Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Blerghhhhhhquote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
En koffie van drie dagen oud, hoe heet men die?
Koffieprutquote:Op maandag 29 november 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
En koffie van drie dagen oud, hoe heet men die?
Doe mij maar oude koffie danquote:
gatverdammequote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das net zo erg als koffie opnieuw verwarmen in de microwave
Geen idee, als ik koffie drink dan is het alleen vers gezetquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das net zo erg als koffie opnieuw verwarmen in de microwave
ga je geen real - barca kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo lekker Holland SPort kijkenGeweldig programma vind ik dat
Barca - real? Nee. Wie zendt dat uit dan? Zal wel een dikke betaalzender tussen zitten lijkt mequote:
lekkerquote:
sport 1 iddquote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barca - real? Nee. Wie zendt dat uit dan? Zal wel een dikke betaalzender tussen zitten lijkt me
quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij maar oude koffie dan
als het bij jullie net zo gaat als bij onze DA zit hij wel anderhalf uur in de wachtkamerquote:
Mss issie wel op zn giechel gegaan in die sneeuwquote:
ja sorry, ik ben een TAL addictquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kga niet de jongens alleen thuis laten
popstars?
Klopt maar kon toch zijn dan hij thuis was en jij nu via mobielquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kga niet de jongens alleen thuis laten
popstars?
Een vriend van me doet dat dus serieusquote:
mwoah hier valt het wel meequote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het bij jullie net zo gaat als bij onze DA zit hij wel anderhalf uur in de wachtkamer
nah... hijs met de autoquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss issie wel op zn giechel gegaan in die sneeuw
hij is dus gewoon ranzigquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat dus serieus, de krent
...
Maargoed, eer dat hij halverwege zijn mok koffie is, heb ik al een kan op.
Maar in het tempo waarin jij koffie weg drinktquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat dus serieus, de krent
...
Maargoed, eer dat hij halverwege zijn mok koffie is, heb ik al een kan op.
Als we bij hem een LAN-party hebben, nemen we het huishouden dan ook compleet overquote:
En als we bij mij een party hebben, neem je dan ook even het huishouden mee?quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we bij hem een LAN-party hebben, nemen we het huishouden dan ook compleet over.
Moet ik een vaatwasser meenemenquote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als we bij mij een party hebben, neem je dan ook even het huishouden mee?
Ja ? Dankje !
ola amigoquote:
en wat is de uitslag?quote:
quote:
nee heb ik, een electrischequote:
Wat is er mis met een gezonde belangstelling voor de poes van LovelyLady?quote:
Dat is fijn om te horen dat het met Daan weer goed gaatquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik, een electrische
met mijn poes is het prima hoor
En met Daan trouwens ookniks aan de hand, alleen vlooien
Kleine wilde dat ik met hem ff in bed tv ging kijken, dus heb ik dat maar gedaanquote:
GFquote:
Heyquote:
niets, daarom, topniveauquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gezonde belangstelling voor de poes van LovelyLady?
Die gaan met dit weer sowieso snel doodquote:Op maandag 29 november 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik, een electrische
met mijn poes is het prima hoor
En met Daan trouwens ookniks aan de hand, alleen vlooien
Ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kleine wilde dat ik met hem ff in bed tv ging kijken, dus heb ik dat maar gedaan
[..]
GF![]()
[..]
Hey
Ja, lekker geknuftquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die gaan met dit weer sowieso snel dood
Manliefquote:
kwaliteit, jonge ftw.quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je was zeker jaloers dat je niet als eerste was
Goed, lekker gewandeld in de sneeuw en staks nog een keer dus das wel gezellie met dit weerquote:
Wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwaliteit, jonge ftw.
dat snelle is niks
wie het eerst komt doet zijn best niet....quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het eerst komt doet zijn best niet....
Evening gentlemen!quote:
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.quote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed, lekker gewandeld in de sneeuw en staks nog een keer dus das wel gezellie met dit weer
weet ik het..quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op zeggen?
Ik ben nog een jonge vent en kan wel wat hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het eerst komt doet zijn best niet....
stuartquote:
Dit is weer voor mn bontjasquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.
ik werd al raar aangekeken dat ik nog in mijn zomerjas liep en met sneeuw ben ik het er wel mee eens
Het was dat ik zwaar verkouden ben anders had ik de mijne ook nog wel aan hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.
ik werd al raar aangekeken dat ik nog in mijn zomerjas liep en met sneeuw ben ik het er wel mee eens
ik moet toegeven, als je stil staat is het wel fris.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was dat ik zwaar verkouden ben anders had ik de mijne ook nog wel aan hoor
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Stuart het volgende:
Even ontspannen na een maandag werken met ACDC
Plaatsgenootquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?
Ik sta met dit weer ook wel zonder jas buiten zonder dat ik het koud heb zolang ik maar uit de wint staquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet toegeven, als je stil staat is het wel fris.
maar gewoon doorlopen dan krijg je het niet koud
Je moet er van houden. Hoop dat het heeft gesmaaktquote:
Oh, had ik geen idee van johquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, eentje van mij met zijn lelijke huis
deze iswas heerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Hoop dat het heeft gesmaakt
schoenen aandoenquote:
Of jij bent gewoon een goede eterquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze iswas heerlijk![]()
was eigenlijk voor 4 personen![]()
moeten het wel mensen zijn die weinig eten
Dat is het bijna altijd zoquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze iswas heerlijk![]()
was eigenlijk voor 4 personen![]()
moeten het wel mensen zijn die weinig eten
Misschien eerst gewoon sokkenquote:
Jij bent 12, wat is dit?quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op zeggen?
nej, want dan mag ik niet meer met mn voeten op de bankquote:
Die heb ik al aan, wel zomersokkenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het bijna altijd zo
[..]
Misschien eerst gewoon sokken
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daarquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?
Woohooquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zit een fout in de TT![]()
de nummering klopt niet
En ik maar denken aan Down Underquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daar![]()
Als ik sokken aan heb dan kan ik geen koude voeten krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nej, want dan mag ik niet meer met mn voeten op de bank
[..]
Die heb ik al aan, wel zomersokken
Niet te snelquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daar![]()
Ik blijkbaar welquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik sokken aan heb dan kan ik geen koude voeten krijgen
[..]
Niet te snel
Ik heb bijna geen koude voetenquote:
2190quote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Welk nummer moet het zijn?
op de laptop kan ik dat niet zo goed opzoeken
het is nog maar 2057 hoorquote:
ik ook niet echt snel, maar blijkbaar tocht het goed hierquote:
Bwoaahhquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Stuart het volgende:
Even ontspannen na een maandag werken met ACDC
Dat zou het wel zijnquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook niet echt snel, maar blijkbaar tocht het goed hier
Hier ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
Het is warm.
WARM.
Sterker nog, heel erg warm. 30 graden in de schaduw. Minstens
Ik droom met je meequote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
Het is warm.
WARM.
Sterker nog, heel erg warm. 30 graden in de schaduw. Minstens
Dat is echt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
die kan ik spelen op de gitaarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik kan meezingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kan ik spelen op de gitaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
Dan kom ik nu lekker dicht tegen je aan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik kan hem draaienquote:
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!quote:
strak plan, kunnen we nog rijk wordenquote:
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
Geeft ST een warme knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een baas is Thijs ookquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!
Koen die maakt handbewegingen alsof hij een gitaar bespeeldquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!
Coolquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sugarbureaubladbabe
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nou dan mag ik eerst nog wel een zooi zanglessen nemenquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
strak plan, kunnen we nog rijk worden
en wat mannelijke hormonen zingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan mag ik eerst nog wel een zooi zanglessen nemen
kan ook gewoon vrouwelijke versie er van makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat mannelijke hormonen zingen
Dan moet ik hem maar zingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat mannelijke hormonen zingen
dan gaat je vlinder doodquote:
ik kan 'm niet meer vindenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
erik!quote:
eer ikquote:
Jaaa, echt joehoe als in joehoe?quote:
kan ookquote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ook gewoon vrouwelijke versie er van maken
Hey Myraelaquote:
Werk aan de winkel dus voor jouquote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef eer-ik het volgende:
Ok, hoi allemaal
Ik realiseer me wel dat ik hier eigenlijk niemand ken
Oh, jeujquote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef eer-ik het volgende:
He suikert
Ja, echt alsin joehoe 8)
@ stuart
wandel zequote:
hoihoi!quote:
Doeisels en Dagselsquote:
Wat ga je makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker Holland Sport gekeken![]()
Nu even diner maken
Jij? Koken? Valt pizza bestellen daaronder?quote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even diner maken
erwetensoep van de lidl is lekker flesquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu even diner maken
Hehequote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij? Koken? Valt pizza bestellen daaronder?
gelukkigquote:
Tofquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Hij wil niet helemaal pien, komt omdat hij al bewegend was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat komt omdat het een supervlinder isquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Hij wil niet helemaal pien, komt omdat hij al bewegend was.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof![]()
ff inplakken
Ik heb 'm eventueel ook stilstaand, is dat makkelijker?
Onder bepaalde omstandighedenquote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk omdat PGR er niet zo heel handig mee isquote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat het een supervlinder is
Whehehe, eetsmakelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder bepaalde omstandigheden![]()
Maar het in de pan schudden van een doos diepvriesvoer ZEKER wel
Indrukwekkend Flashquote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk omdat PGR er niet zo heel handig mee is
daar kan ook nog een hoop mis mee gaanquote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha zo, op die manierquote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef LeonardHofstadter het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar het gaat via een website, de sneeuw genereren.
Gaat een dezer dagen vanzelf goed komenquote:
na sinterklaas pasquote:
ja, kom maar met de ervaringenquote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kan ook nog een hoop mis mee gaan
quote:Op maandag 29 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zou ook wel een witte einstein willen zien
maar ik wil je niet druk maken
Lolquote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet zien dat er een zakje met saus mee de pan inglijdt
Heyquote:
Juh, en daarna ging er bij mij iets mis waardoor 't plaatje opeens 3 keer hier was en Chrome afslootquote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Oh, het gaat over een UI. Ik snapte al niet waarom er een plaatje werd gepost.
bedanktbedanktbedankt!quote:
Ja die kijkt wel heel zuurquote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Hehe, m'n UI kijkt nog steeds heel zuur. Even wat aan doen.
Dat lijkt me een strak planquote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Hehe, m'n UI kijkt nog steeds heel zuur. Even wat aan doen.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet zien dat er een zakje met saus mee de pan inglijdt
Myr ook sneeuw?quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Zo. Hebben we nu vaak genoeg dat plaatje gezien? Of mis ik het doel van het plaatje.
Wat een lekker ding ben jijquote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Ja he verdomme, waar kom ik op m'n profiel?
Rechtsboven in het schermquote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Ja he verdomme, waar kom ik op m'n profiel?
oeh, jaquote:
Sneeuwgeniequote:
Tot morgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Ik ga ervandoor tot morgen luitjes![]()
Pepernotenquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef Pien85 het volgende:
Euj, ze zijn aant strooien hier in de straat
Bis Laterquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Gebruikersvriendelijkheidsonderzoekquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Tering zeg, gaat iemand deze site ook nog eens zo maken dat je geen photoshop nodig hebt om een fatsoenlijke UI in te stellen?
tot morgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Daaaag vraariquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Wel oppassen natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, ik had bijna een stoeprand in mijn auto net![]()
Het is een beetje glad
Ik las net over het woordje een heenquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, ik had bijna een stoeprand in mijn auto net![]()
Het is een beetje glad
Je bent wel een kei in klagen zegquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Tering zeg, gaat iemand deze site ook nog eens zo maken dat je geen photoshop nodig hebt om een fatsoenlijke UI in te stellen?
mag ik, mag ik ??quote:
Dan had ik wel een eindje om moeten rijden..paar honderd kilometer maarquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik las net over het woordje een heen
Zeker, maar ik doe er graag aan mee want ik vind het echt een onoverzichtelijke bende. Het is niet handig, niet gemakkelijk, en ik kom nog wel uit het digitale tijdperkquote:Gebruikersvriendelijkheidsonderzoek
Lang woord
ja, maar ja..je hebt zijn hoofd gezien he?quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent wel een kei in klagen zeg
doeisels en dagselsquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Ik moest ook wel even wennen na 3 jaar geen Fok! te hebben gebruiktquote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker, maar ik doe er graag aan mee want ik vind het echt een onoverzichtelijke bende. Het is niet handig, niet gemakkelijk, en ik kom nog wel uit het digitale tijdperk
So much for usability.
dat maakt een hoop goed he?quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ja..je hebt zijn hoofd gezien he?
Dat wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan had ik wel een eindje om moeten rijden..paar honderd kilometer maar
KLB is een eindje verder opquote:
JEHEBTEENUIOMGENWATVOOREENIKAANBIDJEVOORDERESTVANM'NLEVEN_O_quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Kan ik met safari ook een site toevoegen bij adblock als whitepage? Zodat ik wel kan quoten?
ik ben dan ook enorm nieuwsgierigquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
dat maakt een hoop goed he?
jij ook want ik zag je
quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Wie heeft er nog leuke positieve muziek? Weer eens wat anders dan m'n request van gister
Wat had jij dan gisteren aangevraagd?quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Wie heeft er nog leuke positieve muziek? Weer eens wat anders dan m'n request van gister
Dan die eerste die ik daar poste..die post ik niet nog een keer, want dan moet Sym huilenquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Aai sie skaaaaaaaaajs of bloeeeeeee, ret roses toe, aai sie dem bloe, for mie en joe.quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
@ TFM:Meneer Armstrong is dan ook wel echt een held.
cee lo greenquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind zijn muziek maar niks, gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 29 november 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
cee lo greendie cd is ook best oke
Cee Lo Greenquote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef eer-ik het volgende:
LL: Lo Green? Of Al Green?
Love And Happiness van die gast is ook té briljant.
word toch echt tijd dat je je muzieksmaak gaat verbreden trev... je hebt de leeftijd er voorquote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek maar niks, gewoon niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |