in zwolle!quote:
Druk met haar foto's denk ik. Of op Thijs passenquote:
fix der 06quote:
Hier.quote:
En dan met een d!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff opgeruimd, en nu hopen dat de FA's er snel bij zijn
heb je zaterdag nog kunnen shinen en playen?quote:
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
Die kutkloon is nu terminaal gelukkig.
De bus van 18:06, las ik net.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat st het was
Sorry?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat st het was
beter houd je je domme vermoedens voor jequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zoon vermoeden dat ST het was
Of ben jij niet zo stout?![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
Die kutkloon is nu terminaal gelukkig.
ik geloof dat hij ruzie wilquote:
niet springenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Ik heb teveel gedronken. Als ik spring hoor je het in mijn buik klotsen.
gaat vanzelf weer overquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Hallon. Ik heb teveel gedronken. Als ik spring hoor je het in mijn buik klotsen.
Oh, je bedoelde mijn 'nietsquote:
Nee, ik hoor wel je blaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Myrtjequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
het zouden je problemen maar zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleestquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, hou maar even op.
ik ben een beetje een hormonenbom met stress atm..geen goede combinatie voor meer van dit soort ingehouden reacties.
ik dacht eerst dat het over drank zou gaanquote:
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleest.
Was het een glas melk? Dan heb je straks een milkshake!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
Dat masseren kan tegenvallen, de fysio doet niet lief bij mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je straks terug bent van meneer taart, moet je maar even roepen, dan masseer ik de spanning even uit je schouders, terwijl wok een leuk verhaaltje voorleest.
kom hier heen dan knuf ik je platquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..
Ja, maar ik begreep ook iets verkeerd, sorryquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde mijn 'niets' zeker?
Jij dacht dat ik bedoelde: niehietshe?
Is niet zo.
Ik kan onmogelijk lelijk doen over Marijke en met kanker spot ik NOOIT.
Dan loopt hij nog maar wat harder om op tijd op de voorleesstoel te zittenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar wok is hardlopen he..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het zouden je problemen maar zijn.
je hebt bij het springen je hoge hakken toch niet aan hoop ik?
anders mag je zometeen wel even mee naar de ehbo
leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan loopt hij nog maar wat harder om op tijd op de voorleesstoel te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |