Pattas??quote:
Sneakers, sportschoenen. Zo praten de kinderen hier.quote:
Ow okay... Lennon had zn sneakers niet aan, zn laarsjes. geen moonboots..quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sneakers, sportschoenen. Zo praten de kinderen hier.
In 2022 moet jullie andere zoon naar Qatar. Kan hij een beetje tegen warmte?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... Lennon had zn sneakers niet aan, zn laarsjes. geen moonboots..
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 2022 moet jullie andere zoon naar Qatar. Kan hij een beetje tegen warmte?
En het is een alcoholvrij WK, dus zijn jonge leeftijd hoeft dan ook geen problemen te geven.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wishfull thinking. Maar ik denk dat het geen probleem is die warmte.
Hij is dan al 20!!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is een alcoholvrij WK, dus zijn jonge leeftijd hoeft dan ook geen problemen te geven.
Ja, op die leeftijd zuipen ze zich graag wezenloos als ze op reis gaan. Vandaar.quote:
Ja, da5 h efquote:Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op die leeftijd zuipen ze zich graag wezenloos als ze op reis gaan. Vandaar.
Mooi filmpje. Hij praat inderdaad wel en hij wijst ook dingen aan die hij noemt maar hij spreekt gewoon een andere taalquote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, da5 h ef
e
e
yiyst
Ja, dat is waar...
Hier nog een filmpje.x
s ererreerr
[ link | afbeelding ]
Peace is thuis.. we gaan eten!!![]()
![]()
Ik versta Kat, en Wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hier nog een filmpje.x
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik versta Kat, en Wat ga je doen?
Lennon wijst ook naar de ogen van de kat en zegt ooje, volgens mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je meer gehoord dan ik....
Ik zal nog eens goed luisteren.
Werkelijk? Jullie horen meer dan ik...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lennon wijst ook naar de ogen van de kat en zegt ooje, volgens mij.
Zit je om 5.14 vannacht klaar om de felicitaties in ontvangst te nemen?quote:
Wyccie en ik zijn babyfluisteraars.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Jullie horen meer dan ik...![]()
Dat zal het zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie en ik zijn babyfluisteraars.
Ik ga wel vroeg weg vanavondquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je om 5.14 vannacht klaar om de felicitaties in ontvangst te nemen?
Nee, toen Maxim er uitging was voor mij de lol eraf.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..
Kijken jullie ook Expeditie Robinson??
Werkelijk? Ik vond hem een beetje een zeur worden eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, toen Maxim er uitging was voor mij de lol eraf.
Het goeie aan hem is dat je nooit weet of dat echt is.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik vond hem een beetje een zeur worden eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop