Zéker als je als newbie potdomme MOLECULAIR aan het koken bent van een recept van GEURDS!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef RobinOok het volgende:
Ja, erg he? Ik krijg dan ook neigingen om te gaan slaan. Brrrrr.
Ze pakt in ieder geval niet alleen mij ermee in. Alain en Peter druipen ook voor haar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef RobinOok het volgende:
Lekker ding?! Met die dooie, depressieve ogen in een verder uitdrukkingsloos gezicht? Je maakt een grapje?
Ik zie dat niet zo in haar persoonlijkheid eerlijk gezeitquote:Op donderdag 3 november 2011 08:02 schreef Tezz het volgende:
Volgens mij weet Sasha ook wel van zichzelf hoe ze moet kijken om de mannen te verleiden... Ze doet het ontzettend goed in deze competitie, maar ik heb het idee dat ze ook wel een beetje naast haar schoenen gaat lopen......
Shemalequote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
eindelijk die Sumera of hoe ze ook heet eruit.. dat heeft even geduurd
Hmm, dat kan natuurlijk! Grappig dat we daar zo anders tegen aan kijken.... Begrijp me niet verkeerd (want ik denk dat ze het erg goed doet in deze wedstrijd), maar ik zie echt duidelijk in haar dat ze zich hiervan bewust is en die maniertjes met haar ogen en zo doet ze volgens mij bewust om de jury in te pakken.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo in haar persoonlijkheid eerlijk gezeit
Ah! Dat had ik gemist. Waarom ligt ze eruit?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
eindelijk die Sumera of hoe ze ook heet eruit.. dat heeft even geduurd
Omdat de 3 andere overgebleven kandidaten beter waren.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Ah! Dat had ik gemist. Waarom ligt ze eruit?
Gaat dat om de Nederlandse versie danquote:Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef Mylene het volgende:
De Junior versie start 28 november.
Dat lieten ze net zien tijdens de finale van de Australische finale van Masterchef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |