Niet de vieze fruitvliegjes die komen omdat collega's afval fruit in een open prullenbak gooienquote:Op woensdag 8 december 2010 14:04 schreef Outlined het volgende:
De wind gaat weer draaien en komt vanaf volgende week weer uit het (noord)oosten. Lekker koud dus. Kou dood altijd lekker veel insecten
Serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt sneeuwkettingen voor je schoenen kopen
Geen spam maar hier : http://www.slipperwereld.(...)Products/SPSLOFKET01quote:
Whehe zoiets heb ik ook wel eens gehad. Handig voor ijsvoetbalquote:Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt sneeuwkettingen voor je schoenen kopen
Mooi, kunnen we lekker doorrijden morgen ochtend.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Razor21 het volgende:
ANWB geeft spitsalarm voor morgenochtend.
Zal wel weer horror worden op de snelweg 900 km file.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we lekker doorrijden morgen ochtend.
Goed om het thuiswerken te bevorderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Razor21 het volgende:
ANWB geeft spitsalarm voor morgenochtend.
Welnee, als de ANWB een spitsalarm afgeeft dan gebeurt er geen ene moer.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal wel weer horror worden op de snelweg 900 km file.
als je ff wacht, komt zo natte sneeuw aanquote:Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef seasushi het volgende:
Hier (achterhoek) dikke vlokken nu, en een auto die niet meer voor of achteruit kan op de parkeerplaats omdat de sneeuwresten zo hard opgevroren zijn, dat auto er niet meer overheen kan
Geloof er niks van....quote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je ff wacht, komt zo natte sneeuw aan
Niet weg kunnen met de auto omdat er natte sneeuw valt.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Geloof er niks van....
Maar bij nader inzien vind ik het wel een mooi excuus dat ik niet weg kan met de auto
De sneeuw hier in zuid achterhoek is nog niet bepaald nat. Alles weer wit en het vriest nog een graadje of 2quote:Op donderdag 9 december 2010 09:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet weg kunnen met de auto omdat er natte sneeuw valt.![]()
is bijna overal boven 0quote:Op donderdag 9 december 2010 08:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
Geloof er niks van....
Maar bij nader inzien vind ik het wel een mooi excuus dat ik niet weg kan met de auto
o ok, maar de dooi zal daar ook wel zo komen, hier in Rheden is het al weer tijdje droog, wel boven 0 als ik me niet vergisquote:Op donderdag 9 december 2010 09:07 schreef seasushi het volgende:
[..]
De sneeuw hier in zuid achterhoek is nog niet bepaald nat. Alles weer wit en het vriest nog een graadje of 2
*rustig afwacht*quote:Op donderdag 9 december 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:
zon en 1,3 graden in helmond. Er ligt hier wel nieuwe sneeuw van rond 6 uur vanochtend. Volgens de radar krijgen we nog wel wat binnen nu en een kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |