Weet ik lieffie.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
was de meet leuk?
[..]
nee maar jij bent geweldig Do.
Jaquote:Op woensdag 1 december 2010 09:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
was de meet leuk?
[..]
nee maar jij bent geweldig Do.
ppffquote:Op woensdag 1 december 2010 08:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Goed s'morgens trouwens, op deze klote ijskoude ochtend
Wat pffquote:
Dat je niet zo moet mieten!quote:
Ik ben hier niet voor gemaaktquote:
Daar worden de winters alleen maar kouder vanquote:Op woensdag 1 december 2010 10:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben hier niet voor gemaaktGo global warming!
Niet als je nagaat dat 'global warming' te maken heeft met de activiteit van de zon(te meten adhv zonnevlekken)en er dus voor gaat zorgen dat het gemiddeld genomen elk seizoen warmer is.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar worden de winters alleen maar kouder van
Het is toch warmere zomers koudere winters door meer extreme weersomstandigheden?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet als je nagaat dat 'global warming' te maken heeft met de activiteit van de zon(te meten adhv zonnevlekken)en er dus voor gaat zorgen dat het gemiddeld genomen elk seizoen warmer is.
Is maar net wat je als referentie gebruikt, de co2 hoax, of zonneactiviteit.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is toch warmere zomers koudere winters door meer extreme weersomstandigheden?
Wéér rood? Want het lijkt me niet dat 't zo snel uitgroeitquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is maar net wat je als referentie gebruikt, de co2 hoax, of zonneactiviteit.
Sinterhosselbaasquote:
Ik zou ze doenquote:
quote:
Die armen van die rechter gekquote:
Bij nader inzien inderdaad alleen de linker.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:36 schreef TripleP het volgende:
[..]
[..]
Die armen van die rechter gek
Gijsje kijkt me boos aan omdat ik mn haar in de woonkamer ging phonenenskjenesn.quote:
Hoor hem dan, van mij kan ze wel ene pak yoghurt in 'r giecheltje krijgen hoor.quote:
EMOW!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen Disturbed & Papa Roach! Yeah
Ja mooiquote:
8 euro tot nu toe, alsnog goedkoper dan verf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |