De oostkant komt perfect uit, maar met die bochten aan de westkant wordt het wel verdomd irritant.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:54 schreef Q. het volgende:
De aanlanding van de Rabobrug aan de westkant wordt ook kut:
[ afbeelding ]
De winst wordt zo wel erg beperkt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Neelix het volgende:
[..]
De oostkant komt perfect uit, maar met die bochten aan de westkant wordt het wel verdomd irritant.
Dat zat ik ook te denken ja. Het levert dan echt alleen tijdswinst op als je bij de mariaplaats moet zijn of richting de dom, anders kan je net zo goed omfietsen.quote:
Balen? Gaat het al wat beter?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest en daar broodje beenham gegeten. Om bij terugkomst kotsend op de plee te zittenineens vreselijke buikpijn, ik had het niet meer... daarna m'n nest in gegaan, net wakker geworden. Voel me echt verlept
beeehhhh
Erg raar inderdaad...... dat moet toch wel anders kunnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Neelix het volgende:
[..]
De oostkant komt perfect uit, maar met die bochten aan de westkant wordt het wel verdomd irritant.
Goede argumenten.quote:Op zondag 26 december 2010 17:26 schreef Nogeentje het volgende:
Utrecht, ze kunnen niet eens een originele plaatsnaam verzinnen : ')
Ik woon in Haarlem veel beter!
quote:Op zondag 26 december 2010 17:26 schreef Nogeentje het volgende:
Dorpen die niet op het nachtnet zijn aangesloten neem ik niet echt serieus...quote:Op zondag 26 december 2010 17:26 schreef Nogeentje het volgende:
Nu nog een hoog hek om Haarlem en iedereen is weer blij.quote:Op maandag 27 december 2010 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dorpen die niet op het nachtnet zijn aangesloten neem ik niet echt serieus...
quote:De plaatsnaam Haarlem is waarschijnlijk een verbastering van Harloheim. Het in het Nederlands verouderde heim hangt samen met heem, dat "woonplaats" betekent. De naam als geheel betekent waarschijnlijk "woonplaats gelegen op een hoge zandgrond (haar) in het bos (lo)".
Ik heb het plan gelezen en als ik het goed begrijp kan je straks wel "rechtdoor" naar het maaiveld aan de westkant via een trappenhuis en een lift. Die lange helling naar de oude Jaarbeurs is voor fietsers en kinderwagens...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:09 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat is nog steeds van de Jaarbeurs hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 12:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
spuit elf
Ik bedoel dus het huidige Beatrixgebouw.
Gewoon alles plat gooien, en goedquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef Q. het volgende:
Die oude Jaarbeurs-gebouwen op het Vredenburg waren trouwens wel erg stoer. Jammer dat die gesloopt zijn!
[ afbeelding ]
Zo zonde, ook het stationsgebied..
Ik niet. Ik ga naar Sophies Ball, En ook hier voor ken ik nog 2 mensen die dringend een kaartje zoeken, dus mocht nog iemand zijn die hiervoor kaart(en) over heeft....quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Mirel het volgende:
Ik heb geen kaartje voor Kranck met oud en nieuw![]()
Welke lieve fokker wel?
Meh, ik heb de afgelopen dagen flink gekwakkeld (maag was nog flink van streek), gisteren de hele dag op bed gelegen en het hele feest gemist helaas. Nog even 's avonds de familie gedag komen zeggen, maar het ging echt voor geen meter. Had koorts en keelpijn en de hele mikmak, je kent het wel. Voel me vandaag alweer een stuk beter, maar krijg nog steeds geen hap door m'n keel. Vraag me af of dit nou het directe gevolg was van dat broodje, want ik voelde me daarvoor kiplekker, niks aan de hand. Slechte timing want morgen zouden we mijn kamer leeghalenquote:
Ze liggen allebei aan de zelfde kant van het spoor.quote:Op maandag 27 december 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nog steeds van de Jaarbeurs hoor.Het heeft gewoon een ander publiek dan de hallen aan de overkant van het spoor.
Ik bedoelde "Croeselaan". Met dit weer is het verschil minimaal: er rijden op allebei geen treinen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze liggen allebei aan de zelfde kant van het spoor.
Doe het niet: het is stom.quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Paul het volgende:
Ik wil ook over een tijdje in Utreg gaan wonen, woon dus nu in Zeist enzo
Dat lijkt me wel baas
Utrecht zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef Paul het volgende:
Ik wil ook over een tijdje in Utreg gaan wonen, woon dus nu in Zeist enzo
Dat lijkt me wel baas
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?quote:Op maandag 27 december 2010 15:26 schreef MoneyTalks het volgende:
Nog 1,5 week en dan verhuis ik weer terug naar Utrecht!
En waar woonde je daarvoor?quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?
In de Apolloflat staat genoeg leeg.quote:Op maandag 27 december 2010 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Utrecht zal nooit meer hetzelfde zijn.
Succes met vinden van woonruimte. Misschien is de Stadionflat iets voor je. Er staat veel te koop en je zit elke dag dicht bij FC Utrecht.
In Seoul (Zuid-Korea), en ik kom nu op de Cambridgelaan terechtquote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Waar heb je in de tussentijd gewoond? En waar kom je nu terecht?
Ook op de Cambridgelaan, ik keer weer terug in me oude kamerquote:
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarquote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
In de Apolloflat staat genoeg leeg.Moet je wel een flinke portemonnee meenemen maar dan kan je gratis de wedstrijden zijn.
Een vriend van me woont daar, nou ja, hij is nu min of meer geemigreerd, echt hele toffe dingen wel van binnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarWel prachtige appartementen die op Funda staan
Hmm, voor dat geld zou ik toch wel wat anders/groters willen kopen denk ik hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
What the fuck....die dingen zijn echt onbetaalbaarWel prachtige appartementen die op Funda staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |