Wat me nog een beetje tegenhoud is het feit dat ik op sommige plaatsen nog wat incompatibility verhalen lees icm MacBooks. Schijnt dat de disk af en toe kan freezen voor een paar tellen en dat op Apple laptops dat zelfs met de laatste firmware niet altijd opgelost is...quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:42 schreef Tijn het volgende:
Die hybriddrives schijnen qua performance niet ver van echte SSDs te scoren, terwijl ze natuurlijk wel veeeel meer bang-for-buck bieden. Ik zou het toch overwegen hoor. Een echte SSD installeren zou ik eigenlijk alleen erbij doen, niet in plaats van de normale harddisk.
Vind ik ook wel aardig ja. Optical gebruik ik ook nooit. Heb je voor een euro of 100 een aardige SSD dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef Tijn het volgende:
Ik zou zelf denk ik voor zoiets gaan en dan een echte, maar niet supergrote SSD erbij plaatsen in plaats van m'n optische drive (die ik toch nooit gebruik). Vervolgens Mac OS X op de SSD installeren, waardoor je normale harddisk helemaal vrij komt voor data. Best of all worlds
Als je aan 60 GB genoeg hebt wel. Volgens de Pricewatch is de goedkoopste 80 GB SSD een Intel Postville, voor bijna 140 euro.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vind ik ook wel aardig ja. Optical gebruik ik ook nooit. Heb je voor een euro of 100 een aardige SSD dan?
OSX+al je apps kunnen makkelijk op een 20 gig schijf. Als je dan voor de bang for buck gaat gewoon zo een halen, en al je docs op een normale 500gig schijf.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je aan 60 GB genoeg hebt wel. Volgens de Pricewatch is de goedkoopste 80 GB SSD een Intel Postville, voor bijna 140 euro.
100% een scam, voor het eind van 't weekend is deze website al weer weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef tomegel het volgende:
http://marktdiscounter.com/page6.php?view=productPage&product=73
iemand bekend met deze site? Vind het een aantrekkelijke prijs voor een imac maar wil niet beduveld worden dus iemand?
Ze moeten idd een logo hebben die naar de website van ThuiswinkelWaarborg linkt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze zeggen dat ze lid zijn van Thuiswinkel waarborg, maar ze staan niet op de Ledenlijst. De site is verder ook wel erg shady. Niet doen dus.
Wat een sitequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Die recensies![]()
http://marktdiscounter.com/page5.php
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat ook vaak het geval.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef tomegel het volgende:
http://marktdiscounter.com/page6.php?view=productPage&product=73
iemand bekend met deze site? Vind het een aantrekkelijke prijs voor een imac maar wil niet beduveld worden dus iemand?
Nou, ik weet best zeker dat ik hier een nieuwe MBP voor mijn neus heb staan. #dontbelievethehypequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Eigenlijk is daar nog niets over zeker..
Amazon.co.uk voor omgerekend ¤ 36,-. Het is de Alupad van Just Mobile.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar heb je die besteld? Ik denk er ook nog wel eens aan een muismat te kopen.
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]quote:Op zondag 5 december 2010 15:55 schreef De_Hertog het volgende:
Pff.. Op m'n PB trekt die sneeuwheader gewoon 50-60% CPU.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]
Die heb ik, maar dat neemt zo lastig meequote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan moet je maar een andere/betere computer kopen. [/admin]
"Sent from my Windows Phone"quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Junkie het volgende:
Windows Phone 7 shown copying and pasting on video
Waarom ziet dit er zo brak uit?
Toffe icoontjesquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:28 schreef Junkie het volgende:
Windows Phone 7 shown copying and pasting on video
Waarom ziet dit er zo brak uit?
Het drie keer moeten 'touchen' voordat er wat gebeurt vind ik toch redelijk verontrustend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toffe icoontjesVolgens mij zien ze er in Windows 3.1 er net zo uit
Uiteindelijk wordt ook een heel ander woord geselecteerd dan hij in eerste instantie aangaf. Voor het voorbeeld maakt het weinig uit, maar als hij het daadwerkelijk nuttig had willen gebruiken was drie keer dus nog niet voldoende..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het drie keer moeten 'touchen' voordat er wat gebeurt vind ik toch redelijk verontrustend.
Hey, mn zwarte MacBook!quote:Google unveils Cr-48, the first Chrome OS laptop
* 12.1-inch screen.
* Full size keyboard.
* Oversized clickpad.
* Qualcomm Gobi 3G chip for Verizon data in the US, your carrier of choice internationally.
* 802.11n dual-band WiFi.
* 8+ hours of active use.
* 8+ days of standby.
* Webcam.
* Flash storage.
Bij de Action?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand een tip voor een goede sleeve voor een 15,4" MBP? Die bij MediaMarkt zagen er een beetje shabby uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |