Ja, dat is waar. En iemand moet die studentenhuizen ook bouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die mensen hebben we ook nodig. Voor het vuilnis enzo.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:45 schreef __Saviour__ het volgende:
4 muizen kopen. Met stift markeer je ze 1, 2, 3, en 5. Loslaten in huis.
thuis bij papa en mama blijven wonen.quote:
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.quote:Op zondag 26 december 2010 19:14 schreef hallootjen het volgende:
[..]
thuis bij papa en mama blijven wonen.
of alleen in een appartement
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.quote:er zijn trouwens verschillende soorten studentenhuizen.
van zuiphuizen tot hele nette studentenhuizen waar er "normaal" en gezellig word geleefd.
ik wil niet anders meer.
lekker samen koken, sporten, tv kijken, reisjes, uitgaan.
Vooral de plee. Doorzichtige folie heel strak over de pot spannen, bril naar beneden doen. Werkt extreem goed bij vrouwenplees.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef VOFTW het volgende:
Alles, maar dan ook alle spullen inpakken met folie.
Nou als ik dit zo allemaal lees ben ik toch wel echt blij dat ik op mezelf woon hahaha. Mja 18 ben ik niet meerquote:Op maandag 27 december 2010 13:57 schreef yellowrose het volgende:
studentenhuizen zijn cool, mits je leuke huisgenootjes hebt. Alleen wonen is bagger op je 18e!!
ik heb hele leuke huisgenootjesquote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou als ik dit zo allemaal lees ben ik toch wel echt blij dat ik op mezelf woon hahaha. Mja 18 ben ik niet meerMaar student wel
En wie gaat dat verschonen ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Vooral de plee. Doorzichtige folie heel strak over de pot spannen, bril naar beneden doen. Werkt extreem goed bij vrouwenplees.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Fireblast het volgende:
tvp voor de uiteindelijke burenruzie
tja, mijn eerste kamer was 6,4 m2. mijn huidige kamer is 15 m2quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.
Totaal was een 120 vierkante meter.
Maar als jij liever in een hokje woont.
[..]
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.
tabasco in de sinaasappelsap was inderdaad een succes bij mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef tdrone het volgende:
iets met pittige saus is ook altijd leuk!
Zo goed als onbetaalbaar voor het merendeel van de studenten. Tenzij je illegale inkomsten hebt. Of het handje ophoudt bij papa en mama.quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdens mijn studententijd woonde ik op een appartement, mijn keuken was groter dan de meeste studentenkamers, mijn badkamer met ligbad ook, de hal was van formaat studentenkamertje, dan had ik nog een woonkamer, een studeerkamer en een slaapkamer.
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Schaamharen van anderen op de wc bril, voetschimmels oplopen in de badkamer, het gekreun moeten horen van medebewoners die eindelijk ontmaagd worden.
so fuck'n truequote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.
En wat kan mij dat schelen ?quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wie gaat dat verschonen ?
Ja, het is toch je eigen keuze wat je wil. Ik zou juist niet in zo'n varkensstal willen wonen en iets voor mezelf huren. Dan maak ik veel beter gebruik van m'n tijd.quote:Op maandag 27 december 2010 22:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pff.. je bent/was toch geen smetvrezend autistisch mietje? Beetje student maakt wat van zijn studententijd. Appartementje, pandje, huisje komt wel als je aan de arbeid gaat of een eigen bedrijf opzet. Tijd die je daarvoor hebt moet je goed gebruiken.
Leuk zeg. Dat hij verkeerd op z'n hoofd terecht kan komen maakt dan weer niks uit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Toen ik nog een keer in een studentenhuis woonde hebben we een x met z`n allen 1 jongen uit het raam van de 1e verdieping gegooidhij was zo dronken dat ie daar een hele nacht is blijven liggen, volgende dag wakker geworden en hem nooit weer gezien
sprak hem toch nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |