Is op de route. En die hebben we niet in Goudaquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij komt wel veel in de MM hè?
Reis ze.
Mja, niet bepaald voor Free.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef Poit het volgende:
Is op de route. En die hebben we niet in Gouda
Maar ik ga lopen.. Even K's Choice afluisteren.. Everything's for free (en dan de mediamarkt inlopen)
Last minute saaie sint nicolaas cadeau's.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, niet bepaald voor Free.
Maar wat ga je kopen?
Ik dacht dat jij Sintquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef Poit het volgende:
Last minute saaie sint nicolaas cadeau's.
Het is inderdaad koud en glad. brrr
nee joh! ik ben dol op de sint. ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Sintvond? Maar je viert het natuurlijk met je familie en nichtjes enzo?
.
En glad hè? Ik ging bijna op m'n smoeltje op de terugweg.
Oh verkeerd onthouden. Maar gezellig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:15 schreef Poit het volgende:
nee joh! ik ben dol op de sint. ikop kerst.
donderdag vier ik het met vrienden, zaterdagavond met familie en zondag met een vriendin
Hm. Mental Image.quote:
Niet hatenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef Nebo het volgende:
Kuukske, mag Poit jouw msn? Poitje, mag Kuukske jouw msn?
Durft Poit dat niet zelf te vragenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef Nebo het volgende:
Kuukske, mag Poit jouw msn? Poitje, mag Kuukske jouw msn?
meh...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef MeneerBob het volgende:
Biefstuk met champignons en gekruide krieltjes.
SHOW ME YOUR JALOEZIE!
Dat hoef ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef MeneerBob het volgende:
SHOW ME YOUR JALOEZIE!
Gestoomd zalmpje. Snijboontjes. Niks geen jaloezie alhier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef MeneerBob het volgende:
SHOW ME YOUR JALOEZIE!
Als je eten maar lekker was...quote:
Uit eten met mijn schoonfamilie in hotel Breukelen. Niets geen pakjesavond enzulks.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Hé wat doen jullie met Sinterklaas eigenlijk.
Ik ga donderdag naar mijn grootouders in Zeeland, blijf daar dan toch maandagochtend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Hé wat doen jullie met Sinterklaas eigenlijk.
Nijs.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef MeneerBob het volgende:
Uit eten met mijn schoonfamilie in hotel Breukelen. Niets geen pakjesavond enzulks.
Zeeland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Fallen het volgende:
Ik ga donderdag naar mijn grootouders in Zeeland, blijf daar dan toch maandagochtend.
5 December is niet alleen pakjesavond, maar ook de verjaardag van mijn grootvader.
Ik weet niet zeker of we ook nog iets bijzonders gaan doen, maar in elk geval lekker eten.
Yeah, Zeeuwsch-Vlaanderen....quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeeland?. Liggen daar je roots?
Maar klinkt ook gezellig..
Joh. Hoe kom je dan in Amsterdam (en niet in Breda ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:27 schreef Fallen het volgende:
Yeah, Zeeuwsch-Vlaanderen....
(Net als Rossefloss)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |