Ik ga ook nog even in de bank liggen. Trustenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, groot gelijk.
Ik zie net op buienradar, dat het hier in Twente al -7,9 graden is. Het koudst van heel Nederland.
Ik ga zo dan ook maar mn warme bed in denk ik.
Nee joh... druk geweest... strijken, met Lennon tv kijken, naar bed brengen enz.quote:
Stoepje geveegd?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh... druk geweest... strijken, met Lennon tv kijken, naar bed brengen enz.
Nope. Kleren op de slaapkamer opgeruimd... zag door de kleren het bed bijna niet meer.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Vindt Lennon de sneeuw buiten leuk?
Ik vond het als kind geweldig. Kan me ook nog herinneren dat ik een soort gewatteerde snow-overall had toen ik 3 was. Nu vind ik sneeuw vooral onpraktisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen ideeik ben nog echt met hem buiten geweest. Ik haat sneeuw... dus zal niet zo snel naar buiten gaan. Hij heeft wel even voor het raam staan kijken.
ik vond het als kind niet leuk... dan dachten mn ouders leuk te doen door met mij en mn broertje op de slee naar het bos te gaan... zeurden wij alleen dat we het koud hadden en naar huis wilden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond het als kind geweldig. Kan me ook nog herinneren dat ik een soort gewatteerde snow-overall had toen ik 3 was. Nu vind ik sneeuw vooral onpraktisch.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vond het als kind niet leuk... dan dachten mn ouders leuk te doen door met mij en mn broertje op de slee naar het bos te gaan... zeurden wij alleen dat we het koud hadden en naar huis wilden.Dat is nog onveranderd dus.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar met opzet wat dikker geworden voor de winter en volgens mij heeft dat nog gewerkt ook. Voorheen maakte ik gewoon spastische bewegingen van de kou, ik lijk er dit jaar wat minder last van te hebben.
Heerlijk hoe hij eet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Lekker kliederen
Hij heeft nog steeds een mooie wilde bos haar, hoor
Nog niet echt geweldig, komt genoeg geklets uit, alleen niet verstaanbaar. Hij heeft wel een aantal woordjes gezegd, maar herhaalt ze niet elke dag...quote:
Moah, komt vast wel goed als hij gaat inzien dat het toch wel handig is om te kunnen zeggen wat je wil.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet echt geweldig, komt genoeg geklets uit, alleen niet verstaanbaar. Hij heeft wel een aantal woordjes gezegd, maar herhaalt ze niet elke dag...
hij zegt wel heel veel en vaak opa en papa... klinkt erg lief.. en hopla.
Ja, hij ontwikkelt zich op andere gebieden, hij heeft een hele goede fijne motoriek. Hij is ook nog bezig met tanden te krijgen... ik denk dat zodra hij die allemaal heeft, hij meer zal gaan praten. Hoop ik tenminste. Net een leuk filmpje gemaakt, post ik later.. nu eerst naar de winkel!!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, komt vast wel goed als hij gaat inzien dat het toch wel handig is om te kunnen zeggen wat je wil.
"M'n pattas worden nat!"quote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug... nu snel eten maken.
Lennon vond de sneeuw wel leuk geloof ik.Alleen niet op zn schoenen...
Pattas??quote:
Ow okay... Lennon had zn sneakers niet aan, zn laarsjes. geen moonboots..quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sneakers, sportschoenen. Zo praten de kinderen hier.
In 2022 moet jullie andere zoon naar Qatar. Kan hij een beetje tegen warmte?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... Lennon had zn sneakers niet aan, zn laarsjes. geen moonboots..
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In 2022 moet jullie andere zoon naar Qatar. Kan hij een beetje tegen warmte?
En het is een alcoholvrij WK, dus zijn jonge leeftijd hoeft dan ook geen problemen te geven.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wishfull thinking. Maar ik denk dat het geen probleem is die warmte.
Hij is dan al 20!!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is een alcoholvrij WK, dus zijn jonge leeftijd hoeft dan ook geen problemen te geven.
Ja, da5 h efquote:Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, op die leeftijd zuipen ze zich graag wezenloos als ze op reis gaan. Vandaar.
Mooi filmpje. Hij praat inderdaad wel en hij wijst ook dingen aan die hij noemt maar hij spreekt gewoon een andere taalquote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, da5 h ef
e
e
yiyst
Ja, dat is waar...
Hier nog een filmpje.x
s ererreerr
[ link | afbeelding ]
Peace is thuis.. we gaan eten!!![]()
![]()
Ik versta Kat, en Wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hier nog een filmpje.x
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik versta Kat, en Wat ga je doen?
Lennon wijst ook naar de ogen van de kat en zegt ooje, volgens mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je meer gehoord dan ik....
Ik zal nog eens goed luisteren.
Werkelijk? Jullie horen meer dan ik...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lennon wijst ook naar de ogen van de kat en zegt ooje, volgens mij.
Wyccie en ik zijn babyfluisteraars.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Jullie horen meer dan ik...![]()
Dat zal het zijn..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie en ik zijn babyfluisteraars.
Ik ga wel vroeg weg vanavondquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je om 5.14 vannacht klaar om de felicitaties in ontvangst te nemen?
Nee, toen Maxim er uitging was voor mij de lol eraf.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn..
Kijken jullie ook Expeditie Robinson??
Werkelijk? Ik vond hem een beetje een zeur worden eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, toen Maxim er uitging was voor mij de lol eraf.
Het goeie aan hem is dat je nooit weet of dat echt is.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik vond hem een beetje een zeur worden eigenlijk.
Dat zou idd goed kunnen!!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het goeie aan hem is dat je nooit weet of dat echt is.
Ik kan niet zo goed tegen dat opgeklopte enthousiasme en dikdoenerij. Dus ook dat kijk nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef wyccie het volgende:
Ik kijk geen ER, wel Voice of Holland.
Nee, da's ook niet weer waar hoewel ik gisteravond wel weer een hele mooie heb gezien. Maar ik kijk ook veel naar Comedy Central, bijvoorbeeld.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
@wyccie dat kijk ik ook, maar dat komt pas morgenavond.![]()
al vind ik de liveshows wat tegenvallen/langdradig
Het grote verschil is dan ook dat veel van deze kandidaten rechtstreeks door de platenbazen worden geplugd.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:20 schreef wyccie het volgende:
Het grote verschil met Popstars is dat de mensen bij VoH écht een geweldige stem hebben en ontzettend goed zingen.
Hap..quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, da's ook niet weer waar hoewel ik gisteravond wel weer een hele mooie heb gezien. Maar ik kijk ook veel naar Comedy Central, bijvoorbeeld.
Ik ben helemaal niet benieuwd naar de uitslag. Ik geniet gewoon van de optredens. Heerlijk, zo'n Sheri-Ann, Esther of Sarina die lekker uithalen. En Ben...ja, die doet het ook goed, net zoals zijn broer dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
TVOH duurt me eigenlijk ook te lang.. eind januari is pas de finale. En ook zo'n avond met een half uur TV kantineertussen... niet leuk.
Je bent volgens mij niet de enige die zo denkt. De kijkcijfers zijn wel eens beter geweest.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
TVOH duurt me eigenlijk ook te lang.. eind januari is pas de finale. En ook zo'n avond met een half uur TV kantineertussen... niet leuk.
Met het geluid uit is het optreden van Rafaella ook best te doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet benieuwd naar de uitslag. Ik geniet gewoon van de optredens. Heerlijk, zo'n Sheri-Ann, Esther of Sarina die lekker uithalen. En Ben...ja, die doet het ook goed, net zoals zijn broer dus.
Sarina vond ik niet wat, ik vond haar op de één of andere manier irritant. Ik vind Lenny erg leuk/goed, maar die moet niet winnen. Die moet gewoon lekker reggae gaan/blijven spelen. Sheri-Ann is een geweldige griet om naar te kijken en te luisteren.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet benieuwd naar de uitslag. Ik geniet gewoon van de optredens. Heerlijk, zo'n Sheri-Ann, Esther of Sarina die lekker uithalen. En Ben...ja, die doet het ook goed, net zoals zijn broer dus.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met het geluid uit is het optreden van Rafaella ook best te doen.
Ik vind haar ook niet leuk om te zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een mooie meid maar voer voor psychologen.
Leuke vraag? Ik doe die vragen eigenlijk nooit. Ik vind het zo stom... je kunt ook de antwoorden niet lezen. Moet je punten kopen/verdienen oid.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens laatst een vraag over jou moeten beantwoorden bij Streetrep op Hyves, Diaan.
Ze is nogal labiel naar het schijnt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef wyccie het volgende:
Och, ik vind dat Rafaella wel kan zingen, maar het is lang niet zo spannend als de rest.
Ik ga zo nog even een blokje om. Moet ik een kroket voor je meenemen?quote:Heb zo'n honger, maar al het snackbare spul is al op.
Of ik dacht dat je beroemd zou worden.quote:
Je verdient punten door antwoorden over anderen te geven. Ik kon twee antwoorden openen. Ik was benieuwd wie over mij gezegd had dat ik beroemd zou worden. Ook is er iemand die denkt dat ik tot een miljard kan tellen, die heb ik nog niet geopend.quote:Ik doe die vragen eigenlijk nooit. Ik vind het zo stom... je kunt ook de antwoorden niet lezen. Moet je punten kopen/verdienen oid.
Liever een frikandel speciaal, of beter nog: een berenhap. Maar ik heb het gevoel dta ik dan nog niet genoeg heb. Heb zin in een bord stamppot met worst.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga zo nog even een blokje om. Moet ik een kroket voor je meenemen?
Dat is niet moeilijk, je moet wel een lange adem hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook is er iemand die denkt dat ik tot een miljard kan tellen, die heb ik nog niet geopend.
En wat heb je geantwoord??quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of ik dacht dat je beroemd zou worden.
quote:[..]
Je verdient punten door antwoorden over anderen te geven. Ik kon twee antwoorden openen. Ik was benieuwd wie over mij gezegd had dat ik beroemd zou worden. Ook is er iemand die denkt dat ik tot een miljard kan tellen, die heb ik nog niet geopend.
Een berenhap durf ik niet te bestellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Liever een frikandel speciaal, of beter nog: een berenhap. Maar ik heb het gevoel dta ik dan nog niet genoeg heb. Heb zin in een bord stamppot met worst.![]()
Ik denk ook wel dat ik dat kan.quote:[..]
Dat is niet moeilijk, je moet wel een lange adem hebben.
Waarom niet?? Lekker berenhap!!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een berenhap durf ik niet te bestellen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |