abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89374145
Een tvptje :D
  woensdag 1 december 2010 @ 09:23:18 #27
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89374211
Het CBR heeft nu een site waar ze drie x per dag updaten hoeveel examens er in elke plaats zijn afgelast.

Gister was het voor mijn examenplaats 9 van de 33 examens. Ik gok zo dat dat vooral in de ochtend was.

Net nieuwe update en nog geen examens afgezegd. Maar ja, het is pas 9 uur ;)

Hopelijk om 12 uur of zo weer een nieuwe lijst en zijn er ook dan nog geen afgelastingen.

Wel irritant dit, ik maak me alleen maar druk of het uberhaupt doorgaat. Dat ik dan ook nog examen moet gaan doen ben ik totaal niet mee bezig. Asl het dus doorgaat zullen de zenuwen dan wel in één klap hard aankomen....
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:34:33 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89376082
Ook ik lees weer even mee. Was gisteren, 30 november, alweer een jaar geleden dat ik begon met lessen. Toen lag er nog geen sneeuw. Een week later belde mn instructeur af omdat er sneeuw/ijs lag :) Conclusie: Het is dit jaar eerder gaan sneeuwen ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89376708
Ik zal er toch ook eens aan moeten geloven... Ben momenteel op zoek naar een goede rijschool omgeving Den Bosch, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_89377921
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:23 schreef samsuus het volgende:
Het CBR heeft nu een site waar ze drie x per dag updaten hoeveel examens er in elke plaats zijn afgelast.

heb je een linkje?
pi_89378124
Nog geen telefoon gehad van de rijschool over het doorgaan m'n TTT van vanmiddag.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:44:59 #32
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89378364
http://www.cbr.nl/uitstelexamens.pp

Het ziet er hier nog steeds goed uit. Dat wil zeggen; geen sneeuwval of regen. Begint nu wel wat donkerder te worden, vanmorgen scheen steeds de zon. Ook zie ik de bomen een stuk meer bewegen ;) Ik zit lekker binnen dus geen idee hoe koud het buiten is en of de wegen heel glad zijn.

Voorlopig blijft het afwachten, durf er niks over te zeggen.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_89378635
ik hoop t echt voor je dat het doorgaat samsuus!!!
en vannelle!: long time no see!, how come?!..nog leuke verhaaltjes voor ons?
koekii!, ben je al een btje over de teleurstelling heen? en weet je al wanneer je weer kan ?
en gefeliciteerd geslaagden!
pi_89378701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef samsuus het volgende:
http://www.cbr.nl/uitstelexamens.pp

Het ziet er hier nog steeds goed uit. Dat wil zeggen; geen sneeuwval of regen. Begint nu wel wat donkerder te worden, vanmorgen scheen steeds de zon. Ook zie ik de bomen een stuk meer bewegen ;) Ik zit lekker binnen dus geen idee hoe koud het buiten is en of de wegen heel glad zijn.

Voorlopig blijft het afwachten, durf er niks over te zeggen.
Geen aflastingen in Weert zo te zien... maar ik pin me er niet op vast, eerst maar het telefoontje van de rijschool afwachten.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:55:35 #35
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89378832
Dat was dus vanmorgen om 9 uur. Dus ja er kan een hoop veranderd zijn. Hoop dat er zo een nieuwe update geplaatst wordt.

Koekkii; hoe is het nu? Nog aan 't balen? :( Weet je al een nieuwe datum?
  woensdag 1 december 2010 @ 12:07:13 #36
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89379327
Nieuwe update staat er!

Hier nog steeds geen afgelastingen. Spannend! Ziet ernaar uit dat ik 't écht moet doen straks..

Ik denk trouwens dat ze een TTT eerder afzeggen en een examen van iemand met vrijstelling miss sneller wel door laten gaan.

Vooral dingen als inparkeren, keeropdracht, een hellingproef is 'lastiger' als het zo glad is.

Maar miss denk ik dat wel helemaal verkeerd ;)
pi_89380372
hoe laat word je op gehaald samsuus? en hoeveelste x is dit voor je?
pi_89380384
TTT gaat niet door
  woensdag 1 december 2010 @ 12:47:31 #39
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_89381031
Zometeen weer mn eerste rijles na mn gezakte examen van vorige week.
28 december mag ik het nog een keer proberen :P Zou wel mooi zijn als ik het haaal voor volgend jaar.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  woensdag 1 december 2010 @ 12:52:56 #40
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89381222
Balen karton!! Hopelijk hoef je niet lang te wachten voor een 2e poging.

Ik moet om 2 uur rijden (op hoop van zegen) dit is mijn tweede keer. Eerste keer reed ik te snel dus hoop maar dak nu mn gas onder controle heb nu de omstandigheden al extra rot zijn ;)
pi_89381612
Succes allemaal!
Volgende week woensdag ga ik kennismaken met - hopelijk- mijn toekomstige rij-instructrice :)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_89383121
* Blistering doet zich ook maar weer melden

Zo m'n laatste 2 uur rijles. A.s. Dinsdag examen. Spannend! Hopelijk gaat het door, maar lijkt me wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89384746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:52 schreef samsuus het volgende:
Balen karton!! Hopelijk hoef je niet lang te wachten voor een 2e poging.

Ik moet om 2 uur rijden (op hoop van zegen) dit is mijn tweede keer. Eerste keer reed ik te snel dus hoop maar dak nu mn gas onder controle heb nu de omstandigheden al extra rot zijn ;)
Waarschijnlijk heb ik volgende week m'n TTT, krijg ik morgen nog telefoon over van m'n rijschool.
pi_89386686
Lijkt mij echt klote als je examen wordt uitgesteld.. moet je weer een andere datum prikken EN dan is het nog niet eens zeker of het doorgaat. (zeker met dit weer) :{
  woensdag 1 december 2010 @ 15:10:12 #45
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89387002
Geslaagd!!!

Wel wat foutjes (ze zei rechts, ik pakte de verkeerde baan dus ging maar rechtdoor ;), op één stuk vergat ik bij het inhalen van verschillende groepjes fietsers even in mn binnenspiegel te kijken)

Maar ze maakte zelf ook een fout; stapte boven op de rem terwijl ik voorrang had. Ze schrok er zelf van, 10 excuses gemaakt haha.
pi_89387785
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef samsuus het volgende:
Geslaagd!!!

Wel wat foutjes (ze zei rechts, ik pakte de verkeerde baan dus ging maar rechtdoor ;), op één stuk vergat ik bij het inhalen van verschillende groepjes fietsers even in mn binnenspiegel te kijken)

Maar ze maakte zelf ook een fout; stapte boven op de rem terwijl ik voorrang had. Ze schrok er zelf van, 10 excuses gemaakt haha.
Gefeliciteerd! ^O^
  woensdag 1 december 2010 @ 15:34:31 #47
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89388042
Thanks! :)
pi_89389245
Gefeliciteerd!!
pi_89389369
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef samsuus het volgende:
Geslaagd!!!

Feli Suus! *O* *O* *O*

Ik ben net weer terug van 2 uur les. Moest (zogenaamd) 2 examenroutes rijden. Stormvloed aan kritiek alweer naderhand, ''dit ging niet goed, dat ging niet goed''. Bij het invoegen kwamen er 2 vrachtwagens naast me rijden waarvan de voorste iets harder reed dan ik bij het invoegen. Dus ik hield iets in en ging achter 'm rijden. Ik had dus gas moeten pakken van hem en er voor langs moeten gaan om het mezelf makkelijk te maken + overzicht te creëren.

En nog wat dingen zoals niet snel genoeg kijken etc. Anyway, nu Maandag nog een extra les, dan Dinsdag voor het examen nog 1 en dan ben ik aan de beurt.

Maar voel me nu alweer aardig klote omdat ik het zelf best aardig vond gaan, in de zin van kleine foutjes maar niets heel ergs. Maar m'n instructeur zei dat er weinig goed ging..

En ik heb het ook klaargespeeld 3x de handrem niet goed naar beneden te doen :D. Da's echt m'n handelsmerk geworden, iedere week lukt het me. Doe ik 'm net niet ver genoeg omlaag waardoor het lampje blijft branden, maar je merk er verder niets van. Hij heeft me goed kunnen uitlachen iig..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89390718
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef Blistering het volgende:

[..]

Feli Suus! *O* *O* *O*

Ik ben net weer terug van 2 uur les. Moest (zogenaamd) 2 examenroutes rijden. Stormvloed aan kritiek alweer naderhand, ''dit ging niet goed, dat ging niet goed''. Bij het invoegen kwamen er 2 vrachtwagens naast me rijden waarvan de voorste iets harder reed dan ik bij het invoegen. Dus ik hield iets in en ging achter 'm rijden. Ik had dus gas moeten pakken van hem en er voor langs moeten gaan om het mezelf makkelijk te maken + overzicht te creëren.

En nog wat dingen zoals niet snel genoeg kijken etc. Anyway, nu Maandag nog een extra les, dan Dinsdag voor het examen nog 1 en dan ben ik aan de beurt.

Maar voel me nu alweer aardig klote omdat ik het zelf best aardig vond gaan, in de zin van kleine foutjes maar niets heel ergs. Maar m'n instructeur zei dat er weinig goed ging..

En ik heb het ook klaargespeeld 3x de handrem niet goed naar beneden te doen :D. Da's echt m'n handelsmerk geworden, iedere week lukt het me. Doe ik 'm net niet ver genoeg omlaag waardoor het lampje blijft branden, maar je merk er verder niets van. Hij heeft me goed kunnen uitlachen iig..
Die kritiek houdt je ook wat scherp voor volgende week. Beter dat je het nu te horen krijgt dan na je afrijden, zou zuur zijn.
Hopelijk zit het weer je afrijden niet in de weg volgende week.

@Samsuus: Gefeliciteerd! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')