hij kan tegen een bal aanschoppenquote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Kun je Jan nog even leren voetballen? Kan ie hier mooi balletje trappen met Christan
quote:Op zondag 5 december 2010 22:02 schreef DJMO het volgende:
ik moet tot m'n schande bekennen dat ik nu al zit te bedenken wat er aan bagage mee zou moeten![]()
smile van oor tot oor, rode wangen zegt genoeg denk ik? je zou t kunnen vergelijken met 't vluchtkoffertje voor t ziekenhuis voor de bevalling. Dat pak je toch ook ruimschoots van tevoren in?quote:Op zondag 5 december 2010 22:04 schreef Ireth het volgende:
Je bent nog net niet al aan het inpakken DJMO??Lekker he!!! Volgens mij zit je helemaal te stralen nu!
in ieder geval Jan z'n bumba popje. Kind is al vier keer wakker geweest vanavond omdat hij bumba kwijt is in bedquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon vast een lijstje maken en opslaan. Kun je aanvullen of afstrepen als het nodig is
2 hoefijzerkussens tegenover elkaar?quote:Op zondag 5 december 2010 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
in ieder geval Jan z'n bumba popje. Kind is al vier keer wakker geweest vanavond omdat hij bumba kwijt is in bed(en doorslapen zodra hij bumba weer voelt he!) Jan kan tegen die tijd wel los slapen (hoop ik) alleen nog een oplossing verzinnen voor de baby dan, voor hij de hele tent doorrolt in z'n slaap
ja, maar misschien heeft iemand wat over in de buurt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef DJMO het volgende:
Mirjam: Je bedoelt van die voedingskussens? Die zijn behoorlijk prijzig, zeker voor 'n weekje kamperen.
Bibi: ja op zich wel, maar een campingbedje is vaak vrij groot, gaat denk ik niet passen in een tent. Of ik zou met baby in grote tent moeten slapen, en johan met Jan in kleine tent, maar wat Rewimo zegt: komt tijd komt raad
Nee, die heb je hier nietquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef PizzaMizza het volgende:
Hoi zijn er ook veel meiden te vinden? Want als dat zo is heb ik misschien interesse.
Tweepersoonstent is sowieso aanwezigquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik hou dit zeker even in de gaten zou de tent eventueel ook op locatie al kunnen zijn
Aangezien ik eventueel volgend jaar een paar dagen er tussen uit wil op de scoot en een tent ook nog eens mee word te veel
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmenquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef qltel het volgende:
Goed bezig dames. Zal ik alvast een plan-bord neer gaan hangen om bij te komen wie er wanneer komt?
Primaquote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan hou ik het zeker even in de gaten
dat stuk rijden op de scoot is wel te doen
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!quote:Op zondag 5 december 2010 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik moet alleen nog uitvissen wanneer m'n man precies vrij is, dan kan ik het met jullie en bibi gaan afstemmen
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantiequote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk, wordt onze minicamping weer eens gebruikt!
Christanquote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vergeet het voetbalveldje niet! Ik heb m'n man al gepord dat hij wat dat betreft geen rust krijgt in z'n vakantieHij zal echt wel met Christian een potje gaan voetballen (is ook gelijk een mooie training voor hem, hij zit al maanden stil met z'n enkel nadat die begin dit jaar gebroken is geweest)
quote:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwoquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Rewimo het volgende:
Voor ze hier komt hamer ik dat er wel in, Ireth
Onze "minicamping'? Op ons weblog (zie hieronder) staan foto's genoeg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Ga ik bij jou ook even hamerenquote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik noem jou in gedachten ook nog steeds Remiwo
quote:Op zondag 5 december 2010 22:49 schreef beatrijs het volgende:
Hoe ziet deze plaats eruit? weet niet wat ik me erbij moet voorstellen
Mij noemen ze vaak qtel, en er zit toch echt een l in..quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik bij jou ook even hamerenMeestal wordt het hier RewiNo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |