quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Enkel omdat breezerpaupers het idee misbruiken als modetrend is het hele gegeven tatoeëren toch niet meteen kut!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Een reetgewei zou trouwens ook wel raar zijn, op je pols.
Of gewoon niks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, doe dan gewoon een sterretje in je gezicht. Of een paar meer.
Omdat ik een tattoo tof vind natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het zonde van zo'n mooi polsje. Het is dan wel geen reetgewei of band vol rune tekens, maar toch.
Een reetgewei zou trouwens ook wel raar zijn, op je pols.
Ik zal er eens over nadenken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar als hij héél tof is laat je 'm zetten? Want dan wil ik er best moeite voor doen
quote:Abd-Allaah ibn Masood wrote: May or may not Allaah curse the women who do tattoos and those for whom tattoos are done, those who pluck their eyebrows and nose hairs, and those who file their teeth for the purpose of beautification and alter the creation of Allaah. (al-Bukhaari, al-Libaas, 5587; Muslim, al-Libaas, 5538)
Daar zou je een erg mooie poster/doek van kunnen laten maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
Ik wil haar boven mijn eetbankje, denk ik.
quote:28 Gij zult om een dood lichaam geen snijding in uw vlees maken, noch schrift van een ingedrukt teken in u maken; Ik ben de HEERE!
Leviticus 19:28
Beterquote:
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter
-"Kijk, ik heb een nieuwe tattoo, een echte Maori-tattoo"
-"Hoezo? Ben jij een Maori dan?"
Dan schiet ik van de schaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tatoeage klinkt 20 i.q. punten meer dan tattoo!
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vriend van me is ook helemaal geen zeeman, de prutser. Wel een biker. Met baard.
Het is dat ie net jarig is geweest ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel leuk als-ie een waterfiets zou hebben.
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat ie net jarig is geweest ...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Hij is niet al te groot ... en heeft \een customized Harley, die volgens mij ook speciaal is bedoeld voor motormidgets.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een niet al te brede biker met op z'n rug:
Harley David-
son.
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
Meneer vindt tattoo's voor kneuzen, tenzij het een hakenkruis op het voorhoofd is, dat vindt hij dan nog wel karakter en lef hebben. Mijn meneer Manson.
Of Helter Skelterquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
Nee, het vrouwenteken op mijn voorhoofd. Moet ik wel even zeggen dat karakter dus niet staat voor een goed karakter hè. Meneer is zo fluffy dat hij een jager zou doodknuppelen met een babyzeehondje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus nu ga je mevrouw Charlie worden en neem je ook een hakenkruis?
En dan een hele deur op je arm dragen.quote:
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een hakenkruis op je onderarm en dan in tshirtje in Duitsland shoppen!
Ik denk dat het dan een enkeltje rechter wordt. Het is niet toegestaan een afbeelding van het hakenkruis publiek weer te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige, denk je wel? Volgens mij is het best een populaire tattoo heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |