wat een leuk en guitig gezicht heeft ze..quote:
Van dit soort foto's ga ik zelfs rammelen!quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef Leandra het volgende:
Papa is zich al aardig aan het uitleven met z'n camera....
[ afbeelding ]
dat pak hebben wij hier ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:45 schreef Orea het volgende:
Elinwat een schoonheid!! Maar de ondeugendheid straalt er ook af
heb je vast van je mama
En Soneal*rammel* inderdaad dat donzige nog
Mijn prethoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Prachtige kinders zeg!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:25 schreef Tan het volgende:
Grote kindjesgaan naar schoolfeesten met kerst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh blablabla, wat heb jij een prachtig kerstmeisjeDat koppie kan zo op een cover van een magazine of zo
Ssserpente, die tutfoto op de bank is zo lief.... Wou dat ik nog tijd had voor zulke dingen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Tan, zou je nu even je echte kinderen willen posten?. En schoolfeesten
.
Oh, ok, want ik meende van je te lezen dat het hem steeds niet lukte om zijn voetjes onder zich te krijgen (maar misschien was dat ook al langer terug dan ik denk). Maar nu lekker overal aan optrekken zie ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef leonieke het volgende:
Staan doet hij al een hele tijd(sinds hij 35 weken ofzo was). Het was het kruipen dat wat op zich bleef wachten (althans, hij doet het allemaal in omgekeerde volgorde
).
Time flies when you're having fun, zeggen ze altijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oh, ok, want ik meende van je te lezen dat het hem steeds niet lukte om zijn voetjes onder zich te krijgen (maar misschien was dat ook al langer terug dan ik denk). Maar nu lekker overal aan optrekken zie ikEn ja, zijn oogopslag vind ik veranderen, minder baby, meer dreumes
Nee, hij kwam uit bed (en daarvoor gedoucht en haren gewassen, dan krijgt ie pluisjesquote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef seilram het volgende:
Harryzeker een muts op gehad met dat haar van je!
Ja inderdaad!quote:Op maandag 20 december 2010 22:09 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer doen we weer een Harry/Tirza date?
Is alweer veel te lang geleden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |