quote:Op maandag 29 november 2010 22:09 schreef teknomist het volgende:
Ik mis Wall-E?
[me=teknomist] heeft gestemd op HAL9000.[/me]
Klaatu Berada Nikto!quote:
Nee, dat is de robot uit Short Circuitquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef welkominspace het volgende:
johnny 5 sws![]()
dat is toch die uit die film met robin williams?
dacht dat robin de tegenspeler van johnny 5 wasquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, dat is de robot uit Short Circuit
Robin Williams heeft een robot gespeeld in Bicentennial Man
quote:
J5 komt uit Short Circuit. Super film!quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef welkominspace het volgende:
johnny 5 sws![]()
dat is toch die uit die film met robin williams?
Tuurlijk is dat de movie versie, maar de versie uit de series is veel cooler.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef victorinox het volgende:
In de OP staat trouwens Marvin uit de t.v.-serie.
De juiste Marvin is uiteraard deze:
[ afbeelding ]
terminator = T-800 (en nog een paar andere series zoals bijvoorbeeld T-1000)quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
Robin mis ik ook
En the terminator is eigenlijk ook een robot toch?
t800 (terminator) staat erbij, hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
Robin mis ik ook
Meer een cyborgquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
Robin mis ik ook
Holy shitquote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
De winnaar:
[ afbeelding ]
Natuurlijk Pompy de Robodoll.
Die nerd-taal ken ik niet hoorquote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
terminator = T-800 (en nog een paar andere series zoals bijvoorbeeld T-1000)
7of9 is ook cyborg?quote:
Heb net de film 'The earth stood still' gezien uit de jaren 50 en Gort hoort er eigenlijk wel bij. Is een coole robotquote:
Die miste ik ook.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:45 schreef redrum76 het volgende:
Ik begrijp er geen donder van waarom Maximilian
Er niet bij staat deze is toch wel een van de gruwelijke evil robots ooit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de Film The Blackhole
Helemaal vergetenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop