Dubbel in stijl.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef speknek het volgende:
Kun je met een beetje mazzel nog een corpslid meenemen.
Dalijk mogen ze er uberhaupt niet eens meer in de buurt komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef speknek het volgende:
Kun je met een beetje mazzel nog een corpslid meenemen.
In een cirkel van 20 km? Daarvoor ik wil wel wat mensen van de Dom duwen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Dalijk mogen ze er uberhaupt niet eens meer in de buurt komen
Alleen Q. en Speknek zie je erover, valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef dreamzk het volgende:
Wat een haat tegen de corpsleden hierzo
beetje jammer inderdaad...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef dreamzk het volgende:
Wat een haat tegen de corpsleden hierzo
Ik meen het trouwens gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef speknek het volgende:
Ik zal beloven niemand te beoordelen op het kunnen herkennen van ironie.
Maar wel van sarcasme?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef speknek het volgende:
dat is goed, dan kun je jezelf direct vrijstellen voor het kunnen herkennen van sarcasmequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:25 schreef speknek het volgende:
Volgens reacties op RTV Utrecht zou het om ene Orson uit Nieuwegein gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
http://dnu.nu/artikel/3801-man-omgebracht-overvecht
Utrecht vertragingsstad!quote:Tramlijn naar De Uithof nu al vertraagd
UTRECHT - De tramlijn van Utrecht naar De Uithof is waarschijnlijk niet in 2015 klaar. Dat zegt Arjen Gerristen, portefeuillehouder Openbaar Vervoer van het BRU, het Bestuur Regio Utrecht. Het BRU gaat over de tram in de regio.
De gemeente Utrecht wil dat reizigers al in 2015 met de tram van het Centraal Station naar de Universiteit kunnen reizen, maar de BRU denkt dat dat niet haalbaar is. Wanneer de eerste trams wel over de lijn zullen rijden, wil Gerritsen niet zeggen.
Gerritsen zei verder dat de oude trams naar Nieuwegein een opknapbeurt krijgen. De Connexxion-kleuren worden vervangen door geel-grijs, de kleuren van het BRU. Ook het interieur krijgt een opfrisbeurt.
De trams zijn eigenlijk afgeschreven, maar ze moeten waarschijnlijk nog tien jaar mee. Daarom worden ze ook technisch gerenoveerd.
Bron: RTV Utrecht
quote:
quote:De trams zijn eigenlijk afgeschreven, maar ze moeten waarschijnlijk nog tien jaar mee. Daarom worden ze ook technisch gerenoveerd.
Dat is het probleem niet, het probleem is dat het nieuwe materiaal lagevloers gaat zijn en pas wordt besteld als de complete lijn naar de Uithof in aanleg is, je krijgt een boel korting als je er een boel tegelijk besteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:09 schreef Blik het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn, je schrijft die dingen toch af in een bepaalde tijd en maakt toch een potje voor de aankoop van nieuwe trams?? Basis bedrijfskunde lijkt me dat
En ze zijn nog jonger dan die groen/gele dingen ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Mirel het volgende:
Heel even las ik dat ze de *oude* oude trams weg gaan doen, die rood witte. Die zijn wel mooi
[ afbeelding ]
Serieus, ga je vanaf de Biltstraat naar CS om vervolgens naar de Uithof te gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:49 schreef dreamzk het volgende:
Lijn 11 vanaf de Biltstraat om 9u s'ochtendsProbeer daar maar eens in te komen, neem nu bus 8 richting CS om daar vandaan bus 12 of 11 te pakken naar Uithof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |