jij vindt de hema gezellig?quote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Eva4Evah het volgende:
Haha ik heb al een opvolger voor mijn kamer. En op de Uithof wil je toch niet wonen, so no loss
(Overigens hoorde ik dat er in januari een Hema wordt geopend, gaan ze het eindelijk gezellig maken, ga ik weg!)
Leuker dan wat ze nu op de Uithof hebben. Een kleine spar en daar houdt het winkel gedeelte wel mee opquote:
Je vergeet de Broesequote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Leuker dan wat ze nu op de Uithof hebben. Een kleine spar en daar houdt het winkel gedeelte wel mee op
Jaquote:
Dat is sowieso iets wat moet. Ik heb in Londen op een campus gewoond en daar was gewoon alles: winkels, sportvelden, kroegen en dergelijke. Daar bleven de studenten ook gewoon in het weekend (ze hebben in Engeland dan ook geen OV-kaart). Het was altijd heel gezellig, ook in het weekend. Heel anders dan hier.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
JaIk heb er zelf nog gewerkt, leuke winkel hoor! Maar het gaat er niet zozeer om of de Hema wel of niet gezellig is, maar dat de Uithof levendiger wordt.
Ik heb er ooit eens een boek gekocht. Toen ik mijn scriptie aan het schrijven was in de bieb, ging ik er wel eens heen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij vindt de Broese op de Uithof gezellig?
De Uithof is dan ook niet echt een campus, de campus van de Universiteit Twente is dat veel meer, daar is dan ook veel meer te vinden en leeft het de hele week ook veel meer.quote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is sowieso iets wat moet. Ik heb in Londen op een campus gewoond en daar was gewoon alles: winkels, sportvelden, kroegen en dergelijke. Daar bleven de studenten ook gewoon in het weekend (ze hebben in Engeland dan ook geen OV-kaart). Het was altijd heel gezellig, ook in het weekend. Heel anders dan hier.
Ben nooit op de campus van de UT geweest, maar ik geloof het graag. Tja, de Uithof staat wat dat betreft nog in z'n kinderschoenen. Ik geloof er wel in dat het levendiger kan worden met meer winkels en de aanleg van een tramlijn enzo, maar daar gaan jaren overheen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
De Uithof is dan ook niet echt een campus, de campus van de Universiteit Twente is dat veel meer, daar is dan ook veel meer te vinden en leeft het de hele week ook veel meer.
Als je student aan de uni bent kan je via de FBU goedkoop huren. Anders is Budget een van de goedkoopste. Wat handig is hangt vooral af van hoe lang je het busje nodig hebt en hoeveel kilometers je ermee gaat rijden. Maar heb niet paraat welk van de twee in welk geval ook alweer handig was..quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef DrParanoid het volgende:
Iemand enig idee waar je een goedkope verhuisbus kan huren voor een dagje?
en budget is dicht op de 27equote:Op maandag 20 december 2010 21:30 schreef DrParanoid het volgende:
geen student hiermoet van utrecht > houten > ander plekje in de provincie > hilversum
Niks mis met de Uithof an sich hoor, als je in een leuk huis woontquote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Eva4Evah het volgende:
Haha ik heb al een opvolger voor mijn kamer. En op de Uithof wil je toch niet wonen, so no loss
(Overigens hoorde ik dat er in januari een Hema wordt geopend, gaan ze het eindelijk gezellig maken, ga ik weg!)
De oostkant komt perfect uit, maar met die bochten aan de westkant wordt het wel verdomd irritant.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Q. het volgende:
De aanlanding van de Rabobrug aan de westkant wordt ook kut:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |