Misschien een keer een CUL-FOT-meet houden?quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef Erasmo het volgende:
Alleen paneren ben ik echt geen held in
maart bedoel je.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Moet maar eens gepland worden danEnige probleem: ik denk dat ik pas in februari tijd heb
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
maart bedoel je.
we moeten nog eerst iets anders plannen
heb je niet genoeg gehad dan ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ja
![]()
Feli trouwensBeetje 28 worden en zo....waar is het gebak?
Of beter, de vlammetjes
Dat was zaterdagquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb je niet genoeg gehad dan ?
dacht iets gehoord te hebben dat je vol zat.....
Wat hij zegt natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ja
![]()
Feli trouwensBeetje 28 worden en zo....waar is het gebak?
Of beter, de vlammetjes
Hebben die gemeentes daar geld voor?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Nog gefeliciteerd PK!
Het is trouwens soms best leuk om op 2 afdelingen te werken ..hehe. Ik heb vandaag mijn tweede kerstborrel uitnodiging gehad. 1 op 14 december (geen idee over kerstpakket) en 1 op 16 december (met kerstpakket).
De borrel zelf wordt uit de lief- en leedpot betaald van de eigen afdelingquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben die gemeentes daar geld voor?Nu snap ik waar die OZB verhogingen nodig voor zijn
De Lief- en leedpotquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De borrel zelf wordt uit de lief- en leedpot betaald van de eigen afdeling![]()
Kerstpakket is geloof ik budget, per afdeling verschillend..
Veel groen bouwen zeker? Tof man!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:18 schreef Xilantof het volgende:
Zojuist het nieuwe beleid gehoord voor de komende jaren op m'n werk. Laat maar komen!
MOOI MAN RUISquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef freud het volgende:
@Da: doe eens ruis eruit man
@PK: gefeli man!
Dank Xil!quote:Op woensdag 1 december 2010 05:40 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof zet ontbijt klaar
Kut.. Ik kliktequote:Op maandag 29 november 2010 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
Let op die views.
Let. Op. Die. Views..
[ afbeelding ]
OP dichters die stemmen vragenquote:Op woensdag 1 december 2010 06:17 schreef freud het volgende:
[..]
Dank Xil!
Iedereen even stemmen aub op uw favo OP dichter
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Gestemd!quote:Op woensdag 1 december 2010 06:17 schreef freud het volgende:
[..]
Dank Xil!
Iedereen even stemmen aub op uw favo OP dichter
FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010: De genomineerden
Nee, da's niet raar. De D90 is immers ook een klasse hoger (al is het aan de prijs van beide modellen niet af te lezen).quote:Op woensdag 1 december 2010 16:42 schreef Flaccid het volgende:
Gisteren een Canon 550D vastgehouden. Ik vind het in vergelijking met mijn D90 een simpel dingetje, dat ding van mij weegt meer, en voelt professioneler aan. Is dat raar?
Geen leuke plaatjes te schieten?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
Zit in Luxemburg en verveel me de tandjes...
Knap koud buiten aangezien ik m'n handschoenen ben vergeten verdomme...quote:Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen leuke plaatjes te schieten?
Loop je een winkel in en koop je handschoenen van 3 euro? Kan je daarna in je auto laten liggen voor noodgevallen zoals dit.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Knap koud buiten aangezien ik m'n handschoenen ben vergeten verdomme...
Wil je daarmee zeggen dat de Canon te duur is voor wat ie kan? Enige feature verschil is de filmmodus, maar daar koop ik zon ding niet voor.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nee, da's niet raar. De D90 is immers ook een klasse hoger (al is het aan de prijs van beide modellen niet af te lezen).
Geen zin om naar buiten gaan, lekker warm binnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Loop je een winkel in en koop je handschoenen van 3 euro? Kan je daarna in je auto laten liggen voor noodgevallen zoals dit.
En ik heb net de Sony Bravia 40"+ een Philips 360 soundsystem aangesloten. En hij doet 't
lang leve internet, in dat geval!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten gaan, lekker warm binnen.
De enige rede dat ik wel ga trainen, is dat mijn hdmikabel nog niet binnen is. Anders zou ik de rest van de avond film kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen zin om naar buiten gaan, lekker warm binnen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De Lief- en leedpotAlleen die naam al
Typische actie uit het oosten denk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]Dat is de afdelingspot waar iedereen van de afdeling een bijdrage in doet voor kaartjes, bloemetjes, gebak en bijvoorbeeld de kerstborrel. Lief hé!
Hmmm...spannend dusquote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef Chanty het volgende:
Damn het is ECHT koud
Net terug van sollicitatie. Ging voor mijn gevoel niet helemaal super dus verwacht er niks van. Was in ieder geval een van de 5 van de in totaal 40 die hadden gesolliciteerd, die is uitgenodigd. Maar pffff wat een vragen af en toe... op eentje wist ik dus niet echt een goed voorbeeld te noemen zo snelSterker nog, ik kan nog steeds niets bedenken dat relevant is voor die baan.
Ik ga uit van een "nee", kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...spannend dusAfwachten maar
Kansloos he?quote:
Thanx!quote:
Ga gezellig stemmen! Op mij of zoquote:Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
Zit in Luxemburg en verveel me de tandjes...
Hmm, lastig zo'n vragenvuur. Heavy ook om tegen zo'n grote pool te solliciteren.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef Chanty het volgende:
Damn het is ECHT koud
Net terug van sollicitatie. Ging voor mijn gevoel niet helemaal super dus verwacht er niks van. Was in ieder geval een van de 5 van de in totaal 40 die hadden gesolliciteerd, die is uitgenodigd. Maar pffff wat een vragen af en toe... op eentje wist ik dus niet echt een goed voorbeeld te noemen zo snelSterker nog, ik kan nog steeds niets bedenken dat relevant is voor die baan.
Dat viel me dus 100% mee. Sowieso 'kende' ik drie van de vier al (als in handje geschud eerder en evt kort gesproken). Ook gewoon wat grapje zitten maken, gesprek verliep op zich ook soepel verder. Had alleen soms het gevoel dat ik geen lucht kreeg van de zenuwen maar heb het idee dat anderen dat niet merken. Vind het alleen zo stom dat ik geen voorbeeld kon bedenken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Kansloos he?
[..]
Thanx!
[..]
Ga gezellig stemmen! Op mij of zo.
[..]
Hmm, lastig zo'n vragenvuur. Heavy ook om tegen zo'n grote pool te solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |