Klopt... ik zou ook niet eens weten waarmee ik beroemd zou willen/kunnen worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat je dat helemaal niet wil.
Ik krijg het gewoon m'n strot niet uit. "Mag ik één berenhap?"quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom niet?? Lekker berenhap!!maar zonder pindasaus
Beroemd zijn lijkt me verschrikkelijk. Als het dan echt niet anders kan kun je er maar beter voor zorgen dat je er steenrijk van wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... ik zou ook niet eens weten waarmee ik beroemd zou willen/kunnen worden.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon m'n strot niet uit. "Mag ik één berenhap?"
Ik weet eigenlijk niet of steenrijk ook wel zo leuk is.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beroemd zijn lijkt me verschrikkelijk. Als het dan echt niet anders kan kun je er maar beter voor zorgen dat je er steenrijk van wordt.
Ik hou er (gelukkig) ook niet van. Ik hou over het algemeen niet zo van vet eten, mayonaise of dingen als slagroom, gebak en zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo moeilijk is dat toch niet? Anders bestel je er twee... dat klinkt toch anders.
Daarom zijn we dus maar niet steenrijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of steenrijk ook wel zo leuk is.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Anders bestel je er twee... dat klinkt toch anders.
Lijkt mij wel leuk, mits je onbekend bent.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik hou wel van patatjes hoor.. kipcorn, berenhap, kaassouflé.. mjammie. Slagroom vind ik ook wel lekker, gebak zeer selectief.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou er (gelukkig) ook niet van. Ik hou over het algemeen niet zo van vet eten, mayonaise of dingen als slagroom, gebak en zo.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom zijn we dus maar niet steenrijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Je wordt er niet gelukkiger van maar als je beroemd bent raak je onherroepelijk veel vrijheid kwijt, een beetje afhankelijk van wat jouw 'publiek' is. Die vrijheid krijg je niet meer terug, laat daar dan ook maar wat tegenover staan.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:
Rijk is wel prima.. maar steenrijk??quote:Lijkt mij wel leuk, mits je onbekend bent.
Ja, daar heb je wel een punt inderdaad....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wordt er niet gelukkiger van maar als je beroemd bent raak je onherroepelijk veel vrijheid kwijt, een beetje afhankelijk van wat jouw 'publiek' is. Die vrijheid krijg je niet meer terug, laat daar dan ook maar wat tegenover staan.
Meer om uit te delen toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
Rijk is wel prima.. maar steenrijk??
Stel je maar eens voor dat Matthijs van Nieuwkerk uit eten wil. Als hij naar de Mac gaat krijgt hij geen seconde rust, er komt geheid wel iemand naar hem toe om hem even te vertellen dat hij een dikbetaalde prutser van onze belastingcenten is. In een duur restaurant zal hij ook continu bekeken worden maar zullen de overige gasten hem niet zo gauw lastig vallen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt inderdaad....
Vreselijk eigenlijk hè? Al is het denk ik Nederland minder erg als in Engeland/Amerika...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stel je maar eens voor dat Matthijs van Nieuwkerk uit eten wil. Als hij naar de Mac gaat krijgt hij geen seconde rust, er komt geheid wel iemand naar hem toe om hem even te vertellen dat hij een dikbetaalde prutser van onze belastingcenten is. In een duur restaurant zal hij ook continu bekeken worden maar zullen de overige gasten hem niet zo gauw lastig vallen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ja, gek is dat eigenlijk, terwijl het toch een ei blijft.
Ik doe 1 gebakken eitje met ham en kaas en 1 gekookt eitje.
Dat komt wel goed, hoor. Bedankt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen hè?? Volgens mij is het sowieso allemaal best pittig en kost het veel energie. Ik vind het ook superknap van je!
Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef peaceman het volgende:
Muziekliefhebbers, groots nieuws:
http://www.rollingstone.com/music/news/68404/238413
Dan is het toch nog groots nieuws... Ze treden in augustus op in Noorwegen, dus hopelijk haalt Lowlands ze ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).
Dat was mijn reactie ook...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, hoor. Bedankt.![]()
[..]
Ik wist niet dat ze 2 jaar geleden weer bijelkaar waren gekomen (en ik denk ook niet dat ik wist dat ze daarvoor uit elkaar waren gegaan).
Al HAD ik wel een chocoladeletter gekregen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Je hebt heel veel gekregen zeg. Wij doen alleen cadeautjes voor de kinderen... voro de volwassenen hebben we Kerst.
En die heb ik opgegeten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al HAD ik wel een chocoladeletter gekregen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |