Ik stond ook tussen die chaos, enige treinen die naar het westen reden gingen van perron 9 en 8. Politie hield alle mensen tegen bij de roltrappen om chaos te voorkomen (quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:35 schreef The6thgate het volgende:
Gezellig met z'n allen op Utrecht CS
http://twitpic.com/3gsooa
Het zal ook eens niet.quote:Utrecht Centraal onbereikbaar
Door winterse omstandigheden en een combinatie van materieel- en infrastoringen zijn we op dit moment ruimte aan het maken op Utrecht Centraal.
Er is momenteel geen treinverkeer mogelijk van en naar Utrecht Centraal. Verwachting is dat dit tot 14:00 uur zal duren. ProRail en NS zijn druk bezig om dit op te lossen. In de rest van het land rijden er treinen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Q. het volgende:
Feest! Vandaag woon ik precies vijf jaar in Utrecht!
Vanochtend om 08.30u stonden er nog gigantisch veel gabbers op het station die niet thuis konden komen.quote:
Whehe, mooi om te zien.quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanochtend om 08.30u stonden er nog gigantisch veel gabbers op het station die niet thuis konden komen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dit is mijn eerste dag
waar woon je dan?quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dit is mijn eerste dag
Ja die was echt mooi ondergesneeuwd! Ben er expres nog langsgegaan vanacht met de hond uitlaten!quote:Op zondag 19 december 2010 13:12 schreef The6thgate het volgende:
Kwam vannacht nog over de kruising Amsterdamsestraatweg- Marnixlaan. Die heb ik echt nog nooit zo enorm ondergesneeuwd gezienSneeuw is mooi
Gefeliciteerd , taart?quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Q. het volgende:
Feest! Vandaag woon ik precies vijf jaar in Utrecht!
Waar ga je dan wonen? En waarom zou je zo vaak met de trein moeten?quote:Op zondag 19 december 2010 16:44 schreef Eva4Evah het volgende:
Binnenkort ben ik geen Utrechter meerper 1 januari zeg ik mijn kamer op. Ik blijf wel in Utrecht studeren maar met die treinellende vind ik het ergens wel jammer dat ik niet ergens anders ben gaan studeren, want ik moet erg vaak met de trein.
Maar ik blijf dit topic wel volgen, want ik ga nog minstens 2x in de week in Utrecht komen
Prachtig gezicht hequote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef speknek het volgende:
Was een nachtje in Antwerpen, teruggekomen in Utrecht is het echt bizar, de halve stad ligt plat door de sneeuw.
Bij Leiden in de buurt. En ik moet dus nog met de trein omdat ik wel in Utrecht blijf studeren. (Ga nu al vaak met de trein omdat mijn vrienden/ouders nogal verspreid over het land wonen, ook mijn studiebuddies wonen buiten Utrecht)quote:Op zondag 19 december 2010 17:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar ga je dan wonen? En waarom zou je zo vaak met de trein moeten?
Overvechtquote:
Misschien kun je in de kamer van Eva!quote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overvecht![]()
Het is tijdelijk, dus als iemand nog iets weet vanaf april of mei ofzo, laat het even weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |