Die slapen. Het is hier een keurig nette buurtquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Even naar buiten-, bij de buren naar binnenkijken
Jajaja, whatever.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
We postten precies in dezelfde seconde. Mijn reactie werd waarschijnlijk eerder geplaatst omdat ik eerder in het alfabet zit.
Ik heb altijd al wel gedacht dat jij een undercover-moderator was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat komt omdat ik modrechten heb.
Hij hangt nog steeds de moderator uit maar nu zonder rechten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja. Waar is ie als je 'm nodig hebt?
Hij spamt in elk geval het halve taalfoutentopic vol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij hangt nog steeds de moderator uit maar nu zonder rechten.
Zo af en toequote:Ik ben het trouwens wel eens met Diaan, dat DM-systeem heeft ook z'n goede kanten.
En dan zijn er weer andere mensen die andere reeksen volspammen met kritiek op dat topicquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij spamt in elk geval het halve taalfoutentopic vol.
Ja, lekker boeiendquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan zijn er weer andere mensen die andere reeksen volspammen met kritiek op dat topic
Sommige mensen moeten gewoon even iets anders gaan doen als ze zich zo druk zitten te maken. Voor mij werkt dat wel.quote:
Sommige mensen moeten beseffen dat ze niet kunnen dicteren waar een ander al dan niet post.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon even iets anders gaan doen als ze zich zo druk zitten te maken. Voor mij werkt dat wel.
Gezien mijn ondertitel kan ik het daar niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten beseffen dat ze niet kunnen dicteren waar een ander al dan niet post.
Wist jij overigens dat Mojo een aparte Zappa-editie uitbrengt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Gezien mijn ondertitel kan ik het daar niet mee eens zijn.
Voor z'n 70e verjaardag? Oeh! Halen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wist jij overigens dat Mojo een aparte Zappa-editie uitbrengt?
Thanks. Ik was al op zoek. Zou pyl hier nog wel eens meelezen?quote:
Dat is een fijne starterquote:Frank Zappa said that rock journalism "is people who can't write, doing interviews with people who can't think, in order to prepare articles for people who can't read..."
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij hangt nog steeds de moderator uit maar nu zonder rechten.
Ik ben het trouwens wel eens met Diaan, dat DM-systeem heeft ook z'n goede kanten.
Is echt gebeurd he ?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas je op dat je niet aan de leuning van de brug vastvriest, tong?
Er zijn altijd mensen, meestal kinderen, die het proberen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is echt gebeurd he ?
Iemand met zijn tong
En dan komt de brandweer...waar ieder kind lid van wil zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen, meestal kinderen, die het proberen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt! Zij is niet uit de Cosbyshow.
Ja, goed gezienquote:Op woensdag 1 december 2010 20:20 schreef TimKuik het volgende:
Das toch de zangeres van Army of Lovers?
Ah ja, ouderdom komt met gebreken. En ik denk dat je oma allang blij is dat het niet van uitzaaiingen komt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn oma heeft wat last van haar been, ze dacht van de chemo, maar volgens de oncoloog kan dat niet. Nu is haar heup wel aan het slijten, dus denken ze dat het daarvan komt.
Precies... hoort ook een beetje bij de leeftijd.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ja, ouderdom komt met gebreken. En ik denk dat je oma allang blij is dat het niet van uitzaaiingen komt.
Ik heb nog steeds nachtmerries van zequote:Op woensdag 1 december 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Army of Lovers... ik zou echt niet weten hoe de bandleden eruit zien...
Ow ja, die clip. Die was alweer uit mn hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nachtmerries van ze![]()
Het is ook meer een clip voor mannen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, die clip. Die was alweer uit mn hoofd.
Okay.. ik heb hem niet meer afgekeken..quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook meer een clip voor mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |