Morgen zelf een maskertje maken en invriezennnquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jonguuuuu !
*gaat zo nfu oh lakken*
Trouwens... Mail van kpn ivm mijn order
En toen las ik 'order opgenomen, je krijgt bericht wanneer het verstuurd wordt*![]()
@Space: Oehhhh goed idee... Heb nog oatifix
Jawel want hij moest m'n maten hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
Oh loqi wat leuk, en je weet niet wat hij besteld heeft?
Haarquote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT NOG WEL EEN ELEKTRISCH DEKEN
Frietjesquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank net, met dikke trui en sjaal om enzulks. Komt mama thuis met frietjes... Ik hoorde niks.. Roept ze heul hard door het huis: 'ETEN!' En ik was gelijk wakker
*mept* bijten doe je op nomsquote:Op maandag 29 november 2010 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben mijn lak aan het afbijten...
Dat is oud nieuwsquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Maria2.0 het volgende:
TD binnen![]()
Kan de holo in wild at heart helaas niet ontdekken nog
Weirdquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand spreekt me aan op msn en heb echt geeeeen idee waar ik die van moet kennen... Staat ook niet in mijn lijst hmm
Bwhehe, sukkelquote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
een plens aceton over je hand gieten als je net je nagels hebt gelakt
bahquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
allee, hij was al 4 jaar oud en flink gaan schiften, maar smeerde nog prima
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken hequote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
![]()
moest mij ophalen van het werk met de auto, want ik kon niet meer met de scooter i.v.m. de sneeuw. Dus die staat nog op mijn werk
En ik krijg denk ik een keelontsteking... vette keelpijn al de hele dag
Ik denk het wel, ik heb hetzelfdequote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ojee, ik heb je toch niet aangestoken he
Jamaar jij was al verkouweuhquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb hetzelfde
Ik nu ookquote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
hamster on a piano
eating popcorn
zit al 2 dagen in m'n hoofd, ik heb het gegoogeld, bedankt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |