Eindelijk???quote:Op woensdag 15 december 2010 12:03 schreef MCH het volgende:
Pinkpop doet hiermee echt goede zaken. Hulde, eindelijk kunnen ze qua headliners eens meekomen met de andere grote festivals in Europa.
Ik bedoel dat ze voor alle dagen een fatsoenlijke headliner hebben en niet een enkele naam zoals bij de artiesten die jij noemt. Hiermee zijn ze tenminste weer een klein beetje te vergelijken met b.v. Rock Werchter.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Giua het volgende:
[..]
Eindelijk???
Bruce Springsteen?
Green Day?
Metallica?
Rage against the Machine?
Ik was vorig jaar 3 dagen op Pinkpop en toevallig 4 dagen op Werchter. Ik prefereer nog altijd Pinkpopquote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze voor alle dagen een fatsoenlijke headliner hebben en niet een enkele naam zoals bij de artiesten die jij noemt. Hiermee zijn ze tenminste weer een klein beetje te vergelijken met b.v. Rock Werchter.
Ach... Dat hangt toch af van ieders muzieksmaak denk ik dan. Ik heb me vorig jaar heerlijk vermaakt en voor mij waren dat topafsluiters.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze voor alle dagen een fatsoenlijke headliner hebben en niet een enkele naam zoals bij de artiesten die jij noemt. Hiermee zijn ze tenminste weer een klein beetje te vergelijken met b.v. Rock Werchter.
Niet bevestigdquote:Op donderdag 16 december 2010 15:53 schreef hetzusjevan het volgende:
Wolfmotheris die nu wel of niet bevestigd?
Ik zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef VisStick het volgende:
RAR begint ondertussen alweer een fijne line-up te krijgen. Hopelijk komen een paar bands, als ze toch in de buurt zijn, ook even langs Pinkpop. System of a Down zou ik bijvoorbeeld graag weer willen zien
Oef die hebben ook The Gaslight Anthem. Hopelijk komen ze dit jaar weer!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef VisStick het volgende:
RAR begint ondertussen alweer een fijne line-up te krijgen. Hopelijk komen een paar bands, als ze toch in de buurt zijn, ook even langs Pinkpop. System of a Down zou ik bijvoorbeeld graag weer willen zien
Te hard?! Dus op bands als Korn en Disturbed hoeven we ook niet meer te rekenen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef chansadres het volgende:
Smeets heeft al gezegd dat ze System of a Down absoluut niet gingen boeken. Vonden ze te "hard" en vonden het niet headline waardig (naast dat ze al genoeg headliners hebben)....
Er hebben toch echt wel al hardere bands op pinkpop gestaan dunkt mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef chansadres het volgende:
Smeets heeft al gezegd dat ze System of a Down absoluut niet gingen boeken. Vonden ze te "hard" en vonden het niet headline waardig (naast dat ze al genoeg headliners hebben)....
Volgens mij heeft Smeets gezegd dat ze vooral teveel geld vroegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef chansadres het volgende:
ik vind disturbed ook geen pinkpopbandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:20 schreef VisStick het volgende:
[..]
Te hard?! Dus op bands als Korn en Disturbed hoeven we ook niet meer te rekenen?
Beetje jammer van de heer Smeets. Ik denk dat een hoop mensen toch ook wel graag wat stevigere muziek horen om bij los te gaan.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef bja het volgende:
Nee system of a down komt niet maar wel Arcade Fire waarschijnlijk.
Ik ken ze niet maarja.
jda dat dacht ik ook, maar ik weet het niet zeker...en als je armbandje krijgt, dan is er geen truc ofzo dat je die aan een 3e persoon kan geven?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben al een hele tijd niet meer op PP geweest, maar volgens mij krijg je de 1e dag een polsbandje voor de rest van het weekend?
quote:Festivals werken altijd met bandjes rond je pols om te controleren of je wel een betalende bezoeker bent. Als je zon bandje hebt kan je dus binnen. Zoek iemand die in het bezit is van een polsbandje en die bereid is je te helpen. Draai een lege chipszak binnenstebuiten en schuif hem tussen je pols en het bandje. Trek dan de chipszak over het bandje. Door de vettigheid van de binnenkant van de chipszak, en als je hard genoeg trekt, zou het bandje er met gemak moeten afkomen. Hierdoor rekt het ook wat uit en krijg jij het makkelijker over je hand geschoven. Laat die persoon het bandje dan de hekkens naar jou toe smijten zodat jij het kan aan doen en ook binnen raakt. Het is makkelijker als je iemand zoekt met dikkere polsen als bandjesdonor. Zo is het makkelijker voor jou om het aan te krijgen.
Nee das juist de hele bedoeling van het bandjequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
jda dat dacht ik ook, maar ik weet het niet zeker...en als je armbandje krijgt, dan is er geen truc ofzo dat je die aan een 3e persoon kan geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |