En elk jaar is het weer te gek. Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer vrouw plus twee kinderen en mijn moeder. Hun oma.
Wij doen altijd veel te gek, kopen ons kapot voor elkaar.
We zeggen altijd volgend jaar doen we niet meer zo gek
Dat is het ook, die gezichtjes. Daarom vind ik het ook echt een kinderfeest, in de zin van met kinderen die geloven. Twan gelooft niet meer en Lennon beseft het nog niet echt, daarom vind ik het dit jar minder leuk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer loopt de kamer in. Ik zag net Sinterklaas in een auto voorbij komen. De auto Piet achter het stuur. Het zal toch niet. En voor we het wisten was ze al op de zolder. Hevig teleurgesteld er stonden geen pakjes. Stonden ze in de schuur. Springend en juichend kwam ze de kamer in gerend.
Onbetaalbaar Diaan.
Dat ze nog eens verstandig worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nog hoop:
VVD wil uitstel btw-verhoging cultuur
Grote familie. Morgen gaan broer en schoonzus naar Drenthe. Wonen de ouders van schoonzus. Daar komen ook 18 mensen Sinterklaas vierem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
In welk land is Sinterklaas jarig op 3 december?
Nee, de enige die ik ken. Of oh nee, er is ook nog een telg uit de familie Rosenberg bij maar dan vind ik Raffaela toch leukerquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de favoriet van Scrut is nu op tv..
Bezuinigingen op het Muziekcentrum van de omroep worden ook nog eens nader bekeken. Schreeuwen helpt kennelijk toch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Er is nog hoop:
VVD wil uitstel btw-verhoging cultuur
Heftigquote:
Nee, maar ik had gisteren al één van die filmpjes bekeken en het zit nog steeds in m'n hoofdquote:Op zondag 5 december 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij kende het nummer?? Ik niet... maar het is wel hartstikke leuk.
quote:Op zondag 5 december 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar ik had gisteren al één van die filmpjes bekeken en het zit nog steeds in m'n hoofd
quote:Op zondag 5 december 2010 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Lennon danst op The Stones en The Who? Als Yoko dat hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |