quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij hangt nog steeds de moderator uit maar nu zonder rechten.
Ik ben het trouwens wel eens met Diaan, dat DM-systeem heeft ook z'n goede kanten.
Is echt gebeurd he ?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas je op dat je niet aan de leuning van de brug vastvriest, tong?
Er zijn altijd mensen, meestal kinderen, die het proberen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is echt gebeurd he ?
Iemand met zijn tong
En dan komt de brandweer...waar ieder kind lid van wil zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen, meestal kinderen, die het proberen.
Klopt! Zij is niet uit de Cosbyshow.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt! Zij is niet uit de Cosbyshow.
Ja, goed gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef TimKuik het volgende:
Das toch de zangeres van Army of Lovers?
Ah ja, ouderdom komt met gebreken. En ik denk dat je oma allang blij is dat het niet van uitzaaiingen komt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn oma heeft wat last van haar been, ze dacht van de chemo, maar volgens de oncoloog kan dat niet. Nu is haar heup wel aan het slijten, dus denken ze dat het daarvan komt.
Precies... hoort ook een beetje bij de leeftijd.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ja, ouderdom komt met gebreken. En ik denk dat je oma allang blij is dat het niet van uitzaaiingen komt.
Ik heb nog steeds nachtmerries van zequote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Army of Lovers... ik zou echt niet weten hoe de bandleden eruit zien...
Ow ja, die clip. Die was alweer uit mn hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries van ze
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Army Of Lovers - Crucified (Official Video)
Het is ook meer een clip voor mannen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, die clip. Die was alweer uit mn hoofd.
Okay.. ik heb hem niet meer afgekeken..quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook meer een clip voor mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop