abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2010 @ 13:23:18 #226
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89382465
Mooie grafische weergave :')
pi_89382528
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Klik je dat er aan vast ofzo?
Ja is vet handig...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89383192
Eej die kapjes, dat is misschien ook wel wat.
Heb het ook met R2 / L2 gedaan, maar kreeg na een tijdje last van mijn klauwen :')
Eens kijken of ze die bij de music store ook hebben.
pi_89383265
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hoe t eruit ziet?
Zo:
[ afbeelding ]
Mooie blauwe controller trouwens :)
Ik heb de zwarte en rode. Is makkelijk als je je contoller meeneemt naar vrienden ofzo. nooit twijfel over welke van wie is.
Alhoewel ze de mijne roze noemen en ik daardoor vanzelfsprekend homo ben :') stelletje no-lifers :)
pi_89383272
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in die opzetstukjes voor de R2/L2-trekkers van de DS3; ze zijn ook bij de Mediamarkt te krijgen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89383281
Is er overigens ergens een site/plaatje te vinden met alle premium auto's incl. prijs?
Zelf eventjes vlugjes gezocht, maar nog niet gevonden :{
People assume too much.
pi_89383338
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:41 schreef Sant. het volgende:

[..]

Mooie blauwe controller trouwens :)
Ik heb de zwarte en rode. Is makkelijk als je je contoller meeneemt naar vrienden ofzo. nooit twijfel over welke van wie is.
Alhoewel ze de mijne roze noemen en ik daardoor vanzelfsprekend homo ben :') stelletje no-lifers :)
Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.
Met de blauwe is t geen enkel probleem meer.
Ik heb m hier weg, destijds volor ¤35 incl.
http://www.axelmusic.com/(...)ller+|+Metallic+Blue

Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt prima :) Verzending duurde 4 dagen :) ^O^
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 1 december 2010 @ 13:45:57 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89383407
Ik heb mijn controllers gewoon bekrast achterop... Ideaal, weet je ook van wie die is :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89383442
  woensdag 1 december 2010 @ 13:48:55 #235
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89383523
Omfg :')
pi_89383716
Is deze er ook in de laatste variant?
People assume too much.
pi_89383821
mooie controller :P

Ik was ook ff bezig geweest op die facebook om de jag te krijgen.
Heb ik ff 2 vraagjes over aangezien het me niet lukt:
Heeft iedereen op dit moment het probleem dat nadat je gegamed en op een andere gebruiker klikt dat de pagina niet load?
En heb je idd 3 vrienden nodig of is dit niet van toepassing? (ik heb er speciaal een voor aan moetne maken heb geen intresse verder in facebook)

tnx!
pi_89384097
Die transparante Playstation-controller is wel érg gaaf, is die ook als DS3 te krijgen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89384270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:53 schreef very het volgende:
Is deze er ook in de laatste variant?
[ afbeelding ]
Nope.
De huidige kleuren zijn:
zwart, wit, blauw, rood, zilver en roze
pi_89384481
ik ga een roze kopen in de toekomst!!
nu nog een roze ps3 :D met hello kitty sticker erop
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_89384799
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een blauwe gekocht. Vrijwel iedereen heeft dan een zwarte en zit je nadien met geziek welke nou van jou was, tenzij je er naampjes op hebt gezet of jouw serienummer uit je kop weet.
Met de blauwe is t geen enkel probleem meer.
Ik heb m hier weg, destijds volor ¤35 incl.
http://www.axelmusic.com/(...)ller+|+Metallic+Blue

Natuurlijk krijg je dan wel een Canadese/Noord-Amerikaanse uitvoering maar werkt prima :) Verzending duurde 4 dagen :) ^O^
daarom heb ik gewoon achterop een plakbandje geplakt :D
Vici, Vidi, Veni!
pi_89385669
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

Ik heb hem gewoon bij de music store gekocht, exact dezelfde als mijn normale zwarte controller, maar dan dus rood. Wel voor volgens mij gewoon 50 euro, of wat kost een losse controller?
- Die tranparante controller is ook wel erg gaaf ja, maar als ik die koop denk ik dat mijn vriendin gaat zeggen dat ik echt verslaafd ben aan gamen :') Dus misschien is een hello kitty nog niet zo een slecht idee, of zou ze dan ook haar bedenkingen krijgen?!?! DILEMMA! :D

Voor dat facebook, ik heb ook ff een account gemaakt, heb je verder niets voor nodig, maar je moet die website na spelen ff reloaden en op "GT Profile" klikken, daarna heb je de code voor een auto en een racepak.
  woensdag 1 december 2010 @ 14:49:37 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89386096
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga een roze kopen in de toekomst!!
nu nog een roze ps3 :D met hello kitty sticker erop
Ik vind die roze ook wel erg tof eigenlijk :@

:D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89386104
Ik krijg de laatste tijd moordneigingen in de licenties.
Alleen wanneer ik brons krijg.... Dat toontje dat je krijgt :r :r :r
pi_89386487
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Vici, Vidi, Veni!
pi_89386689
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Och kwestie van wennen net als ik haha...ik speel alles gewoon een keer uit en dan ga ik vanzelf wel keer later proberen om alles goud te halen. Overigens haal ik de A-spec races allemaal wel op goud.
Ik ga niet verder voordat ik minimaal zilver heb.
Ik bekijk het eerst, als ik zilver haal maar zie overduidelijke verbeterpunten voor goud, dan ga ik goud proberen te halen. Als dit niet zo is, dan neem ik zilver voor lief.
Brons zie ik als een smet op mijn racetalent :')
Je kunt bijna crashen en dan nog steeds brons halen, dat is jammer..
Remtests MOETEN sowieso op goud, makkelijker dan dat worden ze namelijk niet.
pi_89386855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:49 schreef nero7 het volgende:
Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)
  woensdag 1 december 2010 @ 15:09:52 #249
167856 Toempf
Internetheld
pi_89386985
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij hoor je zelfs iemand lachen, wanneer je na een mislukte poging opnieuw probeert een licentie te halen. (of is dit de intro van een bepaald nummer uit de soundtrack?)
Haha dat is inderdaad het begin van een of ander nummer :D
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_89386994
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ik moet gewoon goud hebben voor ik verder ga met een andere, minimaal zilver.

A-Spec heb ik sowieso alles goud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')