en ookquote:Graffiti6: Wij spelen op Pinkpop
quote:30 Seconds to Mars en 3 Doors Down zijn vanmiddag bevestigd voor NovaRock (11 t/m 13 juni) Grote kans dat ze ook naar Pinkpop komen.
Wat een graftakkeherrie was dat 2 jaar terug zeg!quote:
Gadverdamme. Goede acteur (requiemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat een graftakkeherrie was dat 2 jaar terug zeg!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kings & Queens en OVer The Edge vind ik best te pruimen. Het is alleen een grote blaaskaak. Maar zijn ze live zo slecht?quote:
Vorig jaar op Werchter was het ook een compleet dramaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
enquote:Volgens @EricCorton is Pinkpop ‘stiekem’ in onderhandeling met het Engelse producersduo Chase & Status.
Ik zou erg blij zijn met Chase & Status (maar zou nog blijer eigenlijk zijn met Magnetic Man)quote:Dazzled Kid zal op maandag 13 juni de Tent Stage openen! #Pinkpop (via @festivalinfo)
Magnetic Man zou tof zijn als die komt! Maar denk het nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
En wederom van PinkpopCentral:
[..]
en
[..]
Ik zou erg blij zijn met Chase & Status (maar zou nog blijer eigenlijk zijn met Magnetic Man)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloody Beetroots heeft zichzelf bevestigd voor PinkPop !:D
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloody Beetroots heeft zichzelf bevestigd voor PinkPop !:D
Leve deze eeuwig durende discussiequote:Op zondag 6 maart 2011 03:53 schreef spacer1 het volgende:
:S meer rock/hardrock/metal minder emo/kut/trance/house s.v.p.
Pinkpop is mainstream, deal with itquote:Op zondag 6 maart 2011 03:53 schreef spacer1 het volgende:
:S meer rock/hardrock/metal minder emo/kut/trance/house s.v.p.
Dat dus! de show van Magnetic Man schijnt erg tof te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
En wederom van PinkpopCentral:
[..]
en
[..]
Ik zou erg blij zijn met Chase & Status (maar zou nog blijer eigenlijk zijn met Magnetic Man)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |