Morgen zelf een maskertje maken en invriezennnquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jonguuuuu !
*gaat zo nfu oh lakken*
Trouwens... Mail van kpn ivm mijn order
En toen las ik 'order opgenomen, je krijgt bericht wanneer het verstuurd wordt*![]()
@Space: Oehhhh goed idee... Heb nog oatifix
Jawel want hij moest m'n maten hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh loqi wat leuk, en je weet niet wat hij besteld heeft?
Haarquote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT NOG WEL EEN ELEKTRISCH DEKEN
Frietjesquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank net, met dikke trui en sjaal om enzulks. Komt mama thuis met frietjes... Ik hoorde niks.. Roept ze heul hard door het huis: 'ETEN!' En ik was gelijk wakker
*mept* bijten doe je op nomsquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben mijn lak aan het afbijten...
Dat is oud nieuwsquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
TD binnen![]()
Kan de holo in wild at heart helaas niet ontdekken nog
Weirdquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand spreekt me aan op msn en heb echt geeeeen idee waar ik die van moet kennen... Staat ook niet in mijn lijst hmm
Bwhehe, sukkelquote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
een plens aceton over je hand gieten als je net je nagels hebt gelakt
bahquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
allee, hij was al 4 jaar oud en flink gaan schiften, maar smeerde nog prima
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken hequote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
moest mij ophalen van het werk met de auto, want ik kon niet meer met de scooter i.v.m. de sneeuw. Dus die staat nog op mijn werk
En ik krijg denk ik een keelontsteking... vette keelpijn al de hele dag
Ik denk het wel, ik heb hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken he
Jamaar jij was al verkouweuhquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb hetzelfde
Ik nu ookquote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
hamster on a piano
eating popcorn
zit al 2 dagen in m'n hoofd, ik heb het gegoogeld, bedankt he
Prachtigquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai, hele filmpje kijken graag
*gaat onderbroek verschonen
Kan ook nog door mij komenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hier zijn we met z'n 6enquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn nagels gisteren even flink gekortwiekt! Vanavond even weer een kleurtje opsmeren![]()
Wat een chaos in het verkeer, best veel collega's die te laat zijn door het drukke verkeer
ik was dus mooi blijven slapen. Roep maar als je patat bij je hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank net, met dikke trui en sjaal om enzulks. Komt mama thuis met frietjes... Ik hoorde niks.. Roept ze heul hard door het huis: 'ETEN!' En ik was gelijk wakker
Inderdaad.. Het is patat!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik was dus mooi blijven slapen. Roep maar als je patat bij je hebt.
Ja. Tsja, gelukkig is het spek-en-bonenles.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad ook niet op! Wel lekker rustig....
Even een uurtje doorzetten maar als het dan eenmaal klaar is; krijg je dat 'voldane' gevoel ! Je kunt het *schop onder kont zet*quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Kan iemand mij motiveren de badkamer te gaan poetsen?
Meh, ja, maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even een uurtje doorzetten maar als het dan eenmaal klaar is; krijg je dat 'voldane' gevoel ! Je kunt het *schop onder kont zet*![]()
Trouwens: Nfu Oh 59 over zwartVanmorgen hele tijd mijn nagels zitten bewonderen in de auto *oehhh rood.. oehhhhh groen... oeeeeeeeeeeeehhh geel!!*
ze is Amerikaans, die noemen het ook frietjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ZOMGquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijnheeft een ipad gekregen als eindejaarsgeschenk
Happy B-day!quote:
Hij is nog steeds gedetacheerd bij de groenen dit is van zijn echte baasquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMGWerkt ie nog voor de groenen?
ah ik dacht al, zou idd wel kansloos zijn als ie dat van de groenen kreegquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is nog steeds gedetacheerd bij de groenen dit is van zijn echte baas
idd er moeten zoveel man uit en dan zo'n duur cadeauquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah ik dacht al, zou idd wel kansloos zijn als ie dat van de groenen kreeg
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef kieskleurig het volgende:
Tnx SQ![]()
Werken op je verjaardag en door mensen afgelebberd worden![]()
* PriemGirl duwt sneeuw in Dico's gezicht !!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl duwt sneeuw in Dico's gezicht !!
Lui ding![]()
Wie weet!quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sparkle-licious, omdat ik die per se op wil morgen naar het concertquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef kieskleurig het volgende:
Jullie zijn allemaal lief![]()
Welke heb OPI je gekocht Mirannie?
Lindy, sterkte met je snothoofd en keelpijn
Zo naar om constant grieperig te zijn!! Beterschap meis!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wie weet!![]()
Nog steeds keelpijn namelijk, en nu ook een heerlijke snotkop er bij!
Welk concert?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sparkle-licious, omdat ik die per se op wil morgen naar het concert
Nee weet ik ook wel, maar tis gewoon kutwerk.. maar inmiddels wel gedaan.. en t hele huis gestofzuigdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef mirannie het volgende:
@ Kieskleurig
Gefeliciteerd!!!![]()
@ Loqi
Denk aan hoe lekker het daarna weer ruikt in de badkamer en hoe fris en je schoon je dan in je bad ligtEn daarna inderdaad lekker in bad gaan liggen, van 1 keer badderen wordt het niet meteen weer smerig hoor.
Oh, en ik heb net voor het eerst een OPI in de winkel gekochtzo zonde, maar was ongeduldig.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blue Christmas (Gratis!) - Carla - Cleopatra - Disco Lady - Joker - Michael - Top Rock (Gratis!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |