quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij maar oude koffie dan
als het bij jullie net zo gaat als bij onze DA zit hij wel anderhalf uur in de wachtkamerquote:
Mss issie wel op zn giechel gegaan in die sneeuwquote:
ja sorry, ik ben een TAL addictquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kga niet de jongens alleen thuis laten
popstars?
Klopt maar kon toch zijn dan hij thuis was en jij nu via mobielquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja kga niet de jongens alleen thuis laten
popstars?
Een vriend van me doet dat dus serieusquote:
mwoah hier valt het wel meequote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het bij jullie net zo gaat als bij onze DA zit hij wel anderhalf uur in de wachtkamer
nah... hijs met de autoquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mss issie wel op zn giechel gegaan in die sneeuw
hij is dus gewoon ranzigquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat dus serieus, de krent
...
Maargoed, eer dat hij halverwege zijn mok koffie is, heb ik al een kan op.
Maar in het tempo waarin jij koffie weg drinktquote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat dus serieus, de krent
...
Maargoed, eer dat hij halverwege zijn mok koffie is, heb ik al een kan op.
Als we bij hem een LAN-party hebben, nemen we het huishouden dan ook compleet overquote:
En als we bij mij een party hebben, neem je dan ook even het huishouden mee?quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we bij hem een LAN-party hebben, nemen we het huishouden dan ook compleet over.
Moet ik een vaatwasser meenemenquote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als we bij mij een party hebben, neem je dan ook even het huishouden mee?
Ja ? Dankje !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |