quote:
* even terugzwaait

*
Ik moet zeggen dat het me tot nu toe wat tegenvalt. Ik vind tot nu toe de tweede serie het beste.
De eerste aflevering had ik er misschien teveel van verwacht, dus die viel wat tegen. De tweede met Arie was goed. De derde, met Trudy vond ik - in tegenstelling tot de tendens hier niet best. Ik had liever gezien dat de komst van de moeder van Lena humoristische situaties had opgeleverd. Nu was het eigenlijk niets van dat alles, maar meer drama met wat moralistisch praat van Opoe en Door. Daar had meer uitgehaald kunnen worden. Ook pastte het eerste nummer niet echt, omdat er verder niet echt op het punt van Lukas werd ingegaan gedurende de aflevering. De aflevering liet inderdaad zien dat Georgina kan acteren, maar ik heb liever wat méér humor en iets minder drama.
De laatste aflevering was overigens weer een stukje beter dan de derde, ik ben dan ook benieuwd naar de volgende. Misschien is het deels ook de setting (vond de camping ideaal), maar ook is de liedjeskeuze nou niet echt de mijne. Al zaten er met 'Er is toe' en het Zorro-nummer wel pareltjes tussen.