen en krijg er gewoon kippevel van en tranen in me ogen.

Heel veel sterkte toegewenst.

Ik ben weer terug !!!!!!!!!
  woensdag 19 juni 2002 @ 03:55:44 #125
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_4649544
  woensdag 19 juni 2002 @ 12:34:33 #126
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4653244
Liefjes, ik kan niets anders doen dan jullie ontzettend veel sterkte te wensen en de moed erin te houden.

Een hele dikke kusszzz van mij en ik blijf dit meelezen.

speciaal voor ET.
voor Swets voor al je liefde en ondersteuning.

woensdag 19 juni 2002 @ 15:23:11 #127
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4656128
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 12:34 schreef spookvrouw het volgende:
Liefjes, ik kan niets anders doen dan jullie ontzettend veel sterkte te wensen en de moed erin te houden.
Inderdaad, meer kunnen we (helaas!) niet doen

Sterkte, beitjes.....

prrrrrrr

pi_4656173
Allebei heel veel sterkte gewenst.

*knuffie* voor ET en Swets

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 juni 2002 @ 15:52:19 #129
3011 E.T.
pi_4656803
quote:
heb een paar -pammen gekregen.. eentje om er voor te zorgen dat ik ook echt uitrust als ik slaap.. (wordt nu vaak net zo moe wakker als dat ik ging slapen) en een -pam om me weer een beetje op de rails te krijgen als ik er echt ff doorheen zit. (zoals gisteravond)
Voorlopig maar alleen innemen als ik het echt nodig heb.. (vind dat altijd een beetje 'enge' medicijnen)

Ik zou vanmiddag naar m'n vader gaan, maar ik belde nog even vlak voor ik weg zou rijden en het bleek dat hij nog lang niet goed bij was uit de narcose. Hij sliep de hele tijd en de momenten dat hij 'bij' was, ijlde hij. Heb dus besloten om morgen dan maar heen te gaan. Daar hebben we allebei meer aan. Het afstellen van die pomp kunnen ze ook alleen maar doen als hij goed wakker is, dus had nu nog geen zin.

pi_4657351
van mij alle sterkte die je nodig hebt.

dit verhaal *touched* mij ook heel erg, omdat er vandaag slecht nieuws was voor mijn vader.

zijn blaas moet eruit (aangetast door kanker) en moet vervangen worden door een stuk darm.

het is nog niet zeker hoe goed of hoe slecht alles eruit ziet voor hem, aangezien mijn opa, en mijn tante (beide van mn vader's kant) er ook al aan zijn dood gegaan (mijn opa heb ik er niet door gekent)

bij mijn tante was het pas oktober 2001 bekent, en in mei overleed ze eraan

mijn vader is al een paar jaar onder behandeling voor het bestreiden van kleine poliepjes in zn blaas.
vorige week moest er weer geopereerd worden, om die weer weg te halen.

maar vandaag werd er dus gebeld.

morgen moeten mn vader en moeder in het ziekenhuis komen voor gesprek...

woensdag 19 juni 2002 @ 16:25:00 #131
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_4657492
Veel sterkte en kracht toegewenst met dit vreselijke nieuws. Ik hoop dat je nog veel quality time met elkaar kan doorbrengen en 1 advies/tip: geniet nog van de momenten samen met elkaar. Het blijft je altijd bij! Ik spreek uit ervaring, mijn vader is er niet meer...

Nogmaals sterkte toegewenst!!!!!!!

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_4658785
Heeftie nu zijn heup gebroken door naast zijn bed te gaan staan? ET: ga jij maar aan de -pammetjes hoor, zolang je er maar accuut mee stopt als de zware crisis voorbij is *ook altijd eng vindt* Heeeeel veel succes en pa: er WEL bij zijn hee, bij de bruiloft!!!
DANYEL EN THIJS
  woensdag 19 juni 2002 @ 18:11:37 #133
3011 E.T.
pi_4659204
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 17:35 schreef Catootje het volgende:
Heeftie nu zijn heup gebroken door naast zijn bed te gaan staan? ET: ga jij maar aan de -pammetjes hoor, zolang je er maar accuut mee stopt als de zware crisis voorbij is *ook altijd eng vindt* Heeeeel veel succes en pa: er WEL bij zijn hee, bij de bruiloft!!!
Nee, de breuk in zijn heup heeft hij waarschijnlijk al eerder opgelopen. Het staan hierop heeft geen schade toegebracht. (gelukkig)
de breuklijn in zijn heup is ook aangetast door kanker, een aanwijzing dat die breuk er al een tijdje zit. Het zal komen doordat zijn botten zo week en versponsd zijn dat er maar een klein tikje nodig is om ze te breken. (en dan een keer waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt)
  donderdag 20 juni 2002 @ 01:31:07 #134
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4666428
Wat naar zeg

Wel goed dat je jezelf iig zodanig bij elkaar hebt weten te rapen dat je je dingen hier weer een btje kan spuien. Lijkt me beter dan opgesloten zitten in jezelf

Sterkte, ik denk aan je

prrrrrrr

donderdag 20 juni 2002 @ 01:39:00 #135
19284 B
van benbenieuwd
pi_4666513
B slikt

sterkte

donderdag 20 juni 2002 @ 01:46:24 #136
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_4666569
*aai**knuffel*
Sterkte gurly
Jesus coming, look busy!
  donderdag 20 juni 2002 @ 02:14:27 #137
21708 bruceLEE
ok ik ben wakker, wat nu?
pi_4666710
heel veel sterkte!

ik ben lee en bruce ken ik nie!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 juni 2002 @ 23:04:53 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4680933
Permanente ruggeprik is geplaatst en goed gegaan.

Hij was vandaag erg helder en opgewekt, en vrijwel pijnloos. Hij kon zelfs enigzins rechtop zitten.

We kunnen alleen maar hopen dat hij over een week ook zo'n goede dag heeft

pi_4681130
Sterkte!!

Deze spreuk kreeg ik op 1 van de kaarten vorige week, ik vind hem erg mooi ook al heb je er niets aan:

"De mooiste bloem wordt altijd als eerste geplukt"

There can be no triumph without loss
pi_4681273
Ik weet steeds niet zo goed wat ik moet zeggen, woorden schieten zo vaak te kort helaas.

Toch nog maar een keer veel sterkte. Zorg goed voor jezelf E.T.

Swets ook natuurlijk.

pi_4683061

Jeetje... ik wordt hier gewoon echt gewoon stil van...
echt super veel sterkte hoor!!!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 08:51:05 #142
5096 defender
pi_4683095
Ik wil zoveel zeggen maar het lukt gewoon niet. Heel veel sterkte en kracht voor jullie ! Ik denk aan jullie.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 23 juni 2002 @ 13:02:49 #143
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_4712792
Ik volg dit met een brok in mijn keel.

Er is al zoveel gezegd, maar ook namens ons hier heel veel sterkte de komende tijd.

To Know Me Is To Love Me
  zondag 23 juni 2002 @ 14:22:44 #144
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_4713657
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:02 schreef Ellen het volgende:
Ik volg dit met een brok in mijn keel.

Er is al zoveel gezegd, maar ook namens ons hier heel veel sterkte de komende tijd.

Heb er eigelijk weinig aan toe te voegen.

Ik denk aan jullie, Swets en ET!

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 23 juni 2002 @ 14:35:03 #145
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4713797
Lieve Eloise en Jeroen,

Met tranen en gevoelens van boosheid en onmacht jullie verhaal gelezen. Het is niet eerlijk wanneer je dat gebeurd en je zoveel van iemand houdt.

Gebruik de tijd die er is en probeer er zelf niet aan onderdoor te gaan. Streel je vader, kruip in z'n armen, hou van hem, wees beretrots op hem. Ook nu nog, hoe groot je ook bent, blijf je z'n kleine meisje. Geloof me, hij zal je nooit anders, kunnen, zien.

Heel erg fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Koester dat en wees er dankbaar voor. Het is knokken tegen de bierkaai ik weet het maar wees er trots op dat je dat doet en je het (nog) gegeven is het te mogen doen.

Bedenk dat jullie zijn wat hij voor jullie betekend.

Onthoud dat, schrijf het op, maak foto's, video's, het maakt niet uit wat. Wat er ook mag gebeuren "you will always be together".

Heb het nu zelf te kwaad, herinneringen aan verliezen komen boven.

Kus en hugs....

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_4767157
Dag Eloise en Jeroen

ik wil jullie vast een geweldig fijne dag wensen morgen. Ik hoop dat alles helemaal zo zal gaan als jullie dat wensen.

Alvast gefeliciteerd!

Duch & Juup©

#geen
  woensdag 26 juni 2002 @ 19:17:04 #147
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4767895
Ook van mij feli alvast, morgen hebben jullie vast wat anders te doen dan fok lezen

Het wordt vast een fantastische dag die jullie nooit meer zullen vergeten.

*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 juni 2002 @ 19:19:34 #148
13151 crew  Rewimo
pi_4767923
Lieve E.T. en Swets,

Ook ik wens jullie een mooie en gedenkwaardige dag toe morgen Geniet ervan met iedereen die je lief is

Renée

pi_4770242
Alvast een fijne dag morgen.
En gefeliciteerd.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:04:10 #150
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4770282
Maak er een fijne dag van en alvast gefeliciteerd
Ik ben weer terug !!!!!!!!!
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:06:27 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4770331
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 22:04 schreef Necertje het volgende:
Maak er een fijne dag van en alvast gefeliciteerd
pi_4770388
Swets & ET,

Alvast van harte gefeliciteerd en maak iets moois van jullie dag morgen.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:10:36 #153
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4770412
Maak er idd een hele goede, gedenkwaardige dag van. Vreugde en sterkte gewenst.
  Moderator woensdag 26 juni 2002 @ 22:11:06 #154
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4770426
Ook van mij alvast felicitaties.

Dat het een onvergetelijke dag mag worden.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:13:22 #155
5096 defender
pi_4770473
Maak er een hele mooie dag van en alvast gefeliciteerd !
  woensdag 26 juni 2002 @ 23:04:13 #156
3011 E.T.
pi_4771818
Tnx allemaal

Ik heb gewone, normale trouwstress (bestaat zoiets?)

Met m'n vader is alles geregeld voor morgen. De rolstoeltaxi etc. Hij voelde zich vandaag hartstikke goed vertelde hij door de foon "Als ik me morgen net zo voel als vandaag kan ik de foxtrot nog wel met je dansen morgen "
Hij is nu redelijk goed uit bed. Dat houdt ie wel een uurtje of 2 a 3 vol zonder pijn..

En maandag gaat hij naar huis!!!!!! We hadden niet gedacht dat hij ooit nog uit het ziekenhuis zou komen, maar 't gaat toch gebeuren. Hij gaat 'logeren' bij z'n vriendin (LAT relatie) Voor iedereen een stukje rust in de tent. Z'n vriendin zit nu hele dagen (ze is er elke ochtend om een uur of 9) aan z'n bed.. zij heeft dan ook gewoon lekker d'r eigen spulletjes enzo om zich heen, wij kunnen makkelijker in- en uitlopen. Koffie staat klaar (toch wel heel lekker als je dik een uur in de auto hebt gezeten).. Ze hebben er alletwee heel veel zin in. Gaan ze toch nog samenwonen (daar hadden ze wel vage plannen voor, voor als haar jongste dochter uit huis zou gaan...)

Simone, je bent een kanjer!!!!! Als m'n vader jou niet had gehad.. dan had ik 't nog zo net niet geweten.

en nu moet ik nog slapen vannacht..

donderdag 27 juni 2002 @ 00:54:40 #157
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4773867
New couple Swetsenegger (to be today),

Heel veel plezier, geluk en ben blij voor jullie dat jullie Pa met allen die jullie lief zijn getuige zullen zijn van jullie geloof in elkaar.

Doe het met die foxtrot maar rustig aan maar niet minder intens.

Much hapiness &

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 27 juni 2002 @ 00:57:18 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4773895
Ziet er dus goed uit, qua ontwikkelingen, nu.

Hoop dat jullie, met z'n allen, straks een onvergetelijke dag hebben.

Veel geluk en gezondheid toegewenst en maak er wat van.

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 juni 2002 @ 15:53:48 #159
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4780946
* spookvrouw gooit mega veel sterretjes naar naar ET en Swets, en wenst jullie, ondanks de schaduwrandjes, een superfijne dag toe

Dikke kusszzz

pi_4782328
Op dit moment zijn jullie getrouwd

Ik hoop dat de dag precies zo verloopt als jullie wensen

Gefeliciteerd allebei!!!

#geen
  zaterdag 6 juli 2002 @ 21:42:12 #161
3011 E.T.
pi_4911505
We hebben dus een superdag gehad
(*verwijst naar Trouwtopic*)

Met Pa gaat 't wel aardig. Van de week een paar slechte dagen gehad.. We dachten aan een terugslagje vanwege alle drukte van de laatste tijd.. Maar er bleek lucht in zijn morfine te zitten ?? En tja, dat doet dan natuurlijk z'n werk niet goed, met als gevolg vreselijk veel pijn... maar nieuwe cassette in de pomp en alles doet 't weer

Verder heeft ie 't prima naar z'n zin, zo samenwonend . De kat ligt op 't voeteneind van z'n bed, de hond naast 'm.. de wijkverpleegster is een schat van 'n meid.. Gewoon 'normaal' eten en niet dat ziekenhuisvoer..
Voorlopig ziet hij 't wel weer ff zitten

Heb van de week z'n vriendin een bos bloemen gegeven.. M'n vader die de hele tijd maar kaarten en bloemen krijgt.. Zij had ook wel eens wat verdient vond ik

Kortom.. naar omstandigheden gaat 't allemaal wel aardig

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juli 2002 @ 12:54:31 #162
13151 crew  Rewimo
pi_4928014
Fijn om te horen dat je vader zijn draai thuis weer een beetje gevonden heeft Stukken beter dan in zo'n ziekenhuis natuurlijk, hoe zorgzaam ze er ook zijn. Hopelijk duurt deze relatief goede fase een hele tijd!

Waar vind ik jullie trouwtopic?

maandag 8 juli 2002 @ 12:57:01 #163
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4928047
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 juli 2002 @ 11:53:00 #164
13151 crew  Rewimo
pi_4940529
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:57 schreef spookvrouw het volgende:
Hier Rewimo:
Trouwen en zo (deel 3)
Dank je wel
  vrijdag 26 juli 2002 @ 22:44:55 #165
3011 E.T.
pi_5163334
En ondertussen zijn we zomaar drie weken verder.

Pa ligt prima in z'n bed
Met de morfine is z'n 'kankerpijn' goed onder controle. Weinig tot geen pijn en nog steeds heel helder van geest.

Alleen z'n catheter Om de haverklap verstopt dat ding door gruis en troepjes in z'n urine. En op 't ogenblik wordt dat dus een keer of vijf (!) per dag doorgespoeld. Vorige week in drie dagen tijd twee keer een compleet nieuw catheter aangelegd. (Swets is acuut impotent voor het komende halfjaar door de pijn die hij bij m'n vader gezien heeft) Helaas is bij de laatste keer het wandje tussen plas- en spermabuis beschadigd en dit ettert nu wat. En is dus heel gevoelig. En om de haverklap weer zo'n verpleegster om 't hele spul door te spoelen. Niet echt prettig dus.

Hij geeft zelf aan dat hij heel goed weet dat 't niet lang meer duurt. Hij voelt 't in z'n lichaam. Als 't nog een maand duurt is 't lang Vanmorgen heeft hij nog wel een belofte gedaan aan iemand die naar Z-Afrika ging op vakantie voor 16 dagen: hij moet en zal de foto's zien

Doordat hij zo helder is, is hij nu ook al van alles aan 't regelen. Vorige week, terwijl mijn broer en z'n vrouw en wij erbij waren, alles doorgesproken met hoe hij 't graag zou willen zien als hij z'n ogen definitief dichtdoet. En hoe en wat met z'n erfenis. Emotioneel dagje dus voor ons allemaal. Aangezien mijn broer en ik allebei zoiets hebben van "zoals jij het wilt gebeurt 't ook gewoon" en mijn vader dus volledig in al z'n beslissingen zullen steunen geeft dat toch een stuk rust bij hem.

En ik? Ik blijf een keer of drie, vier per week heen en weer rijden. En ik merk nu echt aan mezelf dat dit z'n tol begint te eisen. En dan is 't nog niet eens alleen het heen en weer rijden. Als ik bij m'n vader ben is 't allemaal 'goed', maar toch ook zwaar... En dan komen er nog eens wat onverwachte dingen bij: een miskraam hier (waar we nooit op gerekend hebben en dus des te harder aankomt), schoonzusje in het ziekenhuis..
Gelukkig was ik halve dagen aan 't werk en heb ik een heel meelevende leidinggevende. (de halve dagen dat ik er niet was werd ik niet ziek gemeld.. dat gaf zo veel romplomp en gezeur wat ik nu niet kon gebruiken over zsm reintegreren enzo). Maar afgelopen maandag hebben mijn collega's me naar huis gestuurd. Ik kon niet meer. M'n collega gaf even een blijk van steun (arm om me heen, 'hoe gaat het?') en ik barstte spontaan in huilen uit. M'n chef ging even met pz overleggen over zorgverlof e.d. en wil me nog steeds absoluut niet ziekmelden. En de eerstkomende paar weken willen ze me niet zien daar
Een paar dagen ging 't wel aardig, maar vandaag was 't weer helemaal mis met me. Geen directe aanleiding maar vanmorgen: nergens zin in, wilde alleen maar apatisch op de bank hangen. Vanmiddag toch maar naar pa toegegaan.. even langs zijn eigen huis, ik zou wat dingen voor 'm regelen.. Ik beschadig de velg van onze nieuwe auto.. Dikke tranen.. en jeroen even gebeld.. Even iets op de bank regelen voor m'n vader.. Dat ging ook al niet zoals het zou moeten.. Weer tranen in de auto.. En vanmiddag liep weer dat catheter niet door en moest dus weer (voor de derde keer vandaag) doorgespoeld worden. Ik ben in de auto gestapt en vanaf 't moment dat ik Jeroen weer zag, had ik 't weer helemaal gehad.
Niets interesseerde me meer, ik wilde niks meer, .. Ik had 't gewoon weer helemaal gehad. Met als resultaat weer een huilbui vanavond. En ik heb nu ook nog niet het idee dat de oxazepam die ik ingenomen heb werkt...

Ik denk dat ik toch maar naar de raad van velen (en Jeroen voorop) ga luisteren en maandag maar weer een afspraak bij de huisarts ga maken.. 't gaat niet meer met alleen maar oxazepam. 'T word me ff teveel nu..

Ik hoop dat deze bui morgen weer wat overgewaaid is en dat ik morgen alles weer wat zonniger kan zien want dit soort dagen komen toch ongemerkt steeds vaker voor.. en daar wil ik vanaf! (al is 't op een chemische manier)
Ik wil zo graag de laatste momenten die ik met m'n vader heb genieten tussen het geregel door. Genieten van de herrinneringen die tussendoor vallen in gesprekken.. en op dagen als dit kan ik dat niet

en dit soort dingen zijn dan ook weer aanleiding om je verder schuldig en ongelukkig te voelen.. Weer een dag niets in huis gedaan zodat Jeroen na een dag hard werken de afwas van twee dagen staat te doen.. Weer tranen...
Pff.. als ik 't zo nog eens terug lees wordt 't echt hoog tijd voor een bezoekje aan de huisarts..

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 26-07-2002 22:53]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juli 2002 @ 22:46:41 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5163353
De afwas is klaar !

vrijdag 26 juli 2002 @ 23:01:03 #167
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5163493
*knuffelt ET*

'k Denk veel aan jullie

When I rush it hits me
  vrijdag 26 juli 2002 @ 23:37:01 #168
3011 E.T.
pi_5163810
en de combi oxazepam en alcohol gaat dus echt op..

ik rol nu om van de slaap na 2 wijntjes..

nog even voor de geintresseerden: pa op onze trouwdag met zijn vriendin en z'n beste maat:

zaterdag 27 juli 2002 @ 01:03:57 #169
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_5164828
Heel veel sterkte en geluk.....
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_5167803
*editje*

Veel geluk in jullie huwelijk!!!

Admin zaterdag 27 juli 2002 @ 11:40:38 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5167845
Nu wordt het moeilijker en moeilijker E.T.
Iedere dag telt nu en je voelt aan jezelf dat je op begint te raken.
Ook je miskraam moet verwerkt worden en alles rond je vader.
Ik ben blij dat je werk zo begripvol is.
En natuurlijk dat jeroen zo'n ontzettend gave vent is.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, maar neem deze dagen alle tijd en rust die je nodig hebt, je hebt je energie hard nodig, er komt strax nog zoveel op je af, en ja huisarts is een hele wijze stap.
En E.T?
Je Pa is een superman!!!!

pi_5172814
Succes met alles ET...
DANYEL EN THIJS
pi_5172871
Lieve E.T.
Ik moest toch even slikken toen ik de foto zag.

Het is oneerlijk allemaal,
een ander woord heb ik er niet voor.

Blijf hem zien als die grote sterke vader,
want dat is ie nog steeds.
Geniet van de tijd die jullie nog hebben,
voor de echt waardevolle momenten zijn vaak geen woorden nodig.

Heel, heel veel sterkte.

zaterdag 27 juli 2002 @ 22:55:54 #174
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5172882
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 22:44 schreef E.T. het volgende:
En ondertussen zijn we zomaar drie weken verder.

-knip-

En 'k ben jullie niet vergeten. Nog meer sterkte toegewenst.
pi_5172925
E.T. heel veel sterkte

Tis voor mij al bijna weer 3 jaar geleden, maar als ik dit zo lees

maandag 29 juli 2002 @ 12:26:35 #176
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5187744
E.T., heel veel sterkte! Ik kan er zo boos over worden hoe die kutziekte altijd toeslaat en hoeveel verdriet het veroorzaakt. Benut de tijd die je nog met je vader hebt goed, vertel hem alles wat je hem wilt vertellen. En nogmaals: heel, heel veel sterkte!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5207670
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 23:37 schreef E.T. het volgende:
en de combi oxazepam en alcohol gaat dus echt op..

ik rol nu om van de slaap na 2 wijntjes..

nog even voor de geintresseerden: pa op onze trouwdag met zijn vriendin en z'n beste maat:

[afbeelding]

Mooie foto, goed dat hij er nog bij kon zijn.

heel veel sterkte voor de rest.

pi_5207677
doei

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-07-2002 22:02]

dinsdag 30 juli 2002 @ 22:01:35 #179
24257 Taz
Meet my friend : Glock 17
pi_5207692
Heb precies hetzelfde gehad. Tijd heelt alle wonden, maar daar heb je nu weinig aan. Sterkte. Oh enne, 1 ding. Hou intensief contact met je vader tot het eind. Daar zal je nog lang mooie herinneringen aan hebben.
Ik wou dat ik er nog wat meer had.
"De jeugd heeft de toekomst"; vergeef me dat ik af en toe zenuwachtig word...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 juli 2002 @ 22:22:31 #180
13151 crew  Rewimo
pi_5207874
Wat een prachtige foto, E.T. Waar jullie ondanks alles toch blij en gelukkig opstaan. Een moment om te koesteren...

Het moet voor je vader prettig zijn dat jullie hem zo goed steunen en zijn wensen respecteren (ook al is dat vanzelfsprekend voor jullie). Je vader lijkt me een geweldige man!

Jullie hebben straks ondanks het verdriet, prachtige herinneringen aan hem. En hij zal altijd in je hart zijn

pi_5246086
[edit - ga eens buitenspelen als je geen respect kan tonen in een dergelijk topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 02-08-2002 20:01]

pi_5259773
Ik heb je verhaal gelezen en zit met tranen voor me pc, zo erg is dit...

Ik heb het ook met me opa gehad, maar die is er wonder boven wonder weer helemaal bovenop gekomen...

mijn ma zit me heel erg raar aan te kijken

They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.
pi_5261278
Heel veel sterkte.Zorg dat je mensen om je heen hebt waar je
er meeover kan praten,dat is heel belangrijk voor de volgende tijd.

Als ik dit lees komt de tijd van drie jaar geleden weer

terug,toen zaten wij in een gelijke situatie.

Zorg goed voor JEZELF.Dan kan je de rest beter aan.

.

woensdag 21 augustus 2002 @ 09:58:14 #184
3011 E.T.
pi_5470868
Vanmiddag weer naar Pa.
't gaat slechter en slechter en de tijd van opgeven komt steeds dichterbij.
Morgen gaan Swets en ik voor vier dagen naar Luxemburg. We moeten er even tussenuit.. maar ik hou er ernstig rekening mee dat we gebeld kunnen worden (vandaar ook Luxemburg; als er wat is, zijn we zo weer terug)

Z'n morfine dosis staat nu zo hoog (verdubbeld tov onze bruiloft) dat de huisarts niets meer aan de dosis mag doen. (en een hoop mensen zouden deze dosis al niet meer normaal kunnen hebben) De laatste week is ongeveer om de dag deze dosis verhoogd. De pijn kwam er gewoon doorheen
Vorige week moest zijn catheter vervangen worden en het bleek dat de prutser niet alleen 't vliesje tussen sperma- en plasbuis had vernield maar gewoon 't catheter door z'n prostaat had heen geramd.. Geen wonder dat dat zo zeer deed. Maar er uit halen ging dus ook niet. Hij heeft gegild van de pijn en uiteindelijk hebben ze 'm in het ziekenhuis platgespoten met valium en op die manier dat ding vervangen. Door die pijn is hij gaan schoppen enzo.. weer extra pijn in z'n benen.

Hij komt z'n bed niet meer uit en hij eet bijna niets meer. Afgelopen zondag zijn Swets en ik blijven eten, een opscheplepel bami en hij zat vol voor hij dat ophad. Hij had 't gevoel (en 't idee) dat hij een behoorlijk bord vol had opgegeten.

We hopen met z'n allen dat 't niet te lang meer duurt. Steeds die pijn, steeds weer die morfine-dosis verhogen wat weer vanalles met zich meebrengt (de eerste dag na zo'n verhoging is 't echt niks met 'm), iedereen die op z'n tandvlees loopt.. We kunnen niets doen voor 'm.. alleen maar machteloos toekijken hoe hij elke dag weer zwakker wordt.

Van de huisarts heb ik nu anti-depressiva gekregen. Ook al slik ik ze nog maar een week (en dan de halve dosis), ik heb toch 't idee dat ze wel werken. Geen bijwerkingen, maar ik ben wel wat opgewekter over 't algemeen. (alleen bij rotnieuws toch weer die dip..)

Voorlopig kunnen we alleen maar afwachten

Admin woensdag 21 augustus 2002 @ 10:03:33 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5470907
Meis, wat verschrikkelijk,
de man zo te zien moet zo'n pijn doen.
Misschien klinkt dit hard, maar ik bedoel het niet zo,
maar ik hoop dat je vader zonder pijn en rustig inslaapt, het is genoeg, de man verdient dit niet!!!
Meis, probeer je te ontspannen en uit te rusten deze dagen, er komt nog zat op je af.

hele dikke knuf strax voor je vader EN z'n geweldige vriendin!!
Doen he?
Jij en Jeroen, heel, heel veel sterkte!!!

woensdag 21 augustus 2002 @ 10:08:58 #186
3011 E.T.
pi_5470961
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 10:03 schreef yvonne het volgende:
Meis, wat verschrikkelijk,
de man zo te zien moet zo'n pijn doen.
Misschien klinkt dit hard, maar ik bedoel het niet zo,
maar ik hoop dat je vader zonder pijn en rustig inslaapt, het is genoeg, de man verdient dit niet!!!
Meis, probeer je te ontspannen en uit te rusten deze dagen, er komt nog zat op je af.

hele dikke knuf strax voor je vader EN z'n geweldige vriendin!!
Doen he?
Jij en Jeroen, heel, heel veel sterkte!!!

't klinkt niet hard.. Ik denk er namelijk hetzelfde over.
Ik zou 't eigenlijk niet eens zo erg vinden als zijn hart de morfine niet meer aankan en dat hij er gewoon mee stopt. Gewoon, zonder pijn.. Dan is voor iedereen het lijden over. Dan kun je een hoofdstuk afsluiten. Tuurlijk komt er dan ook nog een zware tijd.. maar ik heb 't idee dat dat eigenlijk voor iedereen 'beter' is.
pi_5470985

Lijkt zo cru om te wenzen dat het maar eindigt, maar kan het wel begrijpen. Hopelijk kom je een beetje tot rust in die 4 dagen, en vind je pa ook snel de rust die hij verdient. Jammer dat het zo is gelopen

woensdag 21 augustus 2002 @ 10:17:07 #188
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5471030
hierbij wil ik mijn respect tonen voor pappa E.T.! wat een vechter!

ik vind het knap als je weet dat het een aflopende zaak is, dat je toch nog de kracht en de moed op kan brengen om zo helder te blijven!

E.T. veel sterkte de komende tijd!

pi_5471034

Mijn oma heeft weken in het ziekenhuis gelegen en kreeg, net als jouw vader, ook steeds meer morfine. De laaste keer dat ik er was, lag ze zo ongeveer in coma door die morfine. Ik voelde me vreselijk schuldig omdat ik hoopte dat het snel afgelopen zou zijn. Toen we een week later hoorden dat ze was gestorven, voelde ik in eerste instantie geen verdriet, maar opluchting. Ik was ontzettend blij dat ze eindelijk rust had gekregen na dat lange vechten.

Jouw vader is al zó lang dapper aan het vechten. Ik hoop voor je vader dat hij snel z'n rust vindt en voor jou dat je nog voor de laatste keer 'echt afscheid' kunt nemen.

Sterkte!

en toch nog veel plezier in Luxemburg

*OUD heilige*
pi_5471102
Wat een verschrikelijk verhaal E.T. Ik kan goed begrijpen dat jullie hopen dat het 'snel voorbij' is en ik hoop ook dat dat dan op een pijnloze manier gebeurt. Ik heb er helaas ook zelf ervaring mee dat het me beter leek dat er snel een einde kwam aan dit soort ellende.

Sterkte en veel plezier in Luxemburg!

woensdag 21 augustus 2002 @ 10:38:20 #191
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5471239
Oef....

In een keer helemaal gelezen. Wat een verhaal. Ik heb veel respect voor jullie allemaal. Ik hoop dat je wat aan Fok! hebt nu, want hoewel ik het vaak verwerp, denk ik dat het nu toch ook een kleine steun voor je kan zijn.

Ik leef met je mee......

Sterkte!

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_5471297
E.T. & Swets,

Maak er wat van de komende dagen, en probeer je 'batterij' even op te laden. Verder uiteraard heel veel sterkte de komende tijd.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 21 augustus 2002 @ 10:54:12 #193
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_5471424
*stilte*

ik leef met je mee meid

moet ineens weer aan 13 jaar geleden denken toen mijn opa op sterven lag

Dubbel zo Frissss
  woensdag 21 augustus 2002 @ 11:49:16 #194
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_5472083
ET, meiske, speciaal voor jouw verhaal nog een post van mij.

Ik knuffel je alleen maar en Swets natuurlijk ook en kan je alleen maar verschrikkelijk veel sterkte wensen en hopen dat je vader nog met redelijke waardigheid de "overstap" mag/kan maken.

Probeer van Luxemburg nog een redelijk prettig uitje te maken, hoewel je hoofd er niet bij is, maar alle ontspanning is welkom. Misschien kom ik je nog wel tegen bij het taxfree shoppen!

Nogmaals, een hele dikke knuffel en hou je taai!

woensdag 21 augustus 2002 @ 13:31:53 #195
23548 Upright.Citizens.Brigade
I drink therefore I am.
pi_5473570
ik ken het gevoel.. mijn pa kreeg in december te horen dat hij pancreas kanker had.. in april was hij er al niet meer..
Your mother should have swallowed you.
pi_5476481
*slik*

Sterkte...

....
  woensdag 21 augustus 2002 @ 16:36:42 #197
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5476701
Veel sterkte ET!

Hopelijk kun je wat kracht putten uit alle reacties!
Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten de komende dagen, ga je goed!

Dikke knuf van Parel!

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
pi_5477255
ET en Swets,

Wat een zware tijd voor jullie, maar helemaal voor papa ET. Vreselijk om te horen hoe hij lijdt onder dit alles. Dit is bijna mensonwaardig

Wat kan ik meer doen dan jullie allen ongelooflijk veel sterkte toewensen...

Ik hoop dat jullie een klein beetje bij kunnen komen in Luxemburg zodat jullie accu een klein beetje voller is.

Pas goed op elkaar lieve schatten.

#geen
pi_5477499
Een klein beetje goed nieuws,de spaanse oma van mijn vriendin kreeg 4 jaar geleden te horen dat ze nog maar een jaar te leven had (longkanger).

Sinds die dag morfine, maar ze is nog steeds bij de tijd.
3 weken ging het erg hard bergafwaards, maximale dosis werd nog een keer verdubbeld, kon het bed niet meer uit.

Maar deze week werd ze weer wat helderer, eet ze weer, de morfine verminderd.

Nu begint ze weer te protesteren tegen binnen zitten en wil ze weer naar buiten

pi_5478412
heel veel sterkte,

het is misschien anders maar me oom (heel wat anders dan je eigen vader) heeft ook longkanker terwijl hij net zoals jouw vader zo gezond leefde, niet rookte en niet gerookt heeft, tja soms is het echt oneerlijk

..!
  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 21:03:37 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5480674
Lieve ET en Swets,

Het lijkt me heel moeilijk om je vader zo'n pijn te zien lijden en zo achteruit te gaan.
Ik mag hopen dat aan dit lijden snel een eind komt.

Een hele dikke kus voor jou, Swets, je vader en zijn geweldige vriendin.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_5483132
ET & Swets,

Heel veel sterkte.
Meer kan ik niet zeggen....mijn vader is 14 jaar geleden overleden...na een lang ziekbed.
Laat dit onmenswaardige bestaan snel achter de rug zijn.

Dikke Knuff,

Jeannette.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 augustus 2002 @ 00:11:36 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5484243
Bijtanken is erg nodig.

Helaas is mijn werk ook nog dusdanig veeleisend dat ik ook niet altijd de aandacht aan E.T. kan geven die ik wenselijk vind. Een afweging die ik continue moet maken. Om dit weekendje in ieder geval DIE rust te hebben zit ik nu ook nog te werken om dat goed achter te laten.

Nu even 4 dagen van relatieve rust en er alleen voor haar zijn!
Kanjer ik hou van je

donderdag 22 augustus 2002 @ 00:37:48 #204
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5484721
het leven is soms zo oneerlijk....
heel veel sterkte met alles...
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_5484841
Ik heb dit hele topic met een enorm brok in mijn keel zitten lezen. Vooral die foto deed 't 'm...

Ik ken heel wat mensen die aan kanker gegaan zijn, het is een rotziekte. Hopelijk kan hij vredig gaan en kan jij met een gerust hart afscheid nemen. Als hij gaat krijgt hij in ieder geval een mooi plaatsje daarboven, dat heeft hij wel verdiend als ik alles hier zo lees.

Sterkte allebei!

pi_5484879
Ik wens jullie allebei heel veel sterkte!
pi_5492281
Getverrrrrr...sterkte!
DANYEL EN THIJS
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:53:54 #208
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5517990
Jullie hebben nu vast een goede tijd met elkaar, ik blijf aan jullie denken.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:57:15 #209
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5518029
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Bijtanken is erg nodig.

Helaas is mijn werk ook nog dusdanig veeleisend dat ik ook niet altijd de aandacht aan E.T. kan geven die ik wenselijk vind. Een afweging die ik continue moet maken. Om dit weekendje in ieder geval DIE rust te hebben zit ik nu ook nog te werken om dat goed achter te laten.

Nu even 4 dagen van relatieve rust en er alleen voor haar zijn!
Kanjer ik hou van je

Lief

Heel erg veel sterkte en ET: ik ben blij dat je iemand achter je hebt staan die je door dik en dun zal steunen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 17:56:00 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_5519079
Erg aangrijpend dit allemaal...

Ik wens jullie beiden erg veel sterkte. Sorry, ik weet even niet wat ik moet opschrijven behalve dan dat ik het bijzonder klote vind voor jullie en dat ik het bewonderenswaardig vind hoe jullie hier mee omgaan.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:49:26 #211
3011 E.T.
pi_5547632
Pa heeft rust. Hij heeft geen pijn meer.

Zondag is hij om 11.23 overleden. Heel vredig is hij ingeslapen.

Ik had 'm vrijdagavond nog aan de telefoon vanuit Luxemburg en hoorde dat 't eigenlijk al niks meer was. Dat 't inderdaad erg hard ging. Ik wist toen al dat 't een dezer dagen over zou zijn. Toch geprobeerd nog wat leuks ervan te maken.

Zondagochtend, kwart over acht. De telefoon gaat. Z'n vriendin; dat we toch maar naar huis moesten komen. Meteen alle spullen ingepakt, ff snel een bakkie koffie naar binnen gegoten, uitgechecked en in de auto gesprongen.
Alleen even gestopt om te plassen en meteen weer door.

In de auto had ik een bepaalde vrede in me. Ik voelde dat 't niet veel meer uitmaakte of we een half uur eerder of later er zouden zijn. Op dat moment wist ik nog niet hoe of wat er aan de hand was. Maar ik had voor mezelf bedacht: Als 't om euthanasie gaat (de molen hiervoor was al in gang gezet) wachten ze zowieso wel op me, Als hij overleden is maakt 't ook niet uit of ik eerder of later ben. We zijn nog even snel thuis gestopt (kwamen we toch langs), z'n begrafenis polis opgehaald en doorgereden.
Ik voelde zo goed aan wat er aan de hand was. Ik had er vrede mee. Simone hoefde me niet meer te vertellen dat hij al overleden was toen ik binnenkwam.
We hadden het ONMOGELIJK op tijd kunnen halen.
Hij is heel vredig gegaan in de wetenschap dat ik er vrede mee zou hebben dat hij geen pijn meer heeft. Dat is voor mij het belangrijkste. Hij wist dat ik onderweg was. Dat alle anderen om hem heen zaten die belangrijk waren in zijn leven, of dat ze onderweg waren (zijn beste maat redde het ook niet op tijd)

En nu de tijd van het grote regelen. De kaarten zijn gemaakt; een hele mooie foto erop van een bepaalde tulp die m'n vader afgelopen maart nog op Cyprus had gevonden. (een heel zeldzame).

Hij ligt thuis opgebaard. Hij ligt gewoon in bed. Het is zo vertrouwd om hem op z'n eigen stekkie te zien liggen. Je verwacht elk moment dat ie nog iets wil zeggen. Er is ook thuis gelegenheid tot afscheidnemen voor de mensen die dat willen. Niet koud en afstandelijk in een of ander gebouwtje, gewoon lekker thuis met een bak koffie erbij.

Met z'n hoornvliezen is nog iemand heel blij gemaakt. Die hebben ze zondagmiddag (gewoon thuis) weggehaald. Je ziet er niets meer van. Hij ligt gewoon lekker te slapen.
De hond vervangt zijn gesnurk

't is mooi. 't is goed zo. Hij heeft geen pijn meer.
Maar ik zal 'm absoluut missen.

Dag Pa...

Geen gekke dingen doen... Niet weglopen... Tot morgen

pi_5547661

Heb vreselijk meegeleefd met je, en nog steeds.

Enorm veel sterkte met dit vreselijke verlies

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 26-08-2002 21:51]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Admin maandag 26 augustus 2002 @ 21:51:12 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5547662
, ik weet ff nix

maandag 26 augustus 2002 @ 21:52:11 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5547674
Lieve Eloise en Jeroen,

Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verlies.
Ik heb met bewondering jullie verhaal de laatste tijd gevolgd en hoop dat jullie voor jezelf voldoende tijd nemen om het allemaal op een rijtje te zetten.
Hou je taai!

Paul

Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 augustus 2002 @ 21:52:17 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5547679
Jan slaapt en heeft vrede. Dat zie je direkt

Een knuffel voor mijn kanjer en niets dan respect

pi_5547690
Ow E.T.

Ik wens jou ( en Swets uiteraard) zoveel sterkte toe...

Het troost misschien een beetje dat hij nu rust heeft,
maar je had je pa nog niet mogen missen.

Ik denk aan jullie.

maandag 26 augustus 2002 @ 21:53:55 #217
3011 E.T.
pi_5547702
O ja ... Pa,

Niet op 't ijs!! 't houdt niet!!

pi_5547717
Ik ben voor jou, je vader en rest van familie blij om te lezen dat het zo vredig is afgelopen.

Sterkte de komende dagen voor iedereen!

* calvobbes weet effe ook niks meer te zeggen

Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2002 @ 21:55:49 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_5547743
Godverdomme.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5547744
Heel veel sterkte ET: met alles. Fijn dat je pa zulke goeie oogjes had (of maakt dat niet uit met hoornvlies? Ik had op moeten letten tijdens biologie)!! Daar zal hij idd iemand zeer blij mee hebben gemaakt: fijn dat hij dat nog kon betekenen voor iemand.
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 augustus 2002 @ 21:56:07 #221
13151 crew  Rewimo
pi_5547750
Ach E.T., wat jammer dat jullie niet langer van elkaar hebben mogen genieten, maar gelukkig lees ik dat je er vrede mee kunt hebben. Dat maakt het iets draaglijker denk ik. Veel sterkte, ik hoop dat jullie je vader een mooi en waardig afscheid kunnen geven.

Liefs, Renée

† In Memoriam † maandag 26 augustus 2002 @ 21:56:12 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5547753
Sterkte.
Weet ook niks nu...
Wat is het leven soms hard.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5547782
Sterkte
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:58:17 #224
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5547787
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:49 schreef E.T. het volgende:
-knip-

De hond vervangt zijn gesnurk

Dag Pa...

Gecondoleerd, en sterkte. Is een raar gevoel, vrede verdriet. Maar hij heeft rust nu. Zorgen jullie dat je die ook vindt, of blijft houden.
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:53 schreef E.T. het volgende:
O ja ... Pa,

Niet op 't ijs!! 't houdt niet!!

'T zal me niet verbazen als hij nu ff moet lachen.
pi_5547788
omg!

Wat schrik ik toch nog van dit droevige bericht Papa ET is niet meer. Hij heeft geen pijn meer, hoeft niet meer te lijden.

Wat is het snel gegaan allemaal en voor hem misschien toch nog te lang.

'Fijn' dat je er zo'n 'goed' gevoel bij hebt, dat je er vrede mee hebt lieve ET. Iets beters kan ik je ook niet toewensen in deze situatie.

Wij wensen jou en Jeroen heel veel sterkte.

#geen
  Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2002 @ 22:00:07 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_5547829
ET en Swets. Ik vind het zo mooi hoe jullie over hem praten.

Ik weet zo weinig te zeggen.

Ik weet alleen dat het leven onrechtvaardig is, en als ie ook maar een klein beetje op jullie leek was het een geweldige kerel.

ET en Swets, ik denk aan jullie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Milf maandag 26 augustus 2002 @ 22:00:29 #227
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_5547838
heel veel sterkte toegewenst swets en ET.

gecondoleerd

nikky & gelly

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator maandag 26 augustus 2002 @ 22:02:43 #228
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5547888
Gecondoleerd en sterkte.

Er leven veel mensen met jullie mee...

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:05:34 #229
3011 E.T.
pi_5547947
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:02 schreef Mike het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.

Er leven veel mensen met jullie mee...

En ondanks (misschien wel juist daardoor) dat dat cyber is..
't doet heel erg goed

Gewoon je verhaal kwijt kunnen.. Een luisterend oor..

't ene moment een heel rustig gevoel bij mezelf.. 't volgende moment echt papa's kleine meid...
't is een vreselijke emotionele achtbaan...

go with the flow

Nerd met benen maandag 26 augustus 2002 @ 22:05:49 #230
18073 miss_bleu
pi_5547957
Swets, ET heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ook al is dit het beste voor je vader, zo zonder pijn.
Komt het erg hard aan.

leef met jullie mee

maandag 26 augustus 2002 @ 22:10:18 #231
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5548046
Mijn god, ik weet ook ff niets te zeggen.

Heel veel sterkte voor jou en Swets..

[Dit bericht is gewijzigd door static op 26-08-2002 22:10]

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5548055
ET en Swets

Heel veel sterkte met dit verlies.

Dikke knuf Jessie en Bo

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:13:32 #233
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5548111
Ow E.T. en Swetsenegger

Sterkte.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5548302
Beste Eloise en Swets, ik heb echt veel bewondering voor de manier waarop jullie dit hebben besproken. Ik weet uit eigen ervaring dat het niet voor iedereen makkelijk is om er zo over te praten met onbekenden. Ik ben dan ook blij om te zien dat het jullie zoveel steun heeft gegeven.

Hoe cru het ook klinkt, voor hem is het beter zo en zoek daar ook troost in om je normale leven weer op te pakken volgende week of wanneer dan ook.
Vergeten zul je hem toch nooit en dat weet hij ook wel want hij had het niet beter kunnen treffen met zo'n dochter als jij.

Bart

pi_5548375

Sterkte, E.T. en Swetsenegger

.........

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:37:59 #236
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5548497
Al weet je dat dit bericht gaat komen, het maakt je toch aan het schrikken

Lieve Eloise en Jeroen, mijn innige deelneming.

Barb

When I rush it hits me
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:38:27 #237
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_5548504
Eloise en Jeroen,

Ik kan niets anders doen dan in gedachte een stukje met jullie meehuilen en virtueel twee armen om jullie heen slaan om te knuffelen.

Gecondoleerd en veel, heel veel sterkte met het verwerken en het gemis.

Jacq.

Moderator maandag 26 augustus 2002 @ 22:42:26 #238
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_5548564
Ik heb dit topic in stilte gevolgd, en ik heb niets dan respect voor jullie 2, gewoon de manier waarop jullie elkaar en jouw pa/schoonpa hebben gesteund.
Gecondoleerd vanuit hier, en E.T.'s pa, rust zacht...
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:43:56 #239
3011 E.T.
pi_5548578
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:38 schreef spookvrouw het volgende:
Eloise en Jeroen,

Ik kan niets anders doen dan in gedachte een stukje met jullie meehuilen en virtueel twee armen om jullie heen slaan om te knuffelen.

Gecondoleerd en veel, heel veel sterkte met het verwerken en het gemis.

Jacq.

OT:
ook voor just me; no problem!!
pi_5548600

Gecondoleerd E.T en Swets.

Meissie, om je vader te moeten missen...*slik*...
Je wéet dat het zo beter is, en je bent blij dat hij nog zo gelukkig was op jullie huwelijksdag, maar het blijft zo verdomd oneerlijk. Die klóteziekte.
Ik vind dat je je wel erg goed houdt, is het al wel allemaal tot je doorgedrongen? Niets onderdrukken hoor, schreeuw en huil als het moet.

Heel veel sterkte voor jullie en de vriendin van je vader.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 26-08-2002 22:47]

pi_5548609
E.T. en Swets, heel veel sterkte

neem er de tijd voor

pi_5548743
Oh god, ET en Swets

Veel sterkte.

pi_5548875
Hij heeft eindelijk zijn rust....

Gek eigenlijk, je vertelt het zo levensecht dat je bijna die rust weet over te brengen. Ik denk dat je trots kan zijn op je vader, maar hij ook zeker trots is op jou.

Sterkte beide verder

maandag 26 augustus 2002 @ 23:12:09 #244
3011 E.T.
pi_5549057
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:58 schreef Brad het volgende:
Hij heeft eindelijk zijn rust....

Gek eigenlijk, je vertelt het zo levensecht dat je bijna die rust weet over te brengen. Ik denk dat je trots kan zijn op je vader, maar hij ook zeker trots is op jou.

Sterkte beide verder

We weten van elkaar dat 't goed is.
We hebben de laatste tijd onze gevoelens over en weer uit kunnen spreken.
30 jaar lang was ik z'n 'nummer 1'... de laatste paar jaar heb ik die plaats moeten delen met z'n vriendin.. En ik ben zo blij dat hij uiteindelijk nog die rust heeft kunnen vinden..

Pa en ik.. Wij samen tegen de rest van de wereld

't is goed, ik ben verdrietig, ik ben blij, 't is over.

Ik ben er heilig van overtuigd dat hij nog meekijkt en dat hij nog kleine E.T.'tjes en/of Swetsjes hier rond zal zien lopen.. Dat is onwendbaar
Dat ie vanaf weet ik veel waar nog kan toezien hoe eventuele kleinkinderen nog op Jeroen of mij lijken. Hoe ze zijn streken meekrijgen.... En hoe zijn vriendin nog als een moeder voor mij zal zijn, en een oma voor zijn kleinkinderen..

Ik heb rust, ik heb vrede.. Ik ben blij dat ik 't van me af heb kunnen schrijven.

Er zullen nog veel moeilijke momenten komen.. Maar wat Pa en ik hadden kan niemand ons ooit meer afnemen

En hij is zoooo blij dat z'n kleine meissie gelukkig is en dat ie daar nog getuige van mocht zijn

De tranen die nu (veelvuldig) vloeien zijn bijna meer van ontroering dan van verdriet

† In Memoriam † maandag 26 augustus 2002 @ 23:30:05 #245
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5549326
Meis toch..

ik herken het gevoel zo ontzettend goed. het is goed zo!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5549515
ET en Swets,

Heel veel sterkte.

quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:49 schreef E.T. het volgende:

Dag Pa...

En vergeet je wijze uitspraken niet. Het is goed zo, en hij heeft geen pijn meer.

Natuurlijk ga je hem missen.

Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken.

pi_5551027
ET en Swets,

gecondoleerd, en heel veel sterkte.

hij heeft nu rust.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Jubileum moderator dinsdag 27 augustus 2002 @ 06:56:46 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5551664
Lieve ET,

ik heb je vader zo kort gezien maar herinner me vooral zijn liefdevolle en trotse blikken die hij steeds jouw kant opwierp.
De ontroerende toespraak, de lach op zijn gezicht bij de grapjes van de ambtenaar, de kracht die hij ondanks zijn beperkingen uitstraalde.

gecondoleerd meisje en mijn deelneming ook voor Jeroen en Simone.

Heel veel sterkte!

Eva ♥ en Iris ♥
pi_5551800
Gecondoleerd.
pi_5551874

Gecondoleerd en sterkte.
*OUD heilige*
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 08:57:00 #251
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5551888
gecondoleerd....

veel sterkte de komende tijd, je pa heeft de rust gekregen die hij verdiende.

pi_5551893
Lieverd,

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om je vader op zo'n manier te verliezen.

Wel heb ik op een soortgelijke manier mijn grootvader verloren.
Hij had al 14 jaar Parkinson, al op vrij jonge leeftijd, en ik wist dat hij, ik hield bijna nog meer van hem dan wat dan ook, nooit mij in een trouwjurk zou zien, of met mijn eerste kindje of wat dan ook.

Dus ergens weet ik hoe het voelt, om iemand af te zien takelen aan een vreselijke ziekte en te beseffen dat het niet meer goed komt.

Toch was er ergens een lichtpuntje, al was dat toen moeilijk om in te zien.
Mensen met zo'n ziekte lijden enorm veel, en soms is de dood dan de enige oplossing, zodat ze eindelijk uit hun vreselijk lijden worden verlost.
De dag voor zijn sterven ben ik nog naar hem toegeweest, ik ben de laatste die met hem gepraat heeft, en daar ben ik trots op.
Want na zijn laatste worden zal ik altijd zijn kleine meid blijven.....
Damn, ik hoop dat mijn toetsenbord waterdicht is....

Ik kan verder niet veel doen dan je erg veel sterkte te wensen, een dikke, virtuele knuffel te geven, en aan je te zullen denken.

Heel veel lieVs, een Dikke Knuffel, en alle sterkte die je nodig hebt,

Gaby

Doei.
pi_5552392
Gecondoleerd en veel sterkte.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:21:18 #254
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5552461
Gecondoleerd, ik heb respect voor hoe je de dingen in dit topic met ons hebt gedeeld.

P.

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_5552552
Lieve ET en Swets, veel sterkte bij het verwerken van jullie verdriet over dit grote verlies.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5552650
E.T. en Swets,
Gecondoleerd met dit enorme verlies van jullie (schoon)pa!
Laat het rustig een plekje vinden bij jullie...

Liefs
BB

pi_5553447
Gecondoleerd en veel sterkte......
Inderdaad....meestal wel......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')