Mooie blauwe controller trouwensquote:Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe t eruit ziet?
Zo:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:41 schreef Sant. het volgende:
[..]
Mooie blauwe controller trouwens
Ik heb de zwarte en rode. Is makkelijk als je je contoller meeneemt naar vrienden ofzo. nooit twijfel over welke van wie is.
Alhoewel ze de mijne roze noemen en ik daardoor vanzelfsprekend homo benstelletje no-lifers
Nope.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef very het volgende:
Is deze er ook in de laatste variant?
[ afbeelding ]
daarom heb ik gewoon achterop een plakbandje geplaktquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.
Met de blauwe is t geen enkel probleem meer.
Ik heb m hier weg, destijds volor ¤35 incl.
http://www.axelmusic.com/(...)ller+|+Metallic+Blue
Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt primaVerzending duurde 4 dagen
![]()
![]()
Ik heb hem gewoon bij de music store gekocht, exact dezelfde als mijn normale zwarte controller, maar dan dus rood. Wel voor volgens mij gewoon 50 euro, of wat kost een losse controller?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt primaVerzending duurde 4 dagen
![]()
![]()
Ik vind die roze ook wel erg tof eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga een roze kopen in de toekomst!!
nu nog een roze ps3met hello kitty sticker erop
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Ik krijg de laatste tijd moordneigingen in de licenties.
Alleen wanneer ik brons krijg.... Dat toontje dat je krijgt![]()
![]()
Ik ga niet verder voordat ik minimaal zilver heb.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)quote:Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Ik krijg de laatste tijd moordneigingen in de licenties.
Alleen wanneer ik brons krijg.... Dat toontje dat je krijgt![]()
![]()
Haha dat is inderdaad het begin van een of ander nummerquote:Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)
ik moet gewoon goud hebben voor ik verder ga met een andere, minimaal zilver.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |