maakte je een slippertje dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:29 schreef Ladylike het volgende:
Beneden stond de politie, die vond het verdacht dat we daar reden en liet doorschemeren dat hij het vermoeden had dat ik een hoer met klant was
Heb je hem exact het merk en type nummer van je stofzuiger gegeven? Want voor elk merk stofzuiger zijn een aantal verschillende zakkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
stel je voor heh, je werrkt in een stofzuiger speciaalzaak heh, wat voor knuppel ben je dan als je dan alsnog d everkeerde zakken meegeeft aan een klant
quote:
joh meen je datquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je hem exact het merk en type nummer van je stofzuiger gegeven? Want voor elk merk stofzuiger zijn een aantal verschillende zakkenDus dan konnie 't ook niet weten
Marijke moet de foto's nog uploaden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar blijven alle andere meetfoto's?
Misschien had hij sneeuw in zijn ogen en oren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh meen je dat![]()
ik had hem exact gezegd, ik zeg zeker weten, hij ja hoor
zo niet dan morgen 100%, prutserquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien had hij sneeuw in zijn ogen en oren.
En MPG?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Marijke moet de foto's nog uploaden.
Ik heb er een aantal van LL gehad.
Dan issie gewoon stomquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh meen je dat![]()
ik had hem exact gezegd, ik zeg zeker weten, hij ja hoor
Maar maar prutster kan er toch ook niks aan doen dat hij het verstand heeft van een suikerkorrel.quote:
Sorry hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar prutster kan er toch ook niks aan doen dat hij het verstand heeft van een suikerkorrel.
I win. Big time.quote:
maar het is de zoveelste kut dag uit een kut week van een kut maandquote:
Muck wins, flawless victory.quote:
jij merkte 'm wel opquote:
Was het maar kut, dan kon je het likken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar het is de zoveelste kut dag uit een kut week van een kut maand
bedankt voor de steunquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je het likken.
nouhou taartjequote:
4,1415quote:
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?quote:
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis wat? Moet ik nu alcohol drinken?
inmiddels de 9e nabloeding van meneer taartquote:
Hij gaat voor een volle spaarkaart?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
inmiddels de 9e nabloeding van meneer taart
gaat lekker daar, sjezusquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Aiquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja de bus van 18.06 rijdt net wegquote:
Oh, nee, nog niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Pheno heb je mijn picca's al gedownload??
en Symp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |