Morgen zelf een maskertje maken en invriezennnquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jonguuuuu !
*gaat zo nfu oh lakken*
Trouwens... Mail van kpn ivm mijn order
En toen las ik 'order opgenomen, je krijgt bericht wanneer het verstuurd wordt*![]()
@Space: Oehhhh goed idee... Heb nog oatifix
Jawel want hij moest m'n maten hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh loqi wat leuk, en je weet niet wat hij besteld heeft?
Haarquote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT NOG WEL EEN ELEKTRISCH DEKEN
Frietjesquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank net, met dikke trui en sjaal om enzulks. Komt mama thuis met frietjes... Ik hoorde niks.. Roept ze heul hard door het huis: 'ETEN!' En ik was gelijk wakker
*mept* bijten doe je op nomsquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben mijn lak aan het afbijten...
Dat is oud nieuwsquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
TD binnen![]()
Kan de holo in wild at heart helaas niet ontdekken nog
Weirdquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand spreekt me aan op msn en heb echt geeeeen idee waar ik die van moet kennen... Staat ook niet in mijn lijst hmm
Bwhehe, sukkelquote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
een plens aceton over je hand gieten als je net je nagels hebt gelakt
bahquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
allee, hij was al 4 jaar oud en flink gaan schiften, maar smeerde nog prima
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken hequote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
moest mij ophalen van het werk met de auto, want ik kon niet meer met de scooter i.v.m. de sneeuw. Dus die staat nog op mijn werk
En ik krijg denk ik een keelontsteking... vette keelpijn al de hele dag
Ik denk het wel, ik heb hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken he
Jamaar jij was al verkouweuhquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb hetzelfde
Ik nu ookquote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
hamster on a piano
eating popcorn
zit al 2 dagen in m'n hoofd, ik heb het gegoogeld, bedankt he
Prachtigquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai, hele filmpje kijken graag
*gaat onderbroek verschonen
Kan ook nog door mij komenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hier zijn we met z'n 6enquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn nagels gisteren even flink gekortwiekt! Vanavond even weer een kleurtje opsmeren![]()
Wat een chaos in het verkeer, best veel collega's die te laat zijn door het drukke verkeer
ik was dus mooi blijven slapen. Roep maar als je patat bij je hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank net, met dikke trui en sjaal om enzulks. Komt mama thuis met frietjes... Ik hoorde niks.. Roept ze heul hard door het huis: 'ETEN!' En ik was gelijk wakker
Inderdaad.. Het is patat!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was dus mooi blijven slapen. Roep maar als je patat bij je hebt.
Ja. Tsja, gelukkig is het spek-en-bonenles.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad ook niet op! Wel lekker rustig....
Even een uurtje doorzetten maar als het dan eenmaal klaar is; krijg je dat 'voldane' gevoel ! Je kunt het *schop onder kont zet*quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Kan iemand mij motiveren de badkamer te gaan poetsen?
Meh, ja, maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even een uurtje doorzetten maar als het dan eenmaal klaar is; krijg je dat 'voldane' gevoel ! Je kunt het *schop onder kont zet*![]()
Trouwens: Nfu Oh 59 over zwartVanmorgen hele tijd mijn nagels zitten bewonderen in de auto *oehhh rood.. oehhhhh groen... oeeeeeeeeeeeehhh geel!!*
ze is Amerikaans, die noemen het ook frietjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ZOMGquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijnheeft een ipad gekregen als eindejaarsgeschenk
Happy B-day!quote:
Hij is nog steeds gedetacheerd bij de groenen dit is van zijn echte baasquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMGWerkt ie nog voor de groenen?
ah ik dacht al, zou idd wel kansloos zijn als ie dat van de groenen kreegquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is nog steeds gedetacheerd bij de groenen dit is van zijn echte baas
idd er moeten zoveel man uit en dan zo'n duur cadeauquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah ik dacht al, zou idd wel kansloos zijn als ie dat van de groenen kreeg
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef kieskleurig het volgende:
Tnx SQ![]()
Werken op je verjaardag en door mensen afgelebberd worden![]()
* PriemGirl duwt sneeuw in Dico's gezicht !!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl duwt sneeuw in Dico's gezicht !!
Lui ding![]()
Wie weet!quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sparkle-licious, omdat ik die per se op wil morgen naar het concertquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef kieskleurig het volgende:
Jullie zijn allemaal lief![]()
Welke heb OPI je gekocht Mirannie?
Lindy, sterkte met je snothoofd en keelpijn
Zo naar om constant grieperig te zijn!! Beterschap meis!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wie weet!![]()
Nog steeds keelpijn namelijk, en nu ook een heerlijke snotkop er bij!
Welk concert?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sparkle-licious, omdat ik die per se op wil morgen naar het concert
Nee weet ik ook wel, maar tis gewoon kutwerk.. maar inmiddels wel gedaan.. en t hele huis gestofzuigdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef mirannie het volgende:
@ Kieskleurig
Gefeliciteerd!!!![]()
@ Loqi
Denk aan hoe lekker het daarna weer ruikt in de badkamer en hoe fris en je schoon je dan in je bad ligtEn daarna inderdaad lekker in bad gaan liggen, van 1 keer badderen wordt het niet meteen weer smerig hoor.
Oh, en ik heb net voor het eerst een OPI in de winkel gekochtzo zonde, maar was ongeduldig.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Christmas (Gratis!) - Carla - Cleopatra - Disco Lady - Joker - Michael - Top Rock (Gratis!)
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Christmas (Gratis!) - Carla - Cleopatra - Disco Lady - Joker - Michael - Top Rock (Gratis!)
Waar had je besteld??? Ben jaloers!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn BB couture lakjes zijn binnen
Shakira. Mijn dochter is groot fan en ik vind het ook wel leukquote:
hier https://www.overallbeauty.com/quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Waar had je besteld??? Ben jaloers!!
[..]
Shakira. Mijn dochter is groot fan en ik vind het ook wel leuk
Daar had ik dus ook een bestelling in mijn mandje gelegd en toen toch nog even getwijfeld want ze zijn nog best prijzig. En de volgende ochtend bleek er een sale te zijn geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
hier https://www.overallbeauty.com/
en gaaf samen met je dochter naar een concert!!
Nee voor de sale ik heb 10-11 besteld ze waren aardig langzaam met versturenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook een bestelling in mijn mandje gelegd en toen toch nog even getwijfeld want ze zijn nog best prijzig. En de volgende ochtend bleek er een sale te zijn geweestEcht balen!
En nu ben ik nog steeds aan het twijfelen of ik wat zal bestellen, hahaha.
Heb jij deze wel van die sale? Dan zijn ze namelijk wel heel snel binnen.
hm, dat is bijna 3 weken, langzaam inderdaad...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee voor de sale ik heb 10-11 besteld ze waren aardig langzaam met versturen
En dan is dit nog via mijn VS adres.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
hm, dat is bijna 3 weken, langzaam inderdaad...
Nou ja, ik denk dat ik pas in januari weer wat bestel. Zit ook nog te twijfelen over een Lippmann bestelling. Ook leuk natuurlijk, maar ook mega duur. En precies de BBC en Lippmann die ik wil, worden nauwelijks te ruil aangeboden op MUA, dus dat schiet ook nog niet echt op. Ach, komt wel een keer.
Ok, dan is het echt traag. Maar je hebt ze en zijn mooooooiii!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan is dit nog via mijn VS adres.
Met een touwtje wordt het wel superstrak.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb rode wenkbrauwenMaar wel weer helemaal mooi en netjes
Ze deed het met een touwtje en een pincet, want ik heb blijkbaar stugge haren
Weer een super leuke give awayquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef mirannie het volgende:
Voor de liefhebbers:
Over 2 minuten komt er weer een nieuwe giveaway online
Ik wil toch ook eens op zoek gaan naar iemand die het met een touwtje doet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb rode wenkbrauwenMaar wel weer helemaal mooi en netjes
Ze deed het met een touwtje en een pincet, want ik heb blijkbaar stugge haren
Oeh ik weet wat ik straks ga halen voor mezelfquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Katy Perry lakjes op alizarine claws
[ afbeelding ]
needz.
Alleen voor binnen, please?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net van die cheap-ass nepUggs, gekocht, omdat ik zulke verschrikkelijke koude tenen heb
ja, ik heb inderdaad alleen binnen koude tenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen voor binnen, please?
Visuals.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet ook cheape nep uggs hebben... voor mn neus dan
ik werkte gisteren met een collega die de hele dag zo'n ding op hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
ben benieuwd hoe de collega's morgen reageren
Watch it. Het is bijna sinterklaasquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik moet ook cheape nep uggs hebben... voor mn neus dan
picsquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Watch it. Het is bijna sinterklaas
Ze bedoelt de neppequote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heren-Uggs lopen in enkele modellen door tot maat 50/52 hoor....
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:28 schreef Mirjam het volgende:
vandaag naar het VU geweest, volgende maand krijg ik een proefblokkade van m'n SI-gewricht,
ben benieuwd of het wat doet, ik zit al hard te hopen van wel!
alsof je die voor mij kan vindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Watch it. Het is bijna sinterklaas
44/45quote:
Nepuggs, mooi niet dat ik voor sinterklaas of kerst uggs voor hem ga kopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heren-Uggs lopen in enkele modellen door tot maat 50/52 hoor....
bohquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef bibi het volgende:
[..]
NeeWas amnabamba nou maar hier met haar duizendingen doekje
Ik hou van eten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nepuggs, mooi niet dat ik voor sinterklaas of kerst uggs voor hem ga kopenDan kan ik verzekering betalen.
Of school.
Of eten.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nepuggs, mooi niet dat ik voor sinterklaas of kerst uggs voor hem ga kopenDan kan ik verzekering betalen.
Of school.
Of eten.
Ja, moet ik het googlen? Garandeert niets, ik vind nooit wat ik vinden moetquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boh
trukkje met het water geprobeerd?
iets met een flesje ondersteboven in warm water zettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, moet ik het googlen? Garandeert niets, ik vind nooit wat ik vinden moet
heet water... warm water doet niets ;dquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iets met een flesje ondersteboven in warm water zetten
ohquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heet water... warm water doet niets ;d
door het hete water zet het plastic uit. niet heel veel... en dan poef1 open ;d
Ja, maar lees er ook een met gewoon onder de warme kraan, dat dat ook werkt, maar heb ook plaatjes gezien dus vna ondersteboven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iets met een flesje ondersteboven in warm water zetten
De dop dus. Volgens mij krijg je dan een aparte dop van het plastic die opgevroten wordtquote:soak it in nail polish remover for a few minutes..then if it wont open ..try some hot water
kan die HTF ook niet vinden op google.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:06 schreef Debsterr het volgende:
Kies, gefeliciteerd! Hoop dat je al veel mooie cadeau's hebt gehad.
Ik heb voor 25 euro vandaag 5 OPI's gescoord incl. pakketpost. Wel 3 dezelfde maar die is HTF dus daar vind ik wel een goeie bestemming voor. 3x Black Magic Mountain, 1x Plymouth Lox en 1x een onbekende paars zonder naam of sticker maar ach, voor die paar euro ben ik wel benieuwd!
Ze heeft nog: 2x Maine-iac Mauve, 1x Samoan Sand.
dan zou ik toch eerder het hete water proberen.... kan minder kwaad dan 'soaken' in nailpolish remover...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De dop dus. Volgens mij krijg je dan een aparte dop van het plastic die opgevroten wordt
Daarom quotte ik het ook, lijkt me niet zo'n strak plan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan zou ik toch eerder het hete water proberen.... kan minder kwaad dan 'soaken' in nailpolish remover...
en dan laat de dop los en stroomt je lakje zo in het bakje met removerquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom quotte ik het ook, lijkt me niet zo'n strak plan.
Ja die heb ik dus nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
kan die HTF ook niet vinden op google.Die Maine-iac Mauve is wel mooi.
Omg wat mooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet. Dit is Black Magic Mountain:
[ afbeelding ]
Niiiicequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet. Dit is Black Magic Mountain:
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik geef het antwoord natuurlijk pas aan het eind, dus de kans bestaat ook dat mensen fout gaan kopierenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weer een super leuke give awaymaar... Je geeft aan dat als men je favo's kan raden je extra entries kan winnen. Alleen mag men via de comments antwoorden; kan men dan niet erg makkelijk 'na-apen' wat je favo's zijn? Of maakt dat weinig uit?
RIP achterwielquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
Er is een of andere mongool tegen mijn fiets aangereden, nu issie krom en kan mn achterwiel niet meer draaien
Hij staat nu moederziel alleen in de stad tegen een boompjequote:
alleen je achterwiel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij staat nu moederziel alleen in de stad tegen een boompje
oooow!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee gelukkig heeft ie zn voorwiel nog
Hij moet helaas even een nachtje in de kou slapenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooow!
ik dacht al
en nu? ga je hem nu uit zn lijden verlossen?
Ik ben benieuwd hoe goed ik zitquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik geef het antwoord natuurlijk pas aan het eind, dus de kans bestaat ook dat mensen fout gaan kopieren
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef bibi het volgende:
[..]
NeeWas amnabamba nou maar hier met haar duizendingen doekje
Slaap lekker wijfieeeequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Zucht.. Topic alweer gekilled.
Truste.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb bovenburen en ik ben bang dat ze gaan sexen.
Ik LOL-dequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
gewoon terugsexen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:
geen magneetlak opdoen in ieder gevalquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb morgen een EMG. Zou dat met gelakte nagels mogen?
Ik heb alleen m'n teddybeer bij mequote:
Hihi, krijg je misschien de meest extreme vormenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
geen magneetlak opdoen in ieder geval
Er staan in de folders alleen dingen over geen nagellak tijdens de operaties,
niets over tijdens de onderzoeken, maar volgens mij is het beter van niet.
Of s'morgens voor je vertrek bellen met de vraagquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee dat vond ik idd ook al. Ik doe het dan maar niet. Wel balen want dan heb ik daarna dus geen tijd meer om te lakken voor mijn etentje![]()
Dank!
Sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
M'n opa ligt in het ziekenhuis en het gaat niet goedhij heeft vandaag al 4x een spuitje moeten nemen voor het openen van z'n aders omdat het thuis niet goed ging, vanavond heeft oma toch maar 112 gebeld.
Grote kans dat ie het niet overleefd...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
M'n opa ligt in het ziekenhuis en het gaat niet goedhij heeft vandaag al 4x een spuitje moeten nemen voor het openen van z'n aders omdat het thuis niet goed ging, vanavond heeft oma toch maar 112 gebeld.
Awww Dico! Hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
hier is het -8,2quote:Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig is het maar MIN ZES, en de gevoelstemperatuur MIN VIJFTIEN.
Zelfs in Ijsland is het boven nul
bij jou is het vast maximaal -2 of zoquote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
Geen idee hoe koud het is.. Vast warmer dan overal
ik kan vanaf hier de ijsberen zien lopen ja!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar jij woont in verweggiestan
Nou, gister was het bijna kouder hier dan eldersquote:Op woensdag 1 december 2010 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bij jou is het vast maximaal -2 of zo
Ja en ijsbrekers he, uit Rusland.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
schaatsen op de maas!
doe dan handschoeners aan... ook binnen ja
dat moet je maar aan je moeder vragen... die zou het vast wel verteld hebben!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja en ijsbrekers he, uit Rusland.
I knowquote:Op woensdag 1 december 2010 10:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat moet je maar aan je moeder vragen... die zou het vast wel verteld hebben!!!
mensen die je aanspreken en de meest gekke verhalen kunnen vertellen. ihate
Heel erg veel sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
ja... een leuk verhaal is niet erg! maar niet van die gekkequote:Op woensdag 1 december 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I knowIk laat ze maar gaan. Gebeurt me vaak.
Zeker fancyquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Oehh.. Ik zie sneeuwvlokjes op de achtergronden van de postsFancy
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Seabert ookal issie klein
Neuken vindt ie fijn
Maar zn piemel is te kleihein
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neuken vindt ie fijn
Ik ben plots zo blij met -4.quote:Koud? Koud? Als je biertje BINNEN, OP JE KAMER bevriest, dan is het pas koud. (of is de isolatie waardeloos)
Kneus!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neuken vindt ie fijn
15 was je toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neuken vindt ie fijn
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik ga zo naar de Ikea, lekker burgerlijk he
stap je maar over op chromooquote:Op woensdag 1 december 2010 15:04 schreef RenRen- het volgende:
Mijn FF crasht de hele tijd door die sneeuwvlokjes.
Noms uiensoepquote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de hele dag in bed gespendeerd. Voel je je geestelijk weer ietsje beter, ben je ziek
Lief gaat nu uiensoep makenKan ik lekker scheten laten onder de deken
Handige linkjes?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:19 schreef AmNaBa het volgende:
Willen jullie gaan stemmen op mijn gedicht??![]()
ik kan niet van die handige linkjes maken, maar op de index pagina van en dan bovenaan staat stemtopic sintgedichten.
Gaaf he!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef AmNaBa het volgende:
[Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
oké een poging.....preview.......wow, unbelievable
thnx ren
Alles beter dan Paula de koequote:Op woensdag 1 december 2010 22:07 schreef younailedit het volgende:
wat een geweldige topicnaam hahah
Die maakt een vla met koeienvlekken! speciaal voor echte lekkerbekken!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die maakt een vla met koeienvlekken! speciaal voor echte lekkerbekken!![]()
![]()
Heb ik het zo mooi gezongen dat je er van moet huilenquote:
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb ik het zo mooi gezongen dat je er van moet huilen
*jaloers* Hoewel het gisteren nog moeilijker was, kon ik maar slecht uit bed komen vanochtend zeg... Maargoed, ik wandel direct vanuit bed de douche in, dat helpt met wakker wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 07:01 schreef Lindytje het volgende:
Morning!
Ik ga nog even twee uurtjes tukken....
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 08:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zit lekker binnen, kopje thee erbij.. Warme schoenen aan
Alles loopt vastquote:Op donderdag 2 december 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn FIETS liep gewoon vast door de sneeuw2
En nu wil mijn Outlook niet opstarten
Wheehehe, lief en ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Outlook fail !! Grote knop van competoeter induwen. Klaar ! Lekker naar huis
Ik wou de bocht in, maar mijn auto niet. Gelukkig stonden er geen auto's geparkeerd en heeft een stoep mij laten 'stoppen'. Op zo'n moment zit ik dan ook gewoon heel lollig 'whiiiiiiiii' te roepen
Was ook maar een mini schuivertje
Zit op mijn werk, het is wel koud waar ik zitquote:Op donderdag 2 december 2010 08:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook
mag over 10 minuten naar buiten
Oooo ook zin in !quote:
Mijn collega deed over Oss - Eindhoven 2,5 uurquote:Op donderdag 2 december 2010 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles loopt vast
Benieuwd hoe groot m'n totale vertraging gaat worden.
Nee, ik moet helaas nog naar de fabriek vanmiddag om de fabrieksarbeiders uit te leggen hoe ze digitaal moeten declareren.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Outlook fail !! Grote knop van competoeter induwen. Klaar ! Lekker naar huis
Ik wou de bocht in, maar mijn auto niet. Gelukkig stonden er geen auto's geparkeerd en heeft een stoep mij laten 'stoppen'. Op zo'n moment zit ik dan ook gewoon heel lollig 'whiiiiiiiii' te roepen
Was ook maar een mini schuivertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |