Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel primaquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
echt als het wat wordt met die cam, ga ik er staan met stuk karton en doe de groetjes aan jullie
Sjesus ajb zegquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon hier de groeten doen, is heel prima
Nee Teun, "on cam" is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dat is van verleden jaar Remlofquote:
Nou vind je het ergquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Porca miseria, per favore, che cosa dici?
Nah, toe dan maar, op je blote voetjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij mij dan niet zien zwaaien, met in je achterhoofd, van kijk, zo is heks ook wel weer , heeft alles voor ons over, gaat door wind en sneeuw helemaaaaaaaaaaal naar koningsplein om ons de groeten te doenen om natuurlijk 2 witte voetjes te halen, gratis en voor niks
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.quote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom daar bijna iedere dag wel langs.
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans hequote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ga jij nu ook verplicht lopen zwaaien, en als ik zie dat je ons overslaat hang ik een spandoek neer.
*** Let op Schrutz*** die loopt stug door en ziet niet in dat sommige FOKKERS achter hun pc al dagen op hem zitten te wachten, en wat je ook zal krijgen, nodigt Annie je verplicht uit in Volendam dat je 40 keer de dijk op en neer moet huppelen. straffen zal ze je.
hahahaquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig jaar al bijna op m'n muil gegaan, gelukkig had niemand hier het gezien en/of gecapt.
(Vergat de quote, solly)quote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ikke niet, was een vertaaloefening
Hahahahaquote:
Een vrije vertaling van wat Soury zeiquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal Ruud??? snap niks van itliaans he
Trusten Heksjequote:Op maandag 29 november 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
maar mensen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |