Op dit moment niet idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:21 schreef Paul het volgende:
Geen gevaar voor de volksgezondheid
Doorlopen dus allemaal
Kompt allemaal goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op dit moment niet idd.
Nieuws in de gaten houden dus.. zou nog kunnen ivm regen!
Wat zoek je precies en idd super leuk om hier te wonenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Bezig met woonruimte zoeken in Utrecht.
Helaas hoge prijzen, maar aan de andere kant krijg je er ook een hoop voor terug
Gezellige stad, gezellige FC en veel meer voorzieningen dan Lelystad momenteel
Kamer of appartementje. Ik vind het niet erg om douche en keuken te delen, maar liever niet zo'n echt studentenhuis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat zoek je precies en idd super leuk om hier te wonen
In laagbouw zit je veilig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:36 schreef Q. het volgende:
Chemische gifwolken op weg naar Utrecht!
Weg gaan allemaal dood!
Je hebt 800 euro te besteden en dan ga je op kamers? Is Utreg zo duurquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kamer of appartementje. Ik vind het niet erg om douche en keuken te delen, maar liever niet zo'n echt studentenhuis.
Ik ga daar dan full time werken als ik word aangenomen, dus het liefst deel ik met 1 persoon.
Ik heb ong 700 a 800 per maand aan huur (incl alles) te besteden
En het liefst in de buurt van CS omdat ik daar ga werken bij een Rail bedrijf
http://www.viziervastgoed.nl/huur.aspquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kamer of appartementje. Ik vind het niet erg om douche en keuken te delen, maar liever niet zo'n echt studentenhuis.
Ik ga daar dan full time werken als ik word aangenomen, dus het liefst deel ik met 1 persoon.
Je moet ook niet bij verhuurmakelaars kijken. Dat zijn echt boeven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon door je er veel te veel voor te rekenen? Al valt het volgens mij nog redelijk mee met die bus bij burgerzaken. Dacht dat het een tientje kost daar ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Boekhorst op de (aan de lijn?) Lijnmarkt
Hoe kun je in vredesnaam afgezet worden met pasfoto's?
Volgens mij kost het overal een tientje tegenwoordig.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon door je er veel te veel voor te rekenen? Al valt het volgens mij nog redelijk mee met die bus bij burgerzaken. Dacht dat het een tientje kost daar ofzo.
Zeker lekker eten; goede producten en leuke bediening, maar voor die prijs kun je ook bij Goeie Louisa eten en die vind ik persoonlijk beter. Sowieso veel incrowd oudwijk/wittevrouwen daar, maar dat is ook wel logischquote:Op maandag 10 januari 2011 09:03 schreef The6thgate het volgende:
Binnenkort een etentje bij Amberes op de burgemeester Reigerstraat. Iemand daar wel eens geweest? Ziet er in elk geval wel veelbelovend uit met veel goede beoordelingen.
Naar de DA in Vleuten gaan. Bij aankoop van ¤10 aan producten krijg je de pasfoto's gratis (en garantie dat ze gratis opnieuw gemaakt worden als ze toch afgekeurd worden). Bij Burgerzaken in Vleuten word je ook supersnel geholpen en je kunt gewoon gratis voor de deur parkeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand een goeie fotograaf voor pasfotos in Utrecht? Heb altijd het idee dat ik afgezet word met die shit.
http://dnu.nu/artikel/3801-man-omgebracht-overvechtquote:Op de hoek Theemsdreef / Rapenburchdreef in de Utrechtse wijk Overvecht is dinsdagnacht een dode man aangetroffen in een auto. De man is omgebracht. De politie wil in verband met het onderzoek nog weinig details prijsgeven.
Rond 2.00 uur kreeg de politie een melding van een buurtbewoner dat er auto tegen een garagebox reed. Ter plaatse werd een dode man in een auto aangetroffen. Om 3.45 was de identiteit van de man nog onbekend. Wel was duidelijk dat de man door een misdrijf om het leven is gekomen. Hoe het slachtoffer is omgebracht daarover doet de politie geen mededelingen. De volgens omstanders jonge man reed in een donkere Mercedes.
Eventuele daders werden niet aangetroffen. De politie en technische recherche zijn een onderzoek gestart.
In 2009 en 2010 vonden in Utrecht geen moorden plaats.
Beter je beter van de Dom af geduwd worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef speknek het volgende:
Tsja drie jaar is scheepsrecht schijnbaar. Wel jammer, dood gevonden worden in Overvecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |