Dagkaarten met bepaalde bands gaan normaal wel vlug. Verwacht ik nu alleen bij Coldplay. Weekendkaarten zijn normaal nooit zo vlug uitverkocht.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat pinkpop dezelfde dag nog uitverkocht was?
Ze zullen wel wachten tot de persconferentie jaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Mooi om te weten, wil er zeker bij zijn dit jaar.
Wanneer komen ze weer met nieuwe namen? Of is de eerste lichting pas tijdens de pers conferentie wanneer de VVK begint?
Carnaval is toch dit weekend?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Metalfreak het volgende:
Wie verzint het dat de voorverkoop tijdens carnaval begint? Ik zou niet weten wanneer en waar ik dan een kaartje moet gaan kopen, heel Limburg ligt plat die dagen man...
Ow, ik dacht ook dat ze dit weekend in de voorverkoop gingenquote:
en ookquote:Graffiti6: Wij spelen op Pinkpop
quote:30 Seconds to Mars en 3 Doors Down zijn vanmiddag bevestigd voor NovaRock (11 t/m 13 juni) Grote kans dat ze ook naar Pinkpop komen.
Wat een graftakkeherrie was dat 2 jaar terug zeg!quote:
Gadverdamme. Goede acteur (requiemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een graftakkeherrie was dat 2 jaar terug zeg!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kings & Queens en OVer The Edge vind ik best te pruimen. Het is alleen een grote blaaskaak. Maar zijn ze live zo slecht?quote:
Vorig jaar op Werchter was het ook een compleet dramaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
enquote:Volgens @EricCorton is Pinkpop ‘stiekem’ in onderhandeling met het Engelse producersduo Chase & Status.
Ik zou erg blij zijn met Chase & Status (maar zou nog blijer eigenlijk zijn met Magnetic Man)quote:Dazzled Kid zal op maandag 13 juni de Tent Stage openen! #Pinkpop (via @festivalinfo)
Magnetic Man zou tof zijn als die komt! Maar denk het nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
En wederom van PinkpopCentral:
[..]
en
[..]
Ik zou erg blij zijn met Chase & Status (maar zou nog blijer eigenlijk zijn met Magnetic Man)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloody Beetroots heeft zichzelf bevestigd voor PinkPop !:D
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloody Beetroots heeft zichzelf bevestigd voor PinkPop !:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |