Haha, da's wel netjes. Deze is gewoon 100% onterecht, en ik was niet de enige. Zowel de auto voor me, als de auto achter me hadden ook een bon, terwijl ik daar al parkeer sinds ik hier woon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:01 schreef Tism het volgende:
Mwha sommige zijn wel sociaal..Ik heb een keer meegemaakt dat ze al aan het schrijven waren toen ik met mijn traytje bier aan kwam rennen, na een goed gesprekje werdt de pen weer in de zak gestoken en mocht ik gaan, zonder dat ik betaald had..
Tja, je moet natuurlijk niet enige intelligentie bij die stadswachten gaan verwachten he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef nattermann het volgende:
Hoppa, weer een parkeerboete binnen die ik ongetwijfeld ga winnen. Domme parkeerwachters hier bij de gemeente.
Sta ik in de Pollartstraat, in een vak, met een geldige parkeervergunning voor het betreffende gebied geparkeerd, krijg ik een boete voor het parkeren op een plaats zonder geldige parkeervergunning
Ja, sorry..quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overloper !
Echte Laura fans boycotten TVL
Lauraquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overloper !
Echte Laura fans boycotten TVL
Flauwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Geen DanceTour in Roermond dit jaar... met dank aan het dwarsliggen van de omringende horeca!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Geen DanceTour in Roermond dit jaar... met dank aan het dwarsliggen van de omringende horeca!
Er is een twitter actie gestart, onder #dancetourroermond kun je aangeven of je vindt dat deze tour op de markt van Roermond moet doorgaan!..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Vond de locatie ook ruk daar. Veel te klein. Wat mij betreft liever op een grote weide.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef DT-PiSanG het volgende:
Nee, dat is geen evenement miz..quote:
eensquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, dat is geen evenement miz..Een evenement dat organiseert men en daar investeert men eerst in, en dan plukt men er de vruchten van. Een evenement is niet alleen maar de deur van de kroeg open zetten en wachten tot er iemand naar binnen stapt..
Als ze de horeca erbij betrekken dan moeten de hekken weg, kan iedereen bier meenemen van buitenaf en zal er iets gedaan moeten worden aan de prijzen van drank/eten (want dat was achterlijk hoog met dank aan diezelfde organisatie).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
FlauwMaar eigenlijk ook flauw van de organisatie om de omliggende horeca er niet bij te betrekken...
Toen ik vanmorgen om 5.30 naar mijn werk reed zag ik idd veel blauw op de rijksweg staan. Dacht eerst dat het tankstation afgefikt was, Tamoil he, is van Khadaffi. Maar het was de sloperijquote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef wdn het volgende:
Sloopauto's in Swalmen uitgebrand
Brand in Swajme!
Het is Zjwame!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef wdn het volgende:
Sloopauto's in Swalmen uitgebrand
Brand in Swajme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |