Ja!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef borisz het volgende:
Volgende week naar de Jonnie & Trees
Ze is al een tijdje dood hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:32 schreef RobinOok het volgende:
Da's wel een beetje cru, je schoonmoeder de afgrond in gooien voor een etentje.
Nu die Hans ten Wolde niet meer in de jury zit is het stukken leuker dan vorig jaar. Lute is een hele aardige vent en die Fransoos is gewoon leuk en lachwekkend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:06 schreef Prego het volgende:
Ik heb het willen volgen vanuit Frankrijk maar ik kan de jury niet uitstaan, wat een afschuwelijke kerels.Ik vind de Australische en Franse versies stukken leuker al mag in Frankrijk de presentatrice ook wel op donderen.
wat? dat was vandaag toch nog niet? Mat is cool trouwens, waarom diskwalificeren. hij heeft toch geen tips gevraagd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef Mylene het volgende:
Jeetje, Mat uit de Australische versie werd gediskwalificeerd omdat hij een mobieltje gebruikte om contact te houden met zijn vriendin. Gevolg hiervan is dat de laatst weggestuurde terug is gekomen in het spel, namelijk Billy.
Beetje overdreven dat ze geen contact mogen hebben met familie. Ook weer een teken dat ze zo emotioneel kunnen reageren.
Ja dat viel mij ook al op, haha!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef golfer het volgende:
Jonnie zonder Trees, dat zie je niet vaak.
Mooi gerechtje wel wat ie maakte met die coquilles en kalfsmerg.
Komkommer sla en dan plakken schaven met je kaasschaafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Piles het volgende:
Briljant, sliertjes maken met kaasschaaf
Doe ik al jaren met allerlei groentes en komkommers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Piles het volgende:
Briljant, sliertjes maken met kaasschaaf
Nee, maar geen tijd gehad het terug te kijken.quote:
Zéker als je als newbie potdomme MOLECULAIR aan het koken bent van een recept van GEURDS!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef RobinOok het volgende:
Ja, erg he? Ik krijg dan ook neigingen om te gaan slaan. Brrrrr.
Ze pakt in ieder geval niet alleen mij ermee in. Alain en Peter druipen ook voor haar.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:34 schreef RobinOok het volgende:
Lekker ding?! Met die dooie, depressieve ogen in een verder uitdrukkingsloos gezicht? Je maakt een grapje?
Ik zie dat niet zo in haar persoonlijkheid eerlijk gezeitquote:Op donderdag 3 november 2011 08:02 schreef Tezz het volgende:
Volgens mij weet Sasha ook wel van zichzelf hoe ze moet kijken om de mannen te verleiden... Ze doet het ontzettend goed in deze competitie, maar ik heb het idee dat ze ook wel een beetje naast haar schoenen gaat lopen......
Shemalequote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
eindelijk die Sumera of hoe ze ook heet eruit.. dat heeft even geduurd
Hmm, dat kan natuurlijk! Grappig dat we daar zo anders tegen aan kijken.... Begrijp me niet verkeerd (want ik denk dat ze het erg goed doet in deze wedstrijd), maar ik zie echt duidelijk in haar dat ze zich hiervan bewust is en die maniertjes met haar ogen en zo doet ze volgens mij bewust om de jury in te pakken.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo in haar persoonlijkheid eerlijk gezeit
Ah! Dat had ik gemist. Waarom ligt ze eruit?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef FutureFairytale het volgende:
eindelijk die Sumera of hoe ze ook heet eruit.. dat heeft even geduurd
Omdat de 3 andere overgebleven kandidaten beter waren.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Ah! Dat had ik gemist. Waarom ligt ze eruit?
Gaat dat om de Nederlandse versie danquote:Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef Mylene het volgende:
De Junior versie start 28 november.
Dat lieten ze net zien tijdens de finale van de Australische finale van Masterchef.
Ja, Junior NL.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaat dat om de Nederlandse versie dan?
Gelukkig ben jij altijd het zonnetje in huis.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik zit op John Torode niet te wachten. Vervelend, pedant mannetje.
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik zit op John Torode niet te wachten. Vervelend, pedant mannetje.
Ik denk ook dat Job winnen gaat, maar Sacha blijft een lekker ding.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop dat die jongen met die krullen het gaat winnen. op de een of andere manier 'mag' ik die meid niet zo. alhoewel die tranen van vnv gelukkig niet nep waren.
vind je? ik heb het idee dat ze of altijd moe is, of altijd een slokkie op heeft. Job is gewoon een superkokquote:Op donderdag 17 november 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Job winnen gaat, maar Sacha blijft een lekker ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |