je hebt er niets aan! als er sneeuw ligt sta je toch stil!quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De eerste de beste lamlul die nu nog durft te stellen dat winterbanden niet nodig zijn in Nederland, krijgt van mij een klap voor z'n bek. Wat denk je dat de schadepost van deze files zijn?
Maarja, een investering van 500eu is blijkbaar te veel gevraagd voor de gemiddelde automobilist.
als je een topic sluit mag je ook een nieuwe openen (de volgende keerquote:Op maandag 29 november 2010 17:54 schreef garnage-patrick het volgende:
mijn laatste post
[..]
je hebt er niets aan! als er sneeuw ligt sta je toch stil!
ah gelukkig maarquote:Op maandag 29 november 2010 17:55 schreef CyberTijn het volgende:
De verkeersverwachting van de ANWB voor maandagavond:
"De ANWB verwacht een normale avondspits, er is wel kans op sneeuw"
http://www.anwb.nl/verkee(...)g/Komende-dagen.html
![]()
![]()
![]()
Probeer maar eens weg te komen met sneeuw op de weg. Als auto moet dat vaak nog wel lukken, maar wat dacht je van vrachtwagens? Dat duurt gewoon lang en zodoende staat het erachter gewoon stil. Niks nieuws lijkt me.quote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef mefke79 het volgende:
rond Eindhoven staat alles gewoon stil. Maar geen ongevallen gemeld. Kan iemand me dan uitleggen waarom je stil gaat staan? Kijk, langzaam rijden oke, maar stil...
Geloof ik, maar het rare is dat het alleen rondom EIndhoven is dat het echt stil staat. Het zal wel aan de sneeuwbui liggen, sneeuwt hier nog steeds namelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 18:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Probeer maar eens weg te komen met sneeuw op de weg. Als auto moet dat vaak nog wel lukken, maar wat dacht je van vrachtwagens? Dat duurt gewoon lang en zodoende staat het erachter gewoon stil. Niks nieuws lijkt me.
Mhaw als ik zou naar de file meldingen kijk op de A12/A27 oa met maar liefst 40km lijkt het maar daar ook niet al te hard gaanquote:Op maandag 29 november 2010 18:02 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geloof ik, maar het rare is dat het alleen rondom EIndhoven is dat het echt stil staat. Het zal wel aan de sneeuwbui liggen, sneeuwt hier nog steeds namelijk.
Normaal gesproken is het geweldig moet ik zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 18:05 schreef mefke79 het volgende:
drass, dat zou wel kunnen kloppen, de nieuwe randweg van Eindhoven heeft redelijk wat viaducten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |