abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 11:46:44 #201
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89378443
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

hmm dat maar eens zoeken...gewoon voordat het spel opstart dus? Mooi

volgende vraag...wel stuur is het beste en niet zo duur? Ik heb geen zin in een G27 wat bijna gewono een nieuwe PS3 is.
Logitech Driving Force GT.
pi_89378570
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef JJH het volgende:

[..]

hmm 100 euro zie ik. Das wat schappelijker...alleen kijken want ik heb geen tafeltje om op te zetten ofzo....
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 1 december 2010 @ 11:54:54 #203
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89378804
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

hmm 100 euro zie ik. Das wat schappelijker...alleen kijken want ik heb geen tafeltje om op te zetten ofzo....
Er zijn wheelstands die je heel erg tell sell op kunt vouwen en onder de bank kunt schuiven.
pi_89378883
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:54 schreef JJH het volgende:

[..]

Er zijn wheelstands die je heel erg tell sell op kunt vouwen en onder de bank kunt schuiven.
hahaha heel erg tell sell...lol
wellicht dat ik iets er zelf voor kan maken met een beetje hout...
Vici, Vidi, Veni!
pi_89378962
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef JJH het volgende:

[..]

Die heb ik idd ook, erg tevreden over. Ik heb hem momenteel op een tafeltje, dat eigenlijk nét wat te hoog is, geklemd. Na een uurtje of twee spelen krijg ik dus iedere keer weer last van mijn nek, ook maar eens kijken om zo'n wheelstand te bestellen of in elkaar te knutselen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89379169
Zo'n stuurtje lijkt me toch ook erg vet.

Nu stuur ik met de pijltjes, behalve op ovals, die rij ik met de joystick.
Ook eens checken waar ik die code in moet voeren voor die JAg. Is dat account manager te vinden in je normale PS3 menu? dus voor je GT opstart?
  woensdag 1 december 2010 @ 12:05:12 #207
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89379236
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:03 schreef Sant. het volgende:
Zo'n stuurtje lijkt me toch ook erg vet.

Nu stuur ik met de pijltjes, behalve op ovals, die rij ik met de joystick.
Ook eens checken waar ik die code in moet voeren voor die JAg. Is dat account manager te vinden in je normale PS3 menu? dus voor je GT opstart?
Ik heb mijn DFGT ook niet staan. Ik stuur wel met het pookje, met pijltje kun je nooit snel genoeg reageren.
pi_89379915
Een stuurtje voor GT5 lijkt me ook wel vet hoewel het met een controller wel gaat. Wie weet kan Sinterklaas iets voor me meenemen :P.
pi_89380156
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef MrX1982 het volgende:
Een stuurtje voor GT5 lijkt me ook wel vet hoewel het met een controller wel gaat. Wie weet kan Sinterklaas iets voor me meenemen :P.
Het gaat wel met een controller, echter loop ik er wel tegen aan dat het net niet lekker is met bijvoorbeeld de NASCAR races. Dan kan je niet makkelijk je joystick precies goed houden en krijg je vaak een over-correctie. Daarnaast heb je bijvoorbeeld bij de Elise test op de Top Gear Track, dat je eigenlijk niet vol op je gas moet gaan gelijk na een bocht omdat je dan zeker weten omgedraaid staat. Met pedalen kan je je gas doseren.

Daarbij lijkt me het gevoel gewoon erg vet haha...
Vici, Vidi, Veni!
pi_89380273
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Met pedalen kan je je gas doseren.
.
Met de triggers kan dat ook.. ik heb m gewoon gehaald met de DS3.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 1 december 2010 @ 12:30:22 #211
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89380308
Ziet iedereen dan over het hoofd dat je ook prima gedoseert gas kunt geven met het rechterpookje? :D
pi_89380401
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef JJH het volgende:
Ziet iedereen dan over het hoofd dat je ook prima gedoseert gas kunt geven met het rechterpookje? :D
ja dat zag ik idd over het hoofd...
dat zou ik eens meoten proberen...lijkt me alleen niet fijn spelen.

Daarnaast bedoelde ik ook neit dat het geheel onhaalbaar was, maar wel makkelijker en een vetter gvoel toch
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 1 december 2010 @ 12:35:00 #213
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89380506
Ik geef gas met R2 en rem met L2 - stuur met linker pookje. Gaat prima.
Gas geven en remmen met rechter pookje lijkt me niks, omdat je tijdens het racen niet zeker kan zijn, of je het pookje wel precies naar voren hebt staan en niet iets naar links of rechts, waardoor je dus voor bv 95% gas geeft..
R2 kun je lekker samenknijpen :P
I love my mispoken words.
pi_89380523
Waarom heeft iedereen toch zoveel moeite om die auto's te besturen met de DS3, bestuurt namelijk net zo makkelijk en het enige waar ik problemen mee heb is de vorm van de DS3 die na een tijdje minder peertje aanvoelt.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_89380527
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef Sejt het volgende:
Gas geven en remmen met rechter pookje lijkt me niks, omdat je tijdens het racen niet zeker kan zijn, of je het pookje wel precies naar voren hebt staan en niet iets naar links of rechts, waardoor je dus voor bv 95% gas geeft..
R2 kun je lekker samenknijpen :P
Dat dus,..
Alleen heb ik voor de R2 en L2 wel speciale opzetstukjes.
pi_89380558
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef gamefreek het volgende:
Waarom heeft iedereen toch zoveel moeite om die auto's te besturen met de DS3, bestuurt namelijk net zo makkelijk en het enige waar ik problemen mee heb is de vorm van de DS3 die na een tijdje minder peertje aanvoelt.
Waar zie jij dat 'iedereen' zoveel moeite ermee heeft?
Ik heb er alle licences gold mee gehaald..
pi_89380802
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Het gaat wel met een controller, echter loop ik er wel tegen aan dat het net niet lekker is met bijvoorbeeld de NASCAR races. Dan kan je niet makkelijk je joystick precies goed houden en krijg je vaak een over-correctie. Daarnaast heb je bijvoorbeeld bij de Elise test op de Top Gear Track, dat je eigenlijk niet vol op je gas moet gaan gelijk na een bocht omdat je dan zeker weten omgedraaid staat. Met pedalen kan je je gas doseren.

Daarbij lijkt me het gevoel gewoon erg vet haha...
Ik speel race games eigenlijk altijd met een controller maar een stuur lijkt me ook wel een stuk vetter en het voelt getrouwer.

De tweede Nascar race ben ik gister een poos mee bezig geweest om hem Gold te halen. Zou er inderdaad mee te maken kunnen hebben dat je over corrigeert.

Volgens mij komt er vandaag op gamekings.tv een item over racesturen in combinatie met GT5.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:09:47 #218
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89381897
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:35 schreef Sejt het volgende:
Ja, dat deed ik ook altijd met GTA maar lijkt me nu toch niet echt fijn. Zal het binnenkort eens proberen, doseren gaat wel een stuk beter natuurlijk. Hopelijk kan ik er aan wennen :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 1 december 2010 @ 13:12:16 #219
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89381992
Gas en rem op L2/R2 werkt inderdaad prima, icm sturen met linkerpookje :) Alleen het pookje zelf is soms nog wat lastig, omdat je hem soms te snel helemaal naar de andere kant hebt :P
  woensdag 1 december 2010 @ 13:13:10 #220
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89382029
Bij sommige auto's gaat doseren met R2 nog niet perfect, omdat er niks gebeurd de eerste 70% indrukken en dan ineens geef je bijna vol gas; maar bij het gros van de auto's gaat doseren met R2 heel goed. Dan kan je ook beter sturen met je gaspedaal.
Gisteren dan de IA licentie gehaald met 3 goud en rest zilver, en de proef met de C63 AMG (op die spiraal naar beneden) haalde ik goud door simpelweg te sturen met gas erop of los.
I love my mispoken words.
pi_89382145
Gewoon deze voor 5 euro kopen bij Saturn:

Krijg je ook meteen een stuk minder kramp in je klauwen van de R2 en L2 en voelen ze meer aan als bij de XBOX
pi_89382205
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon deze voor 5 euro kopen bij Saturn:
[ afbeelding ]
Krijg je ook meteen een stuk minder kramp in je klauwen van de R2 en L2 en voelen ze meer aan als bij de XBOX
Die heb ik inderdaad ook, al heel lang geleden gehaald via amazon.com voor 2 euro ofzo :P
Gamemania heeft ze ook voor 3 euro dacht ik.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_89382223
En hoe t eruit ziet?
Zo:
  woensdag 1 december 2010 @ 13:20:44 #224
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89382365
Klik je dat er aan vast ofzo?
pi_89382402
Jup

:P
  woensdag 1 december 2010 @ 13:23:18 #226
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89382465
Mooie grafische weergave :')
pi_89382528
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Klik je dat er aan vast ofzo?
Ja is vet handig...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89383192
Eej die kapjes, dat is misschien ook wel wat.
Heb het ook met R2 / L2 gedaan, maar kreeg na een tijdje last van mijn klauwen :')
Eens kijken of ze die bij de music store ook hebben.
pi_89383265
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe t eruit ziet?
Zo:
[ afbeelding ]
Mooie blauwe controller trouwens :)
Ik heb de zwarte en rode. Is makkelijk als je je contoller meeneemt naar vrienden ofzo. nooit twijfel over welke van wie is.
Alhoewel ze de mijne roze noemen en ik daardoor vanzelfsprekend homo ben :') stelletje no-lifers :)
pi_89383272
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in die opzetstukjes voor de R2/L2-trekkers van de DS3; ze zijn ook bij de Mediamarkt te krijgen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89383281
Is er overigens ergens een site/plaatje te vinden met alle premium auto's incl. prijs?
Zelf eventjes vlugjes gezocht, maar nog niet gevonden :{
People assume too much.
pi_89383338
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:41 schreef Sant. het volgende:

[..]

Mooie blauwe controller trouwens :)
Ik heb de zwarte en rode. Is makkelijk als je je contoller meeneemt naar vrienden ofzo. nooit twijfel over welke van wie is.
Alhoewel ze de mijne roze noemen en ik daardoor vanzelfsprekend homo ben :') stelletje no-lifers :)
Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.
Met de blauwe is t geen enkel probleem meer.
Ik heb m hier weg, destijds volor ¤35 incl.
http://www.axelmusic.com/(...)ller+|+Metallic+Blue

Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt prima :) Verzending duurde 4 dagen :) ^O^
  woensdag 1 december 2010 @ 13:45:57 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89383407
Ik heb mijn controllers gewoon bekrast achterop... Ideaal, weet je ook van wie die is :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89383442
  woensdag 1 december 2010 @ 13:48:55 #235
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89383523
Omfg :')
pi_89383716
Is deze er ook in de laatste variant?
People assume too much.
pi_89383821
mooie controller :P

Ik was ook ff bezig geweest op die facebook om de jag te krijgen.
Heb ik ff 2 vraagjes over aangezien het me niet lukt:
Heeft iedereen op dit moment het probleem dat nadat je gegamed en op een andere gebruiker klikt dat de pagina niet load?
En heb je idd 3 vrienden nodig of is dit niet van toepassing? (ik heb er speciaal een voor aan moetne maken heb geen intresse verder in facebook)

tnx!
pi_89384097
Die transparante Playstation-controller is wel érg gaaf, is die ook als DS3 te krijgen?
pi_89384270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef very het volgende:
Is deze er ook in de laatste variant?
[ afbeelding ]
Nope.
De huidige kleuren zijn:
zwart, wit, blauw, rood, zilver en roze
pi_89384481
ik ga een roze kopen in de toekomst!!
nu nog een roze ps3 :D met hello kitty sticker erop
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_89384799
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.
Met de blauwe is t geen enkel probleem meer.
Ik heb m hier weg, destijds volor ¤35 incl.
http://www.axelmusic.com/(...)ller+|+Metallic+Blue

Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt prima :) Verzending duurde 4 dagen :) ^O^
daarom heb ik gewoon achterop een plakbandje geplakt :D
Vici, Vidi, Veni!
pi_89385669
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

Ik heb hem gewoon bij de music store gekocht, exact dezelfde als mijn normale zwarte controller, maar dan dus rood. Wel voor volgens mij gewoon 50 euro, of wat kost een losse controller?
- Die tranparante controller is ook wel erg gaaf ja, maar als ik die koop denk ik dat mijn vriendin gaat zeggen dat ik echt verslaafd ben aan gamen :') Dus misschien is een hello kitty nog niet zo een slecht idee, of zou ze dan ook haar bedenkingen krijgen?!?! DILEMMA! :D

Voor dat facebook, ik heb ook ff een account gemaakt, heb je verder niets voor nodig, maar je moet die website na spelen ff reloaden en op "GT Profile" klikken, daarna heb je de code voor een auto en een racepak.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:49:37 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89386096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga een roze kopen in de toekomst!!
nu nog een roze ps3 :D met hello kitty sticker erop
Ik vind die roze ook wel erg tof eigenlijk :@

:D
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89386104
Ik krijg de laatste tijd moordneigingen in de licenties.
Alleen wanneer ik brons krijg.... Dat toontje dat je krijgt :r :r :r
pi_89386487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Vici, Vidi, Veni!
pi_89386689
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Ik ga niet verder voordat ik minimaal zilver heb.
Ik bekijk het eerst, als ik zilver haal maar zie overduidelijke verbeterpunten voor goud, dan ga ik goud proberen te halen. Als dit niet zo is, dan neem ik zilver voor lief.
Brons zie ik als een smet op mijn racetalent :')
Je kunt bijna crashen en dan nog steeds brons halen, dat is jammer..
Remtests MOETEN sowieso op goud, makkelijker dan dat worden ze namelijk niet.
pi_89386855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:09:52 #249
167856 Toempf
Internetheld
pi_89386985
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)
Haha dat is inderdaad het begin van een of ander nummer :D
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_89386994
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ik moet gewoon goud hebben voor ik verder ga met een andere, minimaal zilver.

A-Spec heb ik sowieso alles goud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')