Zou me verbazen, ... hogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult ... nanananana?
Zo? Nee, dan begrijp ik je voorliefde wel.
Heb je al iets gehoord van de moonbootsmannen?quote:
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...quote:
Het is een SC ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
de tt geeft een ander verwachtingspatroon dan de reacties.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar dit topic heen moet gaan want begrijp het niet zo.
![]()
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoordquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vroeg of je het zo bedoelde ...
Rubje, welkom bij ons clubjequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
En je gaf ook min of meer direct zelf antwoord![]()
Ja, en ANTM begrijp je ook al niet. Verwarrend hè, de wereld. Kijk uit met oversteken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:27 schreef rubje het volgende:
![]()
Rubje ook niet.quote:
bronquote:Scheldpartijen om strooizout
PURMEREND - Het uitdelen van gratis zakjes strooizout is in Purmerend behoorlijk uit de hand gelopen. Gemeentepersoneel werd uitgescholden voor 'lul', 'klootzak' en 'mongool' terwijl andere mensen ongevraagd het plastic van een nieuwe voorraad aftrokken en hele dozen met zoutzakken lieten verdwijnen.
"Het begon nog gemoedelijk", vertelt Frans Gervais van de uitdeelpost op het Gildeplein, in het Noordhollands Dagblad. "Maar de sfeer sloeg al snel om. Al voordat we officieel begonnen, was het al zo druk dat mensen zelf in de voorraad zakken begonnen te plukken".
Veel mensen probeerden met smoesjes twee zakjes zout te bemachtigen, terwijl vooraf duidelijk was aangegeven dat iedereen recht heeft op één zakje. Veel uitdelers werden daarop uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is. "Ze werden agressief en gingen schelden", aldus de vrouw tegen de krant. Ook bij andere uitdeelpunten bleek de boel uit de hand te zijn gelopen. [..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
Misschien is Powned wel de exponent van de huidige "mondige" burger.
[..]
bron
Dat las ik ook. Te schunnig voor woorden, toch? Om iets niksigs als gratis strooizout.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
Misschien is Powned wel de exponent van de huidige "mondige" burger.
bron
Het was op z'n minst insinuerend, op z'n minstieminstquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of ik 'm zo moest lezen. Dat was een vraag, geen antwoord.
Ik vind het eerder kwalijk dat mensen hun ranzige bek open moeten trekken i.p.v. blij zijn met wat ze krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, je hebt er mensen bij, koop je toch een paar zakjes zout in de winkel, wat zal het kosten??? ga je toch niet om lopen bedelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |