Ohnee, Stockdale zou eigenlijk een nummer doen met Slash maar dat kon uiteraard niet doorgaan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Nee, dat was de zanger van Alter Bridge die heel goed de stem van Andrew kon nadoen
Zoals?quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef tdrone het volgende:
ach wat rustigere headliners heeft ook zijn voordeel....
dat je niet overal vooraan hoeft te staanquote:
Haha, en juist vooraan (stond in het voorste vak) kon je fatsoenlijk het optreden meekrijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat je niet overal vooraan hoeft te staan
ik hoef niet in een moshpit te belanden en dat gebeurde vorig jaar bij rammstein wel (ondanks dat ik vrij vre naar achteren stond..)
Ach, dat is altijd zo. Twee jaar geleden was iedereen nog aan het zeuren dat Kings of Leon niet kwam, nu komen ze wel en is het weer niet goed. Als je van obscure bandjes houdt die vage experimentele muziek maken en die niemand kent, dan is Pinkpop gewoon niet het festival voor jou.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef Isthisit het volgende:
Overigens wat er ook komt, er wordt op gezeken. Coldplay en kings of leon zijn beide gigantisch populair, en dan is het blijkbaar stoer om vanuit een donker zolderkamertje erop af te geven.
Ik mag mijn hoofd houdenquote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Ziewoarut het volgende:
- Coldplay
- Kings of Leon
- Foo fighters
- Deftones
- Volbeat
Dat is dus geen wishlist van TS maar een verzameling namen waarvan ik de kans dat ze komen heel erg groot acht. Ik vertrouw zo op mijn bronnen dat ik jullie mijn hoofd op een dienblad beloof als hier niet 2 namen van gaan komen
ja maar rammstein is zowiezo niet mijn stijl en om dan vooraan te gaan staan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, en juist vooraan (stond in het voorste vak) kon je fatsoenlijk het optreden meekrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |